Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Varekaj schreef:Dat valt bij de onze echt mee gelukkig, niks is verplicht maar het wordt zeker wel gewaardeerd natuurlijk.
Een cross is 15 bij ons als ik het goed heb. Stel dat dat 25 of 30 wordt is dat nog steeds goedkoper dan de 40 die het nu is. Daar hebben vlp leden ook voordeel bij. Voor de lrv daarentegen gaan ze misschien makkelijker juryleden vinden als het niet meer gratis is ipv gratis dag opofferen, en betere jury's. Ik zie echt voordeel voor beide kanten, het is alleen afwachten wat ze ermee gaan doen.
Steph1989 schreef:Leuk van Badminton! Ik had helaas niet veel tijd om er veel van te volgen!
Ik vind die fusie voor beide partijen ook geen goede zaak... ik heb jaren enkel vlp gereden en vriend ook. En nu behalve crossen enkel nog lrv en het is onvergelijkbaar. Je trekt er ook een heel ander publiek mee aan. In vergelijking met voetbal etc is paardrijden zo individueel en de lrv leeft echt van dat clubverband en dat is net zo uniek!
Ok ik zie ook op tegen dat vrijwilligerswerk maar feitelijk kom je altijd bekenden tegen, of doe je het samen met de club, en het hoort gewoon bij de beleving!
Ook door de regels qua uniform en kleuren vind ik er veel minder dikkeneken dan bij het springen of dressuur in de vlp... het is gewoon veel gezelliger en een beetje ons kent ons.
Nee de sfeer en organisatie op een toernooi is niks vergeleken met vlp... dat is een hele club die een heel jaar bezig zijn met voorbereidingen etc. Ik vind dat "ferm".
En laat ons eerlijk zijn: paarden IS zo duur... die 5 of 10 eur voor een proef maakt de zaak toch niet? Als mn smid voor 3 paarden komt ben ik ineens 225 eur kwijt... dat telt meer door!
Nee ij zou het jammer vinden moest lrv en haar eigenheid verdwijnen en opgaan in vlp. Vlp die opgaat in lrv zie ik niet zo snel gebeuren. Ik vind het gewoon een wereld apart!