[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Margriet_

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 18:46

Karen haha dat is een goed idee! Een wedstrijd op zand rijden! :) En jammer dat je niet wat dichterbij woont. Als de veulens worden afgespeend hebben we een merrie die eigenlijk door gereden moet worden en dan voor de verkoop weg.
Kim hopen dat het een beetje meevalt morgen, maar ben bang van niet. Ze hebben niet voor niks al zo veel mogelijk afgelast.
Heerlijk aan het genieten daar in Griekenland dus Margreet. Leuke foto, het plezier straalt ervan af!

Wij zetten tegenwoordig ook alles op foto. Kunnen we direct zien of het de moeite waard is om te houden/fokken. Wij houden toch geen hengsten meer aan, dus dan zijn ze eventueel al prok voor de verkoop.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 19:08

@ TG Ik ga Gio ook op de foto zetten voordat hij beleerd wordt.
@ Lautje ik deel helemaal je mening. Ik ga ook geen tijd meer in dieren stoppen die een opmerking op het rapport hebben.
@ Rowo drentse kampioenschappen leek de dressuur meer op zwemmen en moddertrappen. Verenigingskampioenschap is geheel afgelast en diverse rubrieken zijn qua manches ingekort.
@ Kim verstandig. Zeker met een paard als Sofie die al zo extreem voorzichtig is.

Ik zag die Z2 merrie. Leuk dier maar weinig geld wat ze ervoor vragen. Ik heb iets meer dan het dubbele gekregen voor mijn vorige paard van toen 13 jaar. Ruin, 1.70m, Z2 met wp, L spr en L SGW. Ook nog ouderwets type en een chip. Geen spectaculaire beweging. Dit was in 2008 en helaas hebben ze 2 jaar ervan genoten want hij is al met pensioen. Hij kon wel wissels om de 2 en enkele passen passage. Ik moet wel zeggen dat ik hem alleen in Duitsland te koop had :o
Morgen ga ik weer naar dressuurles. Merrie mag weer bootcamp in. De bakkabouters waren weer aanwezig :+

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 19:10

He bah, kom ik beneden, staat het buurmeisje heel kwaad voor de ramen te kijken.
(van die grote tuin deuren)
Ik zei haar hallo, blijft ze de hele tijd kwaad kijken zonder wat te zeggen.
Gisteren stond ze ook al zo in onze poortopening.
Schrik me altijd rot van haar.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 19:19

Hoe oud is die buursmurf Danielle?

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 19:32

3 of 4, weet ik niet zeker!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 19:41

Mo: Ga morgen lekker op vakantie naar Rome :)
Vief: Ah, vandaar. Beetje zelfde idee als die van mij dus. Heeft ook een kantoorbaan maar rijdt in zn vakantie ook paar weken met de vrachtwagen omdat hij dat leuk vindt ;)
Noor: Super van je wedstrijd, op naar het Z2!
San: Wat super voor je zusje!! Ze zal wel flink blij zijn dat ze toch in Utrecht kan gaan studeren.
Margreet: Wat een leuke foto van Sem, hij groeit al hard!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 20:26

wel bijgelezen maar dat in de auto op de terugweg. maar kon daar neit alles typen.

vandaag dagje naar dierentuin geweest is osnabruck. Wel leuk maar ook wel regen gehad.
nu weekendje helemaal niks, ook wel eens relax

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 20:27

Ik lees zo bij, maar wil jullie niet mijn avontuur onthouden O:)
Even snel boodschappies doen bij de Action. Pinpas in mijn ene broekzak, autosleutels in de ander, want ik moet natuurlijk wel lekker kunnen struinen met mijn handen vrij.
Een paar spulletjes van de Action in de kofferbak gelegd en sla de bak dicht. Oh nee... Net te laat! De sleutels liggen in de kofferbak en laat slimme ik nu op 't knopje gedrukt hebben waarmee hij direct weer op slot gaat.
Twee handen gaan direct naar mijn zakken. Helaas, daar zitten ze niet in. In de Action tas dan? Tas ondersteboven, inhoud op het gras, maar mijn geliefde autosleutels zaten er niet in.
Op zoek naar een aardige voorbijganger om een telefoon te lenen... De eerste was direct raak :') Na een hele vragenlijst afgewerkt te hebben bij gebrek aan mijn lidmaatschapsnummer krijg ik te horen: 'Binnen een uur is er een wegenwacht ter plaatse'.
55 minuten later zie ik een grote wegenwachtbus aan komen rijden. De meneer is niet heel enthousiast als hij mijn auto ziet en nog minder als ik zeg dat de sleutels ergens in de kofferbak liggen.
'Mevrouw, deze auto is zo goed beveiligd, dat ik hem waarschijnlijk niet open krijg' :+
Vol goede moet manipuleert hij het slot, helaas. Wel begint de auto te loeien.... Goh, ik heb zelfs een auto-alarm := Dan worden de luchtkussens en ijzeren stang tevoorschijn gehaald: Raam wil niet open, deur wil niet open, kofferbak wil niet open. Volgende deur om de achterbank naar beneden te trekken... Deze gaf zich niet gewonnen zonder slag of stoot. 45 minuten later, was de bank naar beneden, maar de sleutel was spoorloos door de grote hoeveelheid bakken en spullen in de kofferbak.
Dan een superidee van een voorbijganger die meedacht: Mevrouw haar tas staat open en daar zitten de huissleutels in... ANWB meneer dacht dat deze aan de autosleutels vast zaten. Na hengelen met twee ijzeren stangen, hebben de heren mijn tas weten te keren. De grootste lol, want legitiem in een vrouw haar tas mogen kijken komt niet vaak voor :) Ze hadden mijn huissleutel te pakken. Nu was het alleen nog even op en neer naar mijn huis voor de reservesleutels *\o/*

Een ding heb ik geleerd: Een inbreker zal mijn auto hoogstwaarschijnlijk laten staan :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 20:29

oh mootje wat een verhaal

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 20:30

mootje :') _O-

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 20:31

Ik zit net thuis en ik belde even over vijf de wegenwacht _O-

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 20:33

Jij bent volgens mij op zoek naar een man in een uniform!! Eerst de klpd lastig vallen, en nu weer de wegenwachters. Mootje, mootje, wat moet dat worden met jou?? :+ :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 20:35

*\o/* texelse

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 20:35

jipje_niekje schreef:
Klinkt als een druk weekje Mandy! Hopelijk blijft het terrein bij jullie wel goed en blijft het vanaf nu ook wat droger ;)

Ons concoursterrein is gedraineerd gelukkig. Is een zomerfeestterrein dus..

Mootje := Wat een verhaal.... maar je kunt er nu vast wel om lachen? :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 20:36

@ Mootje wat een geweldig verhaal! Wat voor een auto heb je eigenlijk. Lijk mij meer een bunker hahaha

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 20:37

De meneer van de ANWB vroeg zich af of ik altijd zo vrolijk was :=
Ach, Ik kan mij wel kwaad maken, maar het was mijn eigen schuld!
Marine, vink
KLPD, vink
ANWB, vink
Who's next :')

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 20:38

Mootje @ wat een hilarisch verhaal... :j

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 20:38

Caro, een vw passat van een paar jaar oud.
Ik had vandaag gewild dat ik een oldtimer had. Dat is slechts 5 minuten hengelen :)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 22:01

Hahaha Mootje! Wat een enerverend weekje!

Ik heb nieuws, TG gaat op zwemles en ik heb een nieuw project. Kan hem morgen ophalen :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 22:03

Ka, jij laat er geen gras over groeien :D Zwemles wist ik al, maar dat projectje heb je snel geregeld!
Wanneer breng je T richting het Noorden?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 22:05

Ka, dat is leuk! een nieuw projectje!

Pff wat een weer zeg! Moet morgen springen met Uk voor de vereniging op de Gelderse. Nu moet ik zeggen dat Uk wel altijd foutloos rond gaat in zware omstandigheden. Lees: giga baggerbodem of 30+ graden. haha.
Las in dat topic al dat je er niet meer met auto op en af kon komen zelfstandig. Dat word nog gezellig!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 22:32

Ka gaat tg naar het paardenzwembad van patrick kuijpers? Wat leuk daar heb ik (en caro ook dacht ik?) lang bij gelest :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 22:37

oh jantine succes morgen dan maar op de Gk.

weet iemand nog een bodyprotector te koop voor meisje 13 jaar. normale maat en kleding maat xs/s?
ze is er na eentje op zoek dus help haar even mee.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 22:39

Hoi hoi

wat een geweldig verhaal Mootje over je auto sleutels!
Mendy ik weet wel een heleboel bodyprotectors voor een meisje van 13 jaar in maat xs-s! hahahaha ;)
Fijn Karen dat Tg gaat-kan zwemmen. Hopelijk knapt ze er goed van op.
Succes morgen Jantine met zwemles, oh nee op de Gelderse :D :D

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 22:43

Haha Mootje jij maakt nog eens wat mee!
Die kampioenschappen, ik ben blij dat ik niet mee hoef te doen met zulke omstandigheden......

TG ik heb even gemist wat TG heeft maar ik hoop voor je dat het zwemmen gaat helpen! Wel snel zeg je nieuwe projectje, ik heb ook nog wel tijd voor een paar paarden extra....