[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 10:39

_Noor schreef:
Wisselen in houding van Jer (lager/dieper/opgerichter) en lichtrijden/doorzitten van mezelf is iets wat ik elke dag doe. Ik wil kunnen bepalen waar hij met zijn hoofd loopt en wanneer ;) Maar het is en blijft een aandachtspunt! :)

Zo moet ik Ruby ook rijden inderdaad, die loopt het liefste lekker opgericht maar moet dus ronder en meer over de rug :)

Goedenmorgen trouwens, ben weer terug uit brussel, was erg interessant voor de world customs organization :)
Verder was het nachtleven ook erg leuk, dinsdag avond met de halve klas naar een bar, te veel wodka gedronken en kwamen we ook nog een stel Amerikaanse zakenmannen tegen die zowat alles voor ons betaald hebben :Y)

Ik mag trouwens komen solliciteren bij het verzekeringsbedrijf :D

En nu ga ik bijlezen :)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 10:41

goeiemorgen!
Lekker zeg Mo en TG zo'n lang weekend :D
Ik heb gelukkig geen verstand van hoefkatrol dus ik heb ook weer wat geleerd
Lielle het zit je ook niet mee, sterkte
Texelse wat zoeken jullie precies voor outfit? Jullie maken er in elk geval een hele onderneming van
Marijke slaap lekker, iedereen wil blijkbaar ook bij je shoppen ;)
Sarah Brussel was dus geslaagd!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 10:43

Ben vanochtend maar thuis begonnen met werken: er staat een beetje veel file := .
Nou rij ik toch binnendoor via de pont, maar ik was bang dat daar meer mensen zo over zouden denken. Ben eerst hier maar begonnen. Maar nu ga ik toch maar die kant op.
Op de A2 staat het nog steeds helemaal vast, hopelijk valt het binnendoor mee.

Lielle wat akelig dat je weer een crematie hebt :(:) .

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 10:45

Lielle, sterkte ermee; 2x achter elkaar is inderdaad een beetje teveel van het goede.
En wordt jij ook door Corine weggespeeld, ik dacht eerst dat wordt een makkie omdat ik serieus dacht te weten dat Corine dyslectisch was. Maar ze komt met woorden...... (sorry Corine, is niet onaardig bedoeld hoor Y;( , geeft meer mijn niveau van spelen aan, hoewel ik gisteren Jeroen toch ook even een lesje heb geleerd :+ ).
Zal jou ook even toevoegen Lielle, vind spelen tegen bekenden toch leuker dan iemand die ik helemaal niet ken.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 10:46

MargreetW schreef:
Lielle, sterkte ermee; 2x achter elkaar is inderdaad een beetje teveel van het goede.
En wordt jij ook door Corine weggespeeld, ik dacht eerst dat wordt een makkie omdat ik serieus dacht te weten dat Corine dyslectisch was. Maar ze komt met woorden...... (sorry Corine, is niet onaardig bedoeld hoor Y;( , geeft meer mijn niveau van spelen aan, hoewel ik gisteren Jeroen toch ook even een lesje heb geleerd :+ ).

JIj zegt het, ik vroeg het me ook af. Wel knap dat ze dan zulke woorden kan maken voor een dyslect!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 10:47

_Sim_ schreef:
MargreetW schreef:

JIj zegt het, ik vroeg het me ook af. Wel knap dat ze dan zulke woorden kan maken voor een dyslect!

Ik weet van mezelf dat woorden maken niet moeilijk is, moet vaak alleen even opzoeken of het echt wel op die manier te spellen is want daar ga ik vaak de fout in.

Sim

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 10:49

Er zijn idd mensen waaraan je het niet merkt dat ze dyslectisch zijn omdat die mensen echt moeite doen om goed Nederlands te schrijven. Anderen (no offence!) doen daar een stuk minder moeite voor.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 10:51

Wat dacht je bv. van hofrouw? Maar waar Corine vooral goed in is, is combinaties zoeken i.p.v. aanleggen.
Ik had gisteren bij Jeroen redoutes was 79 punten, legde verkeerd neer, drukte op play i.p.v. clear en was daarna heel blij (wel gelijk commentaar van Jeroen).
Soms kun je met het aanleggen van 1 steen meer punten krijgen dan met een woord van 5 letters, en daar is Corine gewoon heel goed in of ik slecht.

Zit op een zieke Sem te wachten, kunnen we samen op de bank liggen. Dus wie wie heeft aangestoken?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 10:52

dat zijn trucjes waar ik ook goed in ben, net als in woorden naast elkaar liggen zodat je horizontaal en verticaal scoort. Maar ik begreep van Corien dat ze veel van haar zwager heeft geleerd, en dat blijkt wel.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 10:54

ik ben niet goed in wordfeut, speel het ook bijna niet :Y)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 10:57

Daar ben ik dus heel slecht in. :+ Wordfeud naam is Sannnn4 trouwens.

Hoef vanochtend lekker om 11 uur pas te beginnen, ook wel eens fijn! Heb al hardgelopen en de auto van de APK keuring opgehaald. Nu even onbijten en dan richting stage. Over 2 weken zit het er al op. :o

Lielle sterkte, 2 begravenissen. :(:)
Lekker vroeg weekend Mo, ben jaloers. ;)
Fijn dat je op gesprek mag komen Sarah!!
Ik wil ook naar divoza, moet myler bit hebben. Maar heb geen tijd de komende dagen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 10:59

Bestel je 'm toch Sannnn? Of wil je 'm eerst in het echt bekijken?

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 11:02

@ margreet: tegen jou was mijn eerste volledige spel ooit :P
wat betreft corienn, daar sta ik met 150 punten achter ofzo... die kan idd woorden neerleggen pffff...

ik snap die puntentelling ook nog niet altijd... (en die combinaties zie ik nog niet :P ) mijn topscore woord is 35 punten waard geweest :P

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 11:12

morning :wave:
Ik heb geen wordfeut, lijkt me ook helemaal niets :o
Verder heb ik slecht nieuws, wat ik liever nog even niet op bokt zet.

Lielle: sterkte :(:)
Sarah: Wat fijn dat je op gesprek mag komen. En Brussel klinkt erg geslaagd :D
en Marijke is erg populair :P Ik kom heel af en toe bij divoza, maar dan in Leek. Maar dat is voor mij alsnog ver weg.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 11:18

Oje Anthea, bij voorbaat dan maar alvast even een knuffel :(:)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 11:28

Ik ga misschien morgen naar Divoza of vanavond even naar Epplejeck :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 12:03

viefdepief schreef:
Kwam deze trouwens net tegen op mijn fb :') http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio/ar ... M.facebook

Whahaha jeetje zeg :')

Mootje schreef:
Ik zou dat echt niet kunnen, een huwelijk instappen zonder vergelijkend waren-onderzoek :+

Prachtige uitspraak, ik deel je mening :')

Anne, wbt de blessure dus goed nieuws!
Haha die schetenslip _O-
Super Danielle!
Balen van je wedstrijd Bianca! Ik had al een filmpje van Aies gezien, prachtige locatie! Ik denk dat ik maar even wat moet gaan ruilen op het werk, werk altijd woensdagavond. Wil er volgende week wel graag heen
Sann, dat wordt een latertje vrijdag!
Succes vandaag Henny :(:)
Marijke, bij jullie ook al zo immens druk. Vriendin van mij heeft 2,5 uur in de rij gestaan in Leek.

Lielle schreef:
En ik word op het moment door Corien van het bord geveegd :oo

Ik ook :')

Lielle :(:) sterkte op de crematie
Sarah heeft zich goed vermaakt in Brussel!
Anthea :(:)
Lielle is ook heel goed in Wordfeut, maar jij hebt ook en hele grote woordenschat!

Hier even een dagje vrijaf, had veel uitval en weinig zin. Nu Beautje even rijden en vanmiddag werken van 3 tot 6. 3 uur zitten was gister al een hel, hoop dat het vanmiddag rustig is zodat ik kan gaan vakkenvullen

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 12:04

Gaat het rijden wel Mirthe? Gaat Beautje goed? Beetje puppy af?

Anthea, dat klinkt niet fijn zeg... :(:)

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 12:05

Er is ook een programma dat je kan downloaden voor wordfeut. Dan legt een computer de hoogste scores voor je neer!!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 12:09

renskek schreef:
Er is ook een programma dat je kan downloaden voor wordfeut. Dan legt een computer de hoogste scores voor je neer!!

Misschien is Corien dan heel handig in computers :D .

Anthea :(:) .

Ik ga snel aan de slag :evaw: .

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 12:11

Ik weet het Renske, maar dat vind ik echt vals spelen. Daar doe ik niet aan.

Anthea :(:)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 12:14

Renske dat heet valsspelen ;)
Anthea alvast een enorme knuffel :(:)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 12:15

Rijden gaat veel beter dan lopen, alleen tijdens springen moet ik nog een keer 'meekomen' tijdens de landing. Beau is al een heel stuk puppy af :D . In de les loopt ze ook heel goed en ze is elke keer beter (heb om de week htcles). Mijn instructrice gaf me de eerste les nogal de wind van voren, omdat ze had verwacht dat Beau veel verder geschoold was (zit bij M dressuur pony's in de les, logisch dat ik dan niet helemaal zo best meekom, Beau is 4..) maar is inmiddels wel bijgedraaid gelukkig.
Ik heb ook vooral veel negatieve reacties gehad over dat ik L wilde starten, maar dit is een goede keus geweest want ze loopt nu stukken beter. De jury's komen op het moment zelfs bij me dat het al zo'n ander paard is geworden. 1 jury heeft Beau bij de eerste keer BB gezien en daarna de meeste andere wedstrijden, die komt nu steeds bij me, dat zijn de leuke dingen.

Renske, die is er idd! Ik doe het liever zelf :P

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 12:44

Beau is gewoon een lekkertje! Was echt een paard waar je doorheen moest kijken. Weet zeker dat zij pas in het M pas echt tot haar recht gaat komen. Dan hoeft ze pas een beetje haar best te doen. Op dat lage kan ze teveel lanterfanteren.

Ik Ben ook fanatiek met wordfeuden! Ben alleen geen toppertje vrees ik :)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 12:46

mistid schreef:
Ik heb ook vooral veel negatieve reacties gehad over dat ik L wilde starten, maar dit is een goede keus geweest want ze loopt nu stukken beter.

denk niet dat beau beter loopt maar jij beter rijdt ;)
Want voor een paard maakt 1m of 1,10 echt niet zoveel uit.
Maar goed dat denk ik haha.