Ben benieuwd vanacht...
Ik lees over Malloesje heen
, hopelijk voel je je snel weer beter!!Ik heb weer gebeden tot de Mac goden
en zowaar komt mijn vader thuis met McDonalds
.De goden zijn goed gezint vandaag
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die van mij beginnen afhankelijk van het weer pas eind oktober bij het hek te staan dat ze naar binnen willen, zolang ze dat niet doen en het land kan het hebben blijven ze buiten.
, met die staatsloterijgod ben ik ook een beetje klaar ja
.peanutbutter schreef:Is Rabette al drachtig Roos?
, nouja.. verpleegkunde student dan. Volgend jaar ben ik gediplomeerd. Ik zit nu op de kinderafdeling waar spoedopnames binnen komen
.
, ik zag alleen maar bruine paarden toen ik aan kwam fietsen. Ik vermoedde al een of andere vermomming van Wolin.. En die was ook wel erg goed gelukt, mijn complimenten.. er was geen wit meer te zien
.. Heb nog even zitten twijfelen of ik er vanavond nog wat mee ging doen
, heb het toch maar gedaan, ze zag er echt niet uit
.
. Ik kwam hem tegen op de fiets vandeweek en wij zwaaien naar elkaar, ik fiets weer nietsvermoedend door.. wel dacht ik: "Goh... wat is die bruin"
... Twee tellen later zag ik op eens het licht
, hij was paar dagen daarvoor terug gekomen uit Australië
. Alsof ik hem dagelijks tegenkom op de fiets, fiets ik hem zo voorbij. Had hem nog maar even gekrabbeld op hyves..
, was een gezellig gesprek dus.
.. Hoofdstel is nu naar mij onder weg, dus we gaan het zien!!
Goeiemiddag
haha.
Fijne dag nog!
)
, hero is maar 6 jaar, en het is zijn 5de parcours 1m & er waren slechts 6 foutloos van de 40 combinaties

... want het hoofdstel is echt wel mooi!!!!
.. Doe mij maar een mooi degelijk hoofdstel met niet te veel poespas en het moet gewoon comfortabel zijn voor het paard. Maar het is wel echt een bijzonder hoofdstel om te zien, het heeft wel 'diamanten' op de neusriem en frontriem, maar het is absoluut niet storend en het leer is heel apart gesneden op sommige stukken, ook de teugels. Mooi kwaliteit leer ook, alles is doorgestikt!! Heb nu dus een fijn hoofdstel
.
.
. Naja ik ier het niet vandaag. M'n ouders zijn net terug van vakantie, en m'n moeder was 1,5 week geleden jarig (toen zaten ze al in Kroatie) dus we vieren het morgen samen 
. Maar 15 minuutjes gereden, maar toch even lekker de benen kunnen strekken. 
. Daarvoor moest ik M zijn met Yoeri, omdat ZZ+B/L niet mag.. Nu komt hij even op pauze zodat hij goed aan wil pakken op de regio.