@ Sannn: leuke foto van jou en What op springcc. Je duikt wel wat veel naar voren? Momentopname natuurlijk, maar viel me op

@ JN: jammer van je stop met Jip.
@ Mendy: wat vreemd dat Zhoef zo reageerde, zeg. Maar niet gevallen begreep ik? Vervelend dat ze de volgende dag zo onrustig op stal stond ook! Jammer dat je geen wp had.
@ Evie: ik ga ook altijd draken als ik harder moet werken dan nodig

@ MM: lieve hondjes heb je!

@ Joki: wel veel werk met die dekens zo. Ik neem aan dat je dat zelf moet doen?
Mootje heeft lekker gefietst gisteren

@ Snoek: lange werkdagen maak je zeg. Wat zul jij een rijke vrouw worden

@ Jetske: mooie foto's met je dressuur-penny-paard!
@ Caro: dat bokken, bijten en klauteren komt nog wel, believe me!

@ Sussie: wat grappig een deken die over zijn hoofd moet! Foto? Als het maar helpt toch

@ MM: je wordt maar verwend door Geert!
@ Jantine: ben je de avond nog doorgekomen? Mooie foto's weer van jullie kereltje!
@ Evelien: ik denk dat een paarse capcover nog wel zou kunnen hoor

@ Mootje: je moet dat vriendje van jou wel een beetje aanpakken hoor! "Schoonmaken in het verkeerde huis".... hij is wel brutaal hè!

@ Sannnn: What vond Vero dus wel interessant!

@ Benthe: Ai, wat een verdrietig besluit heb je moeten nemen. Heel veel sterkte meissie!

@ Mirthe: in de prijzen met Beautje! Gefeliciteerd!
@ Joki: Wat goed van jou en Ferrose zeg. Lekker getraind dus!
@ Mootje: Zal wel een beetje raar geweest zijn zo zonder paard?

@ Margriet: vervelend van de merrie. Hoe gaat het nu? Leerzaam rondje gehad dus met W. Ik mag het volgende week weer een keer proberen in het L!
@ Bvw: ook goed gesprongen dus. Jammer van de balkjes met Frits. Sowieso al

@ Evie: die kuil heb ik ook nog nooit gezien? Waar zit die?? Fijn dat het zo goed ging!
@ Annetje: wat ontzettend stom dat niemand je even voor wilde lezen zeg. Heb je wel eens begeleiding mee op wedstrijd? Misschien helpt dat. Ik rij zelf altijd erg systematisch los, zowel thuis als op cc. Dat helpt mij de concentratie. Alleen als Jer erg stug/lastig is (maar dat is hij zelden op cc), wijk ik er vanaf...
@ Evelien: mooi filmpje van fanatieke Capri

Nou, wat vinden jullie ervan???

Vandaag dus dagje met moeders en Tayla op stap geweest. Het was er mooi weer voor

Gister is hij ook voor het eerst met Nudine en KJ op het land geweest. Hij is zo lief

Gisteren waren we met een groepje naar Alkmaar, was ook wel gezellig. Vriendje en ik gingen met een ander stel rond een uur of 7 weer weg en lagen rond 10 uur gewoon al op bed. Lekker lang geslapen dus!