Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Steph1989 schreef:Ik denk dat we op dezelfde wedstrijd waren Rayaa! Was dat springen ook de B? Kvond het ook moeilijk en hoog staan! Echt een "te" groot verschil met aspiranten. Maar L stond ook aan de maat zag ik...
Hoog vond ik nogal meevallen, maar die lijnen! De helft vloog uit de bocht in de lijn 2-3 en 3 was dan nog een triple ook .. Aspiranten stond (weeral) belachelijk laag naar mijn mening.
jammergenoeg stopje op het water. Je moest heel dicht langs een andere sprong lopen waardoor ze keek naar die hindernis en ik scheef afkwam naar het water. Het water was ook een donker gat, dus was niet zo simpel. De 2de keer me boosgemaakt en dan ging ze er zeer vlotjes in!
Altijd fijn als het vlot gaat op wedstrijd.
. Tzijn idd twee heel andere werelden lrv en vlp. Elk heeft zijn voor en na delen. Lrv is hier in de buurt nie zo bekent. LRV heb je denk ik meer in limburg en antwerpen. Rayaa schreef:Steph1989 schreef:Ik denk dat we op dezelfde wedstrijd waren Rayaa! Was dat springen ook de B? Kvond het ook moeilijk en hoog staan! Echt een "te" groot verschil met aspiranten. Maar L stond ook aan de maat zag ik...
Ik had toernooi in L.ichtaartHoog vond ik nogal meevallen, maar die lijnen! De helft vloog uit de bocht in de lijn 2-3 en 3 was dan nog een triple ook .. Aspiranten stond (weeral) belachelijk laag naar mijn mening.
L stond idd flink aan de maat. Mijn vriend was 1 van de 18 foutlozen van de 84 combinaties in de voormiddag. Ik vond het vooral opmerkelijk hoeveel problemen er waren met de waterbakken, vooral in L.
Waren op vrijdagmiddag vertrokken naar Marchin, stralend zonnetje, zalig! Goeie twee uur gereden. Bij aankomst wist pony niet goed waar te kijken, weigerde ook om hooi te eten maar wou wel wat stro/gras knabbelen. Iets gaan eten in Huy en zelf ons kamer opgezocht. Nadien nog eens gaan controleren en stukje gestapt over het terrein. Was al redelijk gekalmeerd. Zaterdag dressuur ging voor mijn gevoel wel ok. Hij was een beetje flets door de warmte, maar had relatief lang losgereden om hem echt los te krijgen. Van de jury wel commentaar gekregen op zijn gevlochten staart, en het niet dragen van een plastron. Ik heb zelfs geen plastron meer
heb zo een colshirtje dus geen idee dat daar nog een das over moet? Soit… Uitslag na dressuur 24/35. Geen woorden aan vuil maken. Ken zijn zwaktes maar dit was wel heel laag gepunt (56%
). We hadden het hier onlangs nog over dressuurpunten, ik had toen beter gezwegen dat ik meestal ok gepunt wordt
Zondag gelukkig niet te laat springen en cross. Was al superrrrr warm. Springen stond best aan de maat. Balkje omdat ik hem iets te veel in de voet zette in de twee, voor de rest foutloos. Cross stond vrij scherp van tijd, met paar uitdagende sprongen. Gele bus, oranje huisje, het stromende grachtje, maar ging allemaal vlekkeloos. Superblij mee dus
Nu toch terug een beetje aan het twijfelen om eventueel Genk in de B te starten in juli. Pfff
Gisteren dan rustige dressuurles. Eerste 10-15 min een harkje, daarna liep hij eigenlijk heel fijn. Weekend goed verteerd dus. Rest van de week maar wat longeren en rustig rijden.
hopelijk regent het niet te veel
Zal weer op karakter worden ipv conditie, want ze heeft anderhalf jaar op de wei gelopen...
maar we hebben zo wie zo een fiets mee
iedereen heeft inderdaad eens een dipje.