Trouwens Andrea; wat moest je over MacBeth voor toets maken?
Wij moesten Scapino met het verhaal van MacBeth.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
viefdepief schreef:Was net Geschiedenis aan het doorlezen.
En echt verbazingwekkend maar ik heb wat leuks geleerd
Ik weet wat Carpe Diem betekend
viefdepief schreef:Ik weet wat Carpe Diem betekend
Lielle schreef:Klopt Marieke. Die film heet trouwens Dead poets Society (seize the day) , dat is ook een aanrader![]()
Het is volgens mij het motto van de Renaissance, tegen memento mori (gedenk te sterven) van de middeleeuwen.
viefdepief schreef:
Wauw Lielle je bent echt goed joh!![]()
Stond inderdaad in een tekst over de vergelijking tussen de Middeleeuwen en de Renaissance
viefdepief schreef:Ik weet wat Carpe Diem betekend
Lielle schreef:Hier nog eenIk heb een heel goed geheugen voor stomme feitjes
Lielle schreef:MJ, ik heb er zelf een handje van om net uit de wending nog een ophouding te maken (en waarom? ik heb geen idee) en ik zeg nu alleen maar steeds: niets zien = niets doen.
GvdT schreef:
Ben dus niet de enige die zit te stunten in de bochten![]()
Ik laat der dus "stil" vallen in de bocht en ga zitten bedenken dat ze lekker rustig toeloopt, vergeet dan voor het gemak even dat ze totaal geen galopsprong meer heeft
_Jitske_ schreef:Vertel vief
Trouwens Andrea; wat moest je over MacBeth voor toets maken?
Wij moesten Scapino met het verhaal van MacBeth.
GvdT schreef:Lielle schreef:MJ, ik heb er zelf een handje van om net uit de wending nog een ophouding te maken (en waarom? ik heb geen idee) en ik zeg nu alleen maar steeds: niets zien = niets doen.
Ben dus niet de enige die zit te stunten in de bochten![]()
Ik laat der dus "stil" vallen in de bocht en ga zitten bedenken dat ze lekker rustig toeloopt, vergeet dan voor het gemak even dat ze totaal geen galopsprong meer heeft