hahaha brede schouders klopt wel, zal het Geert zeggen zal hem goed doen.
Mootje
Geplaatst: 10-03-12 22:18
De man van een collega is hoofdagent, vader van twee kinderen en achter in de dertig. Ik dacht eerst dat het een stagair was van een jaar of 21/22 Ik kan hem ook echt niet serieus nemen!
Ik scheel dus maar een jaartje met jou Marijke, want ik word dan in jan 25.
Mo, Jeroen is op pad. Sem ligt ziek in bed. Vandaag moest ie overgeven en 40 graden koorts. Buurjongetjes van mijn ouders waren laatst ziek en bij mijn ouders, bleek een paar dagen later waterpokken te zijn. Dus denk dat Sem ze ook krijgt.
och wat sneu Jantine! Maar als ze eenmaal waterpokken hebben gehad krijgen ze het nooit weer toch? Wij schelen inderdaad niet veel qua leeftijd dan. Ach dan houden we het maar op de 2 wijzen uut het oosten
Ja, wel zielig. Weg avondje met ons 2. Maargoed, als hij ziek is, ga ik hem zeker niet voor het eerst ergens laten logeren. Dan zit ik toch niet rustig voordat hij thuis is. Maar als het goed is volgende week zaterdag!
Als ze waterpokken krijgen na hun 1ste levensjaar komt het ( hoogstwaarschijnlijk) nooit meer terug. Voor hun 1ste levensjaar kunnen ze het weer krijgen.
Hallo, ik val ook weer eens binnen! Jantine leuke vent! Jullie zijn een leuk stel zo. Arme Sem Jeetje wat zijn jullie nog jong MM! Niet dat ik anders dacht ofzo!
Spijkerbroeken heb ik voor het werk goedkope van de C&A. Heb voor net nu 2 van kuyuichi (ofzo) en nog wat van gsus en gstar. Wordt wel steeds meer van het koopjes jagen.
Ik heb volgende week zaterdag crosstraining met C.