We kwamen daar vanochtend om kwart over 7, en toen was het nog donker

Dressuur ging wel redelijk fijn. 1 keer flipte die een beetje. Ik had 185 punten. Viel beetje tegen.
Toen het springen. Losspringen ging heel fijn. Toen kwam ik de ring in. En reed naar de jurywagen om te groeten, en toen begon die weer te flippen (hij had donders goed door dat hij mocht crossen geloof ik

Dus groeten maar overgeslagen en maar meteen begonnen. (hij kwam echt gemeen omhoog

Springen ging verder wel fijn. Op 4 keek hij even, maar goed been erbij en toen sprong hij die ook wel.
Toen naar de DA, had een hartslag van 60. En toen ging mijn vader creme op zijn benen smeren.. Nou toen ging die weer

Toen ben ik het parkeerterein nog een keer overgevlogen

Vanaf toen heeft mijn vader hem heel de tijd vast gehouden. Ik wou niet hetzelfde als in Nijerbekoop.
De gene bij de start zei nog: je moet wel even stil staan, geen vliegende start. (ohja is ook zo mag niet.. oliebol

Dus mn vader mooi mee het starthok in. En ik op mn horloge gedrukt, en toen liet mn vader hem los en ging die heel rustig van start (naja rustig.. gewoon zonder die gekke streken).
En wat ging die fijn

Hindernis 4 op het heuveltje ook heel fijn. En toen 5 die brede, ging hij heel vroeg af (toen heb ik toch mijn oogjes maar even dichtgeknepen

En toen die hindernis voor het eerste watertje (Op texel en WW stopte hij bij mij op de hindernis voor het water) en ik wou dat niet nog een keer. Dus gaf extra been. En hij maakte een wapper

En ik had toen besloten dat ik in de waterbak van de Afsprong wou. Ik wil straks ook L met hem, en dan moet hij dat ook kunnen. Bang voor water is die niet dus ik dacht: ik neem gewoon het risico. Dus ik ging langs het sprongetje ervoor (wat mocht) en toen de afsprong. Hij twijfelde even, deed 1 voetje over de balk maar toch weer terug. pasje heen en weer en toen ging die

En verder foutloos gecrossd. (het was maar goed dat ik stopwatch om had want voor de 1na laatste hindernis heb ik hem toch even terug genomen, even rustig gegallopeerd, en het bruggetje gedraafd, en toen was ik precies mooi binnen de tijd binnen. (bijna te snel nog

Maar we hebben weer een leuk dagje gehad. En weer wat geleerd