Ik heb net lekker gereden! Het was wonder boven wonder lekker droog! Schoffie was goed ontspannen, heb echt weer lekker verder kunnen trainen. jammer dat er niemand was die ff een paar fotootjes kon schieten
Dit keer is het wel gelukt, mijn kür is zo goed als af Van de week nog een keer oefenen en als het goed is moet ie dan helemaal kloppen. Ben echt heel benieuwd
hey vief, waar voer je die kur uit dan? Of rij je echt zo hoog niveau? Ik heb nog nooit gehoord van wedstrijden met kur op lager niveau (heb me er ook nog nooit in verdiept hoor )
"Goh, joh wist er het bestaan niet van! Weer wat geleerd!
moet toch ff kwijt: Ik vind Loempia zo'n gave naam!! Lijkt me helemaal maf als ze dat omroepen,en dat iedereen zegt: "zeiden ze nou echt dat dat paard loempia heet ???
Idd, op wedstrijden heet hij geen Loempia . Dan heet hij San Fernando. Maar hier noemt iedereen hem nu ondertussen al Loempia. Alleen soms op wedstrijden ofzo zeg ik dat wel eens een keer en dan kijken ze je raar aan
Ik heb nog zuls soort schoentjes in het wit (voor in de zomer, maar zijn niet zo mooi meer). En ik heb zwarte met een punt. Ik moet ok nog maar ff naar nieuwe kijken