Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Muislover schreef:Brendan heeft net z'n jaarlijkse influenza inenting gehad.
Hij begon eerst eens flink te steigeren omdat hij niet wou.
Hij heeft vrij veel angst voor dierenartsen.
Hij is 3,5 jaar hengst geweest en als hengst niet al te lief behandeld bij de fokker. Zo kan je ook pas als hij veel vertrouwen in je heeft z'n oren aanraken. Maar het is dus allemaal gelukt. De Belg van m'n vader deed er niks naar.
Nickeltje schreef:Muislover: welke richting binnen verpleegkunde?
En waar ga je het doen? Ik geef elk jaar anatomie les/demo's aan mensen van opleiding verpleegkunde uit verschillende steden...
Anne_ schreef:Ach, hij gaat naar een leuk iemand(laat het hem niet lezen), dus ik zit er niet zo mee
Ik ben weer van m'n zie-je-wel-ik-kan-niet-springen-trauma af. Dus heb genoeg van hem geleerd
Wesp-update:Omdat ik de wesp in de jodenkoeken bus toch niet zo heel strategisch had neergezet.. (Op de leuning van de bank, maarja, daar zat ie nou eenmaal) heb ik al mijn moed bij elkaar geraapt en heb er een boekje onder geschoven.
Eerst even de achterdeur opengezet, zo doordacht was de actie wel..
Nou, ging best goed, dus ik heb jodenkoekenbusje, boekje en wesp in een haal naar buiten gegooid en de deur weer dichtgedaan.
Ik weet niet, ik zou nooit bewust een beest kunnen vermoorden, dat vind ik gewoon een nare gedachte
Nou je hoort het ML, gewoon even geneeskunde gaan studeren, ben je van alle problemen af
Nickeltje schreef:Groningen helemaal... Te ver weg om elkaar op snijzaal tegen te komen denk ik...
Ik ga ook maar aan de studie... Nog wat saaie boeken door te ploegen...