[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:04

Gaaf Margriet!
Ik begin mij echt oud te voelen in dit topic :')

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:05

hahaha jonge paps en mams Margriet :D Hebben we ook altijd gezegd dat we dat graag wilden.
Leuk dat je met C gaat cross trainen!! Ga je dit jaar ook al wat crossen starten met hem?
Kuyuichi is ook super gaaf maar past mij niet mooi,

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:13

Nou super dat het dan ook nog allemaal lukt enzo! Roelof is in november 30 geworden. Dat is wel echt een mijlpaal hoor. :+ De vriendengroep zijn allemaal alleen een stuk jonger eigenlijk. Nu 1 maat van Roelof die voor de 3 keer zondag vader is geworden die is even oud. Maar verder zijn ze allemaal haast nog maar 25 ofzo. Dus ik denk dat dat Roelof jong houdt! :j

Ze zaten bij mij echt super, alleen ze beginnen best snel te slobberen. En alle broeken zijn natuurlijk bijna 20 cm te lang ofzo....

Weet ik nog niet MM, ik twijfel om westerbork op te geven. Wil eigenlijk zaterdag afwachten, maar dan heb ik geen voorrang meer. Dat is tot 15 maart. Dus misschien geef ik mij voor WB sowieso wel op, kan altijd na zaterdag weer afmelden.

Mootje zo oud ben jij toch niet??

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:16

Maar komt denk ik ook wel omdat Geert en ik al zolang samen zijn, huis klaar hebben, beide vast contract hebben en het ook beide jong wilde :)

Ik heb broeken vaak te kort, soms wil een 34lengte wel maar normaal 36.
Leuk joh als je Westerbork mee zou doen!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:16

28 :D
Ik moet ook standaard broeken laten innemen. Gelukkig heb ik een platinum card ( O:) ) van de esprit waardoor vermaken gratis is!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:17

ik heb helemaal geen card vd Esprit ;( hoe kom jij daar aan?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:18

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:20

wat zitten jullie gezellig te beppen!! :D

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:22

Ik heb zo'n rode kaart. Pas je ook de short niet van esprit dan? Die is voor mij dan haast weer net te kort. Ach mootje dat valt wel mee ja! Dat ben ik volgend jaar ook. :7

MM dat is ook zeker zo.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:23

Hey Texelse :D

Dat wist ik niet Moootje, wat raar dat er mij nog nooit naar gevraagd is. Niet in de winkel maar ook niet als ik online bestel.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:26

muts_marijke schreef:
@ Mirthe ik vind het goed van je mams dat je niet 3.5km alleen mag fietsen (sorrie)

Niks geen sorry, kan er ook volledig inkomen. Maar als puber moet je overal tegenaan schoppen he :+ :D

Wel bijgelezen maar weinig onthouden, oja, iemand die mij lief vond dat ik voor mijn collega met keelontsteking ging werken. Ik ben heel colegiaal (schrijf je dat zo? }:0 ) en krijg bijna alle uren die over zijn :D . Als ik mij flexibel opstel (al ben ik dat helemaal niet eigenlijk :') ) dan vragen ze me vaker en kan ik ook eens vervanging vinden als ik dat nodig heb (en dan helpt de hoofdcaissiere me zelfs, had het 1x voor elkaar gekregen dat zij mij ging vervangen, dat schijnt bijna nooit voor te komen :+ ). En in de vakanties wordt ik meteen extra ingepland.

Ik ga een vriendinnetje oppikken, naar haar huis en dan stappen :D moiiiiiii

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:27

Wat ben jij een rot zak Mirthe!! :+ }> Een echte puber! Zuipse!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:32

muts_marijke schreef:
Beetje wel ;)

Ik ben zo benieuwd of Chaam door gaat. Wij hebben echt een hopeloze voorbereiding gehad zeg...

Chaam gaat gewoon door hoor :j

Mootje

Mistid, dat had ik ook bij mijn zaterdagbaantje :j in de vakanties werkte ik 60 uur per week en was op alle 6 afdelingen inzetbaar. Erg handig en goed geld verdienen :D veel plezier.

Volgens mij zijn ze het in de winkel verplicht te vragen, Marijke!
Ik heb laatst een upgrade gekregen. Dat heeft volgens mij met je besteedde bedrag te maken O:)

muts_marijke

Ga ik ook wel vanuit tot zover, maar als er nieuwe uitbraken zijn ook?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:34

Ik ben een rotkind idd :D mam had ook in het topic meegelezen dus er worden de hele week al van die vervelende dubieuze uitspraken gedaan, we hebben 'gepraat' en vandaag kwamen ze er ook weer echt achter dat ik nogsteeds rook (ze hadden wel vermoedens :+ ). Tel daarbij op een onwijs grote bek, bijna nooit 'thuis' (school, werk, in de stal of op mijn kamer) en je hebt een nachtmerrie kind. Gelukkig ben ik geen chronisch drinker en gebruik ik ook geen drugs :+

Zuipen wordt 'm niet, ben bobo :)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:36

Ja, geloof het wel. Dan verzoeken we alleen de deelnemers uit besmette gebieden thuis te blijven. Maar er komen geen uitbraken meer want de incubatietijd is al verstreken, volgend jaar weer hetzelfde verhaal.
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 10-03-12 23:38, in het totaal 1 keer bewerkt

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:37

Maareuh Mirthe als jij weet dat je zo'n apekop bent wees dan eens ''volwassen'' en doe eens lief tegen de mensen die ook zoveel liefs voor jou doen!!!
Grote bek hoeft mijn kind later niet te geven, wordt bij Geert thuis ook normaal gevonden maar bij mij thuis echt NIET! Kreeg dan direct een schop onder mn kont.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:37

Beter om Eef!
Mijn dressuurwedstrijd voor volgende week is wel afgelast, wat heb ik een geluk :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:38

EvelienH schreef:
Ja, geloof het wel. Maar er komen geen uitbraken meer want de incubatietijd is al verstreken, volgend jaar weer.

Oke, dat zou mooi zijn als het echt ''over'' zou zijn.
Wij gaan morgen thuis wat hindernissen in de bak zetten. En kijken hoe Ula weer reageert op het buiten springen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:39

Ik koop momenteel regelmatig bij Mexx. Gisteren nog 2 broeken ontvangen.
Nu nog op zoek naar een zwarte broek

EvelienH

Ik was vooral als jong kind niet makkelijk. We hebben ook heel veel verschillende oppassen gehad, ik ging letterlijk aan de lampen hangen. := Als puber zat ik meer in het cafe dan thuis dus dat scheelt.

Edit:
Marijke, ik hoorde al meer mensen die zo aan het trainen zijn. Je moet je toch een beetje kunnen voorbereiden. :D
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 10-03-12 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Marijke ~~}>
Mijn kinderen hoeven zich later ook niet te gedragen als ik vroeger.... Denk dat ze snel genezen zijn als ze dat zouden proberen :=

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:40

EvelienH schreef:
Ja, geloof het wel. Dan verzoeken we alleen de deelnemers uit besmette gebieden thuis te blijven. Maar er komen geen uitbraken meer want de incubatietijd is al verstreken, volgend jaar weer hetzelfde verhaal.

Maar worden die mensen ook echt gecontroleert en geweigerd of is het eigen verantwoording?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:40

muts_marijke schreef:
Maareuh Mirthe als jij weet dat je zo'n apekop bent wees dan eens ''volwassen'' en doe eens lief tegen de mensen die ook zoveel liefs voor jou doen!!!
Grote bek hoeft mijn kind later niet te geven, wordt bij Geert thuis ook normaal gevonden maar bij mij thuis echt NIET! Kreeg dan direct een schop onder mn kont.

De grote bek is denk ik frustraties van school die er thuis pas uitkomen. Ik kan mijn 'vriendengroepje' momenteel wel wurgen en verneem dan dat ik thuis een grotere bek heb. Heel stom, ik weet hoe zo'n nachtmerrie ik ben voor mijn ouders, maar het wordt niet beter hoe of ik er ook op let.

Maar ik kan ook heel lief zijn!

En nu moet ik echt weg, misschien post ik nog wel iets vanaf mijn mobiel :)