[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 17:55

Het was echt zo rustig vanacht, er was maar 1 patientje :P
Ben benieuwd vanacht...

Ik lees over Malloesje heen :(:) , hopelijk voel je je snel weer beter!!

Ik heb weer gebeden tot de Mac goden _/-\o_ en zowaar komt mijn vader thuis met McDonalds 8-) .
De goden zijn goed gezint vandaag _O- .

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 18:04

Bij mij staan ze gewoon 24/7 buiten en dus ook vanacht met dat noodweer. Ze kunnen wel achter de heg schuilen, maar dat doen ze niet :+ Die van mij beginnen afhankelijk van het weer pas eind oktober bij het hek te staan dat ze naar binnen willen, zolang ze dat niet doen en het land kan het hebben blijven ze buiten.

Wolin, heb al gebeden tot de staatsloterij god, maar denk niet dat het heel veel helpt ;)

_lautje_

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 18:05

Is Rabette al drachtig Roos?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 18:15

De Macgod is weer goed gestemd geweest gr_roos :)) , met die staatsloterijgod ben ik ook een beetje klaar ja ;) .
Wolin heeft de afgelopen drie weken ook dag en nacht gestaan, maar zodra het weer begint te regenen staat ze op haar klokje te tikken bij het hek. Ik haal haar dan wel pas laat binnen en gaat ze gewoon vroeg naar buiten. Als het mooi weer is, blijft ze gewoon achterin de wei staan en laat ik haar ook staan.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 18:21

peanutbutter schreef:
Is Rabette al drachtig Roos?

Nee helaas niet en dat gaat dit jaar ook niet meer gebeuren. Ze heeft een kleine ontsteking op der eierstokken en ze heeft last van stress. Paard staat vanaf april alleen nog op het land en raakt daar van gestresst. Volgens de da is het een echt wedstrijdpaard. Hengstigheid wordt ook minder. Ga der volgend jaar opbouwen en gelijk laten dekken, misschien maar insemineren tijdens een cross of zo :P

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 21:20

wie gaat er dit weekend allemaal op concours?

ik ga morgen naar Hulsterlo , 1m met hero :)

@Lotte: ben je verpleegster? :9

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 21:48

Verpleegkundige, jep jep :D , nouja.. verpleegkunde student dan. Volgend jaar ben ik gediplomeerd. Ik zit nu op de kinderafdeling waar spoedopnames binnen komen :) .

Wolin was smerig :wow: , ik zag alleen maar bruine paarden toen ik aan kwam fietsen. Ik vermoedde al een of andere vermomming van Wolin.. En die was ook wel erg goed gelukt, mijn complimenten.. er was geen wit meer te zien _/-\o_ .. Heb nog even zitten twijfelen of ik er vanavond nog wat mee ging doen :P , heb het toch maar gedaan, ze zag er echt niet uit :)) .

Kwam op de terugweg oud klasgenoot tegen die halfjaar terug op wereldreis is gegaan, even staan kletsen. Was leuk :D . Ik kwam hem tegen op de fiets vandeweek en wij zwaaien naar elkaar, ik fiets weer nietsvermoedend door.. wel dacht ik: "Goh... wat is die bruin" >;) ... Twee tellen later zag ik op eens het licht :)* , hij was paar dagen daarvoor terug gekomen uit Australië := . Alsof ik hem dagelijks tegenkom op de fiets, fiets ik hem zo voorbij. Had hem nog maar even gekrabbeld op hyves..
Hij zag me net fietsen en kreeg al meteen de slappe lach :') , was een gezellig gesprek dus.

En de zadelmaker heeft voor mij een hoofdstel laten maken ter compensatie, omdat mijn zadel niet de juiste kleur is geworden. Wel echt super tof van ze!! +:)+
Ik ben wel erg benieuwd hoe het hoofdstel eruit ziet, eerlijk gezegd := .. Hoofdstel is nu naar mij onder weg, dus we gaan het zien!!

Ik ga mijn spullen maar even opzoeken, zo weer nachtdienst.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 00:02

Balen van Rabette Roos. Inderdaad dan maar tijdens een cross :+

Dat is wel netjes zeg Lotte, hopelijk is het hoofdstel ook nog een beetje te doen ;)

Ik ben net terug van werk en ga zo maar snel slapen, morgen vroeg op om naar de zadelmaker te gaan.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 07:53

Goeiemorgen :Z
Gisteren uit eten geweest in de Rex, een restaurant van mijn oom. Was weer superlekker! Nu gauw naar stal om te werken.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 12:54

:wave: Goeiemiddag

vandaag komen mijn ouders weer thuis van vakantie dus ik hoop dat m'n broer alles op tijd schoon en opgeruimd heeft :) :P

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 13:59

gefeliciteerd Kim! :P

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 14:25

Jaa jij ook gefeliciteerd :D haha.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 15:29

Gefeliciteerd Kim en Marieke!! *\o/* Fijne dag nog!

Vanmorgen naar de zadelmaker geweest. Het springzadel lag veel te plat (wat ik zelf al wel dacht) en wordt helemaal opgevuld. Daarna het VZH-zadel ook nog maar even laten nakijken. Ligt goed, maar moet in het midden opgevuld worden.
Dus eerst maar het springzadel laten opvullen, en dan volgende week het VZH-zadel :)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 15:31

Kim en Wup tegelijk jarig! Dubbel gefeliciteerd dus!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 15:33

GEFELICITEERD Kim & SGWuppie *\o/* *\o/*

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 15:52

@ lotte: ik wil later ook verpleegster worden!
@ Kim & SGWuppie: gefeliciteerd!

vandaag ben ik met hero op jumping geweest in Hulsterlo (enkele metertjes in NL :P )

in de 85cm ( er was geen 90cm) was ik foutloos, in 1m ook, in de barrage had ik 1 weigering.
Maar ik ben best blij :Y) , hero is maar 6 jaar, en het is zijn 5de parcours 1m & er waren slechts 6 foutloos van de 40 combinaties

Afbeelding

dit was in de barrage, +- 1.05m *D
(ik moet mijn tenen naar binnen houden ö )

edit: de foto is zo wazig omdat hij is overgetrokken van de originele foto)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 16:12

Gefeliciteerd dames!!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 16:44

@Kim en SGWuppiee: Gefeliciteerd met jullie verjaardag! Hopelijk hebben jullie beiden een fijne dag!!
@Lotte: Dat is wel netjes van de zadelmaker, hopelijk past het hoofdstel ook en is het naar je zin.
@Andrea: Fijn dat wel beide zadels opgevuld kunnen worden. Hopelijk liggen ze dan weer helemaal goed.
@Mandy: Gaat je finale nog door in Geesteren?

Ik ben er net weer van het werk. Was erg druk, maar ja dan is de dag ook wel weer snel voorbij ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 16:45

Gefeliciteerd Marieke en Kim!!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 17:05

SGWuppie en Kim; GEFELICITEERD!! :D
Afbeelding

Sceptisch zijn loont :o ... want het hoofdstel is echt wel mooi!!!! :D
Ik was bang dat ik iets binnen zou krijgen wat ik meteen weer zou kunnen verkopen.
Het is een bruin hoofdstel met een onderlegd kopstuk en de neusriem loopt over het kopstuk, iets wat ik graag wilde en ook wilde ik geen aansnoerneusriem, vind dat ondingen en het zijn vaak hele dikke neusriemen en Wolin heeft een smalle neusbrug, dus dat ziet er echt niet uit.. Maar het is een mooie neusriem! Toen ik gister een mailtje kreeg: "Er is een mooi bling-bling hoofdstelletje naar je onderweg", wist ik niet wat ik binnen zou krijgen, want ik hou niet van bling-bling := .. Doe mij maar een mooi degelijk hoofdstel met niet te veel poespas en het moet gewoon comfortabel zijn voor het paard. Maar het is wel echt een bijzonder hoofdstel om te zien, het heeft wel 'diamanten' op de neusriem en frontriem, maar het is absoluut niet storend en het leer is heel apart gesneden op sommige stukken, ook de teugels. Mooi kwaliteit leer ook, alles is doorgestikt!! Heb nu dus een fijn hoofdstel :) .

Ben net wakker, ik ga even wat eten en dan maar weer eens actief doen :z .

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 17:19

Dankjulliewel :). Naja ik ier het niet vandaag. M'n ouders zijn net terug van vakantie, en m'n moeder was 1,5 week geleden jarig (toen zaten ze al in Kroatie) dus we vieren het morgen samen :)

Heb net Sofie even gereden. Ze was super braaf. Geen grappen of gebok :). Maar 15 minuutjes gereden, maar toch even lekker de benen kunnen strekken.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 20:08

Marieke en Kim gefeliciteerd :D :D

@ florence: leuke foto!! Maar bij jullie gaat het dus op hoogte?

@ benthe: nee al het landelijke was afgelast. Mijn finale dus ook... heb vanmiddag dus geVIPt in Geesteren.

Al een tijdje terug uit Geesteren om ff spul te pakken, paarden te voeren en zometeen naar Geesteren voor het RUITERBAL :):)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 20:38

Ruiterbal in Geesteren is altijd mooi. Vee plezier.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 22:09

Gefeliciteerd Kim en Wup *\o/*
Balen Mandy :\

Ik heb vandaag mijn laatste 2 punten gehaald, dus het is zeker dat ik de regio mag starten :D . Daarvoor moest ik M zijn met Yoeri, omdat ZZ+B/L niet mag.. Nu komt hij even op pauze zodat hij goed aan wil pakken op de regio.
Mijn zusje had vandaag haar 1e 2 wp's met hem in de dressuur, en meteen een 3e prijs erbij *D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-09 06:55

Goeiemorgen :Z
Ik ga zo naar crosstraining in Renswoude. Hopelijk blijft het een beetje droog :=