Stel je voor dat je langer gewacht had..
@ Snoekiej; Klinkt leuk!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. En die ging goed, dus nou het hele weekend hard buffelen voor de tentames.
.
Tot 27 november niet
mijn eigen kleur is 1 mengelmoes 
), onwijs dikke benen (alle 4) ... toen hebben we haar met wat tranquigel in een klein stukje buiten gezet. Paar dagen later geen tr.g. meer gebruikt, maar ze begon te vliegen in haar kleine stukje ... dus toen maar gewoon bij de rest. Ik hield m'n hart vast als ik haar zeg omvliegen op die oneffen stukken land
Lady had overigens wel gaten in haar pees. Gelukkig is het nu 1jr en 9mnd later wel allemaal geheeld, welliswaar met wat overblijvend littekenweefsel ... maar ik mag weer alles gaan doen

. Kon er echt fijn aan rijden. Ze was wat snurkerig omdat ik in het donker reed (met 2 bouwlampen aan). Maar ze vind het verder niet eng.
Ze was wel echt kletsnat na het rijden, dus ik zit te denken of ik haar toch niet ga scheren. Nu het toch kouder is blijft ze alsnog lang nat. Als ik haar scheer, wil ik een patroon, zodat je niet gelijk met uitrijdekens etc hoeft te klooien. Waarschijnlijk wordt het dan model 10, of iets tussen 10 en 8 in: http://img.photobucket.com/albums/v613/ ... cheren.jpg

Toen ik er na een half jaar weer op mocht was ze trouwens wel heel mak. Maar uiteindelijk kon ik alles weer met haar doen

Met wandelen zelf is ze niet losgebroken. Na een paar weken wou ze dat al niet meer, toen moest mn stiefbroertje meelopen met zijn paard

BuenaVista schreef:Teegee: Ga je met je vriendje na Aruba??
Carlo's en Charlie's is erg leuk. Is een cafeetje met heel veel show er om heen.
De tuinen van de grote hotel's zijn er ook erg mooi. (grote hagedissen, papagaaien etc..)
De noord kust is ook heel erg mooi.
Je rijdt in ong een half uur van de ene kant na de andere kant van het eiland.
Je hebt daar hele mooie winkels, (tommy etc.. en dan echt niet duur).
Ik heb daar iig ontzettend genoten. Zou er zo nog een keer na toe gaan..
Hoe lang gaan jullie?? Slapen jullie in een hotel of??
We gaan 9 dagen