Ik begin mij echt oud te voelen in dit topic
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hebben we ook altijd gezegd dat we dat graag wilden.
De vriendengroep zijn allemaal alleen een stuk jonger eigenlijk. Nu 1 maat van Roelof die voor de 3 keer zondag vader is geworden die is even oud. Maar verder zijn ze allemaal haast nog maar 25 ofzo. Dus ik denk dat dat Roelof jong houdt! 

muts_marijke schreef:@ Mirthe ik vind het goed van je mams dat je niet 3.5km alleen mag fietsen (sorrie)
) en krijg bijna alle uren die over zijn
. Als ik mij flexibel opstel (al ben ik dat helemaal niet eigenlijk
) dan vragen ze me vaker en kan ik ook eens vervanging vinden als ik dat nodig heb (en dan helpt de hoofdcaissiere me zelfs, had het 1x voor elkaar gekregen dat zij mij ging vervangen, dat schijnt bijna nooit voor te komen
). En in de vakanties wordt ik meteen extra ingepland.
moiiiiiii
in de vakanties werkte ik 60 uur per week en was op alle 6 afdelingen inzetbaar. Erg handig en goed geld verdienen
veel plezier.
mam had ook in het topic meegelezen dus er worden de hele week al van die vervelende dubieuze uitspraken gedaan, we hebben 'gepraat' en vandaag kwamen ze er ook weer echt achter dat ik nogsteeds rook (ze hadden wel vermoedens
). Tel daarbij op een onwijs grote bek, bijna nooit 'thuis' (school, werk, in de stal of op mijn kamer) en je hebt een nachtmerrie kind. Gelukkig ben ik geen chronisch drinker en gebruik ik ook geen drugs
Als puber zat ik meer in het cafe dan thuis dus dat scheelt.
EvelienH schreef:Ja, geloof het wel. Dan verzoeken we alleen de deelnemers uit besmette gebieden thuis te blijven. Maar er komen geen uitbraken meer want de incubatietijd is al verstreken, volgend jaar weer hetzelfde verhaal.
muts_marijke schreef:Maareuh Mirthe als jij weet dat je zo'n apekop bent wees dan eens ''volwassen'' en doe eens lief tegen de mensen die ook zoveel liefs voor jou doen!!!
Grote bek hoeft mijn kind later niet te geven, wordt bij Geert thuis ook normaal gevonden maar bij mij thuis echt NIET! Kreeg dan direct een schop onder mn kont.