Trouwens Andrea; wat moest je over MacBeth voor toets maken?
Wij moesten Scapino met het verhaal van MacBeth.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

arme ik
viefdepief schreef:Was net Geschiedenis aan het doorlezen.
En echt verbazingwekkend maar ik heb wat leuks geleerd
Ik weet wat Carpe Diem betekend
viefdepief schreef:Ik weet wat Carpe Diem betekend

Lielle schreef:Klopt Marieke. Die film heet trouwens Dead poets Society (seize the day) , dat is ook een aanrader![]()
Het is volgens mij het motto van de Renaissance, tegen memento mori (gedenk te sterven) van de middeleeuwen.

viefdepief schreef:
Wauw Lielle je bent echt goed joh!![]()
Stond inderdaad in een tekst over de vergelijking tussen de Middeleeuwen en de Renaissance

maar dat hielp niet
zit echt een steekje los bij dat paard
ik kon nu wat beter zitten want had mijn eigen zadel op, heb het alleen gehouden bij stap en draf, dat was al erg genoeg, maar ben er gelukkig niet af gedonderd 
(dus gomir...misschien lukt het mij ook wel om Ot aan de teugel te krijgen...hihi
)
?? viefdepief schreef:Ik weet wat Carpe Diem betekend
Lielle schreef:Hier nog eenIk heb een heel goed geheugen voor stomme feitjes

) Lielle schreef:MJ, ik heb er zelf een handje van om net uit de wending nog een ophouding te maken (en waarom? ik heb geen idee) en ik zeg nu alleen maar steeds: niets zien = niets doen.

GvdT schreef:
Ben dus niet de enige die zit te stunten in de bochten![]()
Ik laat der dus "stil" vallen in de bocht en ga zitten bedenken dat ze lekker rustig toeloopt, vergeet dan voor het gemak even dat ze totaal geen galopsprong meer heeft
En m'n instructeur maar zeggen: rijden, rijden! Het heeft wel geholpen
(al moet ik het 22 april maar weer gaan toepassen, dan heb ik 4 maanden geen parcours gesprongen
) _Jitske_ schreef:Vertel vief
Trouwens Andrea; wat moest je over MacBeth voor toets maken?
Wij moesten Scapino met het verhaal van MacBeth.

ben erg vriendloos... niemand die mee wil
GvdT schreef:Lielle schreef:MJ, ik heb er zelf een handje van om net uit de wending nog een ophouding te maken (en waarom? ik heb geen idee) en ik zeg nu alleen maar steeds: niets zien = niets doen.
Ben dus niet de enige die zit te stunten in de bochten![]()
Ik laat der dus "stil" vallen in de bocht en ga zitten bedenken dat ze lekker rustig toeloopt, vergeet dan voor het gemak even dat ze totaal geen galopsprong meer heeft