[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 11:12

Wat een bijleesactie TG :D

Shanouk: Wat een geld zeg voor een kraker.. :oo
Anthea: Veel succes vandaag met je tentamens :)

Ik ga me nog maar even over mijn Openbare Financiën boeken buigen..
Vanavond tentamen en ook al heb ik er al heel wat uurtjes in zitten, echt snappen doe ik het nog niet ;(

TeeGee

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 11:14

Noor, ja klopt! Hij woont dichtbij en komt dan vaak op de weg naar huis even langs. Hij wou Bari niet doen, durfde het niet aan. Toch eerlijk.

Sann, hij rijdt ook bij een HJ en JH in de les, in Nijkerk?

Vief, hopelijk valt het kwartje nog!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 11:16

Heeft hij les van een JH? Dan zal hij denk ik in Nijkerk op de club zitten, neuderuiters. Ik heb les bij JH thuis en zit in Putten op de club, Gouden Hert. :)
Gaat ie met Bari goed?

Succes Vief! Hopelijk lukt het nog voor vanavond.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 11:18

Oh ik dacht dat je ook bij Nijkerk zat! Ja Bari gaat goed, zal wel weer een buikfoto maken :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 11:24

Goedemorgen :)

Ik ben zowaar vrij vandaag, dus kan leuk een keuken uit het appartement gaan slopen }:0
En er zit voor mij nog steeds geen rijden in, de bak is echt van beton ;(

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 11:45

Sannnn schreef:
Filmpjes zijn leuk Sim, bedankt! :)

Gelukkig! Mis je niet hier en daar een hoofd? :o

Citaat:
Heb weer barstende koppijn. Maar ff asprientjes ingenomen en aan de studie, morgen en donderdag tentamens.

Gatverdarrie, duurt allemaal toch langer zo. Succes met leren en je tentamens morgen en overmorgen.
Leuk dat je eventueel nog gaat springen vrijdag! Laat maar weten. Misschien kom ik supporteren!

Vief, succes!

Sim krijgt binnenkort ook weer haar APK; tandarts en osteo voor een check.

Beste bijleesactie TG!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 11:51

En weer thuis. Heb super fijn gereden. Nu nog ff wachten op een paar centjes en dan kan ik een dressuurzadel overnemen :) Een Passier Hannover.

Trouwens ook besloten dat ik de SGW trainingen even laat voor wat het is. Ik ga er eerst voor dat de dressuur en het springen 100% goed gaat voordat ik ga crossen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:23

Verstandig Dienke.... ik start bijv. om het trainen daarom ook niet al in april in Markelo. K wil eerst wel ff 2 trainingen hebben gehad en dat lukt me niet in maart.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:28

_Sim_ schreef:
Gelukkig! Mis je niet hier en daar een hoofd? :o

Jawel, maar dat geeft niets. :D Kan het verder goed zien. Laat het je weten zodra ik het weet van vrijdag. Wel benieuwd hoe het daar op de Nieuwe Heuvel is, nog nooit geweest.

Buikfoto's zijn altijd leuk TG!
Verstandig BV. :)

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:36

rowo schreef:
Verstandig Dienke.... ik start bijv. om het trainen daarom ook niet al in april in Markelo. K wil eerst wel ff 2 trainingen hebben gehad en dat lukt me niet in maart.

Ik had zowiezo Markelo in April al niet opgegeven. Vind ik persoonlijk geen echt geschikte sgw voor Dröpke en mij. (Ga er btw wel na toe om te kijken ;))
Heb die van mij mei bij Snorrewind al wel opgegeven, maar of ik die ga rijden. Tjah dat zien we wel. Wil eerst de dressuur en het springen nog beter voor mekaar hebben.
De trainingen van onze regio zijn behoorlijk duur plus dat de brandstof er nog overheen komt en je bent een hele dag onderweg.
Ik zou dan de leuke concoursen missen omdat er dan sgw trainingen zijn gepland. Heb beloofd dat ik dat paardje van een vriendin van mij ga starten (Betekend ook 16 dressuurproeven) Plus dat Cacharel er straks ook weer bij komt.
Daarnaast heeft Jeroen ook nog wedstrijdpaarden. Nou kunnen we wel samen op concours, bijv de zaterdag en dan heb je de zondag voor de sgw trainingen. Dan heb je helemaal geen weekend!

Ik ga gewoon voor mijn streven. Richting de L2 komen met Dröpke en hopelijk aan het einde van de zomer fatsoenlijk L springen :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:37

Dat is ook de reden dat ik niet voor de regiotrainingen ga. T vaak trainen, te ver weg en mij gewoon te duur. Daarnaast is het echt een complete dag dat je kapot hebt. Ik train dus lekker 2x in de buurt (boekelo, bornerbroek) en vind het wel prima.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:40

Ik ga lekker die 3 oefencrossen in Diepenheim rijden, misschien onder begeleiding. Dat regelt Jeroen.
Misschien een keertje na Biddinghuizen, oefencross. En dan zien we het wel!!!
Best stom eigenlijk. Crossen vind ik echt heel erg leuk, maar heb nu gewoon echt geen zin om al die trainingen te volgen. Vind die plaatselijke concoursen eigenlijk net zo leuk :)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:40

hey rowo: diepenheim niet vergeten hé ;) hahaha

verstandig dienke, maar dat had ik al gezegd :P

@ evony: succes met slopen!!

@ vief: openbare financien heb ik ook gehad! had ik een 8 voor :P

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:41

Had je dat al gezegd jah :).
Volgens mij ben je stiekem wel blij ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:41

Ik heb dat altijd al gehad wat jij nu zegt Dienke.. We hebben met 3 man eens een dag in Renswoude getraind. Uurtje les maar echt de hele dag weggeweest. Ik vind dat persoonlijk niets aan en ga dan liever op gewoon concours :o

@ Jeroen: nee Diepenheim staat zeker op de planning. Kan mooi voor Markelo. Van het bestuur heb ik nog niets gehoord overigens.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:43

Ik wou het nooit echt uitspreken, dat gevoel. Maar nu ik het heb gedaan.. Heerlijk :).
Ik ga overigens ff douchen, eten en dan werken!! Vnv condoleren en ff bij Annet en Vyandra kijken op les :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:45

Waarom durfde je het niet uit te spreken? Sommigen hier rijden zomers alleen sgw's en trainingen en ik geef daar niets om. Moet ook zeggen dat ik er altijd de paarden voor heb gehad, die gewoon erg makkelijk waren en na 2 trainingen redelijk simpel de cross in gingen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:46

Ik doe ook nooit mee met de regiotrainingen. Ik vind het te duur, de groepen te groot en vaak niet op niveau ingedeeld en te ver weg. Ik train nu voor mijzelf op leuke terreinen waar ik alleen huur voor betaal en heb dat alles voor mij zelf. De terreinen zijn afwisselend van niveau van B tot Z. De terreinen waar ik heen ga zijn daarnaast ook nog eens top onderhouden en ik betaal maar 5 of 10 euro zolang als ik wil.
Markelo is voor mijn paard ook niet geschikt met al die bulten.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:50

@ rowo: ik heb nu voor alle 3 data zeker al een uur of 7/8 staan aan groepen 2/3 groepen regiotrainingen, 2 groepen paarden diepenheim en 2/3 groepen pony's diepenheim.
De anderen die zich gemeld hebben zijn ook nog in overleg, qua tijden ga ik straks gewoon dingen/groepen vastzetten, en dan kan/moet de rest zich maar aanpassen. losrijden is toch altijd allemaal in de bak 30 tot 45 minuten en dan op het terrein 30 tot 45 minuten, dus we zouden ook doorlopend met 2 groepen kunnen werken.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:54

TG, Ik ben nog niet begonnen :o
Snoek, Maar Teun is het wel waard ;)
Weule drukt alles uit in biertjes. In Drenthe (bijvoorbeeld Rolder Markt) moet je oppassen voor mannen die naar de Hunebedden willen of brommers willen kieken :=

KC en TA was helemaal goed *\o/*

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:54

Zo gauw ik wat weer van onze club laat ik het horen! Zijn ze te laat dan hebben ze pech gehad en kom ik gewoon zelf wel op de zaterdag voor een rondje :j

@ Caro: train je altijd zonder begeleiding? Dat zou ik dan weer nooit doen... ik ga altijd met instructeur.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:58

zal binnenkort alle verenigingen ook nog wel even mailen rowo.. misschien worden ze dan wakker ;) evt. is de vrijdagavond ook nog beschikbaar voor groepen, of zaterdag eind van de middag.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 13:01

ik doe ook nooit regiotrainingen, train voor mezelf in wbork (toen dat nog mocht) en bij alice. Beat pakte het heel goed op en had niet zoveel trainingen nodig dus richt me vooral op de dressuur en het springen.

Heb ook al een hele rits dressuur wedstrijden staan voor in april :)

@ Mootje, ik vind het al erg genoeg als vragen of je mee gaat naar de wc }:0 ze zijn niet zo tactisch hier in drenthe geloof ik :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 13:01

Ik train ook hee vaak zonder begeiding. Athans moeders is er wel bij.
Ik vind gewone concoursen ook leuk, alleen crossen nog leuker :D Dus dan is de keuze snel gemaakt, maar moet zeggen dat ik ook iever doordeweeks train dan in het weekend. Ga dan liever op wedstrijd.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 13:02

nee, hier in twente pakt men dat inderdaad heel anders aan....., werkt ook gewoon beter ;)