[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-11 21:19

Daar komt ie:

@ Sannn: leuke foto van jou en What op springcc. Je duikt wel wat veel naar voren? Momentopname natuurlijk, maar viel me op :o
@ JN: jammer van je stop met Jip.
@ Mendy: wat vreemd dat Zhoef zo reageerde, zeg. Maar niet gevallen begreep ik? Vervelend dat ze de volgende dag zo onrustig op stal stond ook! Jammer dat je geen wp had.
@ Evie: ik ga ook altijd draken als ik harder moet werken dan nodig :P ;)
@ MM: lieve hondjes heb je! :)
@ Joki: wel veel werk met die dekens zo. Ik neem aan dat je dat zelf moet doen?
Mootje heeft lekker gefietst gisteren :)
@ Snoek: lange werkdagen maak je zeg. Wat zul jij een rijke vrouw worden ;)
@ Jetske: mooie foto's met je dressuur-penny-paard!
@ Caro: dat bokken, bijten en klauteren komt nog wel, believe me! :+ Mooie foto's weer. Ik denk dat hij deze kleur benen houdt!
@ Sussie: wat grappig een deken die over zijn hoofd moet! Foto? Als het maar helpt toch :D
@ MM: je wordt maar verwend door Geert!
@ Jantine: ben je de avond nog doorgekomen? Mooie foto's weer van jullie kereltje!
@ Evelien: ik denk dat een paarse capcover nog wel zou kunnen hoor :j
@ Mootje: je moet dat vriendje van jou wel een beetje aanpakken hoor! "Schoonmaken in het verkeerde huis".... hij is wel brutaal hè! ;)
@ Sannnn: What vond Vero dus wel interessant! :D Fijn getraind zo te lezen en mooie foto heeft Sim gemaakt!
@ Benthe: Ai, wat een verdrietig besluit heb je moeten nemen. Heel veel sterkte meissie! :(:)
@ Mirthe: in de prijzen met Beautje! Gefeliciteerd!
@ Joki: Wat goed van jou en Ferrose zeg. Lekker getraind dus!
@ Mootje: Zal wel een beetje raar geweest zijn zo zonder paard? :(:)
@ Margriet: vervelend van de merrie. Hoe gaat het nu? Leerzaam rondje gehad dus met W. Ik mag het volgende week weer een keer proberen in het L!
@ Bvw: ook goed gesprongen dus. Jammer van de balkjes met Frits. Sowieso al _/-\o_ voor het binnenrijden in het M :P
@ Evie: die kuil heb ik ook nog nooit gezien? Waar zit die?? Fijn dat het zo goed ging!
@ Annetje: wat ontzettend stom dat niemand je even voor wilde lezen zeg. Heb je wel eens begeleiding mee op wedstrijd? Misschien helpt dat. Ik rij zelf altijd erg systematisch los, zowel thuis als op cc. Dat helpt mij de concentratie. Alleen als Jer erg stug/lastig is (maar dat is hij zelden op cc), wijk ik er vanaf...
@ Evelien: mooi filmpje van fanatieke Capri :D

Nou, wat vinden jullie ervan??? :D

Vandaag dus dagje met moeders en Tayla op stap geweest. Het was er mooi weer voor :j . Uberschattig hondje uitgezocht. Mama-hond had een nest van maar liefst 12 en ze was er inderdaad helemaal klaar mee ;) Daarna nog even Jer gereden. Hij is een beetje vet geworden de afgelopen 3 weken, dus hij krijgt voorlopig geen dag vrij meer en ook geen schep muesli na het rijden tot hij weer op gewicht is :o
Gister is hij ook voor het eerst met Nudine en KJ op het land geweest. Hij is zo lief <3 KJ mag nog niet echt met hem spelen van Nudine, maar dat komt nog wel. Gister draafde hij heel stoer op Jer af en toen hij bijna bij hem was en Jer naar hem omkeek, was hij toch maar heel onderdanig (bekkie open en dicht doen). Toen Jer naar hem toedraaide, ging hij er als een haas vandoor :)) . En als Jer zijn dagelijks rondjes galop door het land gaat doen, verstopt KJ zich nog even achter mams (die is dik genoeg namelijk...). Maar wel leuk, zal van de week foto's maken :)

Gisteren waren we met een groepje naar Alkmaar, was ook wel gezellig. Vriendje en ik gingen met een ander stel rond een uur of 7 weer weg en lagen rond 10 uur gewoon al op bed. Lekker lang geslapen dus! :o

bvw

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 21:30

zo noor dat is een superstrakke bijleesactie! Gefeliciteerd met de nieuwe pup :D

Mo wat heb jij veel gefilmd! Ga later alles wel even bekijken maar capri is echt gaaaaaf!

Als het goed is heeft iemand mij vandaag met frits ook op film gezet :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 21:39

Goedenavond!
Ik ben eindelijk weer terug van een weekend werken en vandaag crosstraining in BN. Vorstin was echt gigantisch aan het draken, constant haar kop naar voren trekken en rennen. Moest haar echt de volledige les aan het werk houden, en een flinke ruk geven als ze trok. Was echt drama, heel vermoeiend zo'n paard, maar aan het einde werd ze weer wat makker en heb ik een paar hele fijne lijntjes gereden :)
Maar pff, ga binnenkort nog maar weer een keertje naar Rob, dit is echt niks! Kreeg van Max(?) nog de tip om een fietsband van het bit naar de singel vast te maken met rijden, dan kan ze wel een beetje trekken, maar daarna trekt dat ding gelijk terug en is het gauw klaar. Iemand hier ervaring met zoiets? Misschien dat een fietsband niks is, maar een slof misschien wel?

Sterkte Benthe :(:)
Fijn dat je crosstraining goed ging Joki
Heb jou net misgelopen zeker Mootje? Gefeli met je vrientje :D
Netjes Margriet
Gefeliciteerd Mirthe!
Gefeli met je winstpunten Bvw
Fijn dat je lekker getraind hebt Evie
Nogmaals super van Caap, en komt wel goed met Scene Eef!
Super Corien! Druk weekendje gehad dus!
Mooie foto Sann!
Gefeliciteerd met jullie puppie Margreet :)
Fijn dat Vies het goed deed Annetje, en leuk van het commentaar van de jury!
Jeetje, wat een bijleesactie Noor! En klinkt schattig van KJ en Jer samen <3

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 21:39

Wauw wat een bijleesactie!! Ik sluit mij daar vandaag even bij aan. Ben iets te gesloopt.

Vandaag de slechtste cross gereden die ooit gebouwd is... Waren met Hetje naar Scheldewindeke gegaan. Bodem was ernstig K UT (hard, gaten, ongelijk, zwaar op stommige stukken, stoffig), hindernissen zelf waren K UT (boompjes die met strotouwtjes waren vastgebonden, hindernissen die iedere keer dat er iemand overheensprong uitelkaarvielen, bielzen die uitstaken naast de hindernis), afstanden waren al helemaal gruwelijk K UT (in-uit 'coffin' met plastick tonnen in het gat gelegd op 2,5m, in-uit op 4 meter, combinatie van stijl, stijl die lagerland, oxer op 6m en 5m, 2 punten op 6m, etc.).
Zoals jullie begrijpen stond ik te juichen om die cross te rijden. De eerste 10 sprongen waren nog enigsinds redelijk en omdat we 180KM hadden gereden wilde we wel iets springen. Afgesproken bij 10 te stoppen. Hetje ging gelukkig super van start. Zat wat in over een combinatie stijl, 1 galopsprong en dan afsprong van ruim 1,60 (was hoger dan ik). Ging echterzo simpel. Voelde als een afpsrong van 60cm :D
Bij 10 gestopt en weer 3uur lang naar huis gereden.

Jullie begrijpen ik baal behoorlijk, vooral alsik dan fimpjes van een heerlijk BN zie :Y) :+

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 21:40

Wow, bijleesactie Noor! Maar klopt, heb de neiging om naar voren te duiken. Moet ik echt aan werken. Wat leuk dat jullie nieuw hondje krijgen! Wat voor 1? Zelfde als taaipoppetje? Wanneer komt hij? Benieuwd naar de foto's van het schattige drietal! :D
Fijn dat je tevreden bent Annetje.
Goed van je vriendje Mootje!
Leuk naar het Boshuis geweest JN, was het daar niet hartstikke druk nu?

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 21:44

Indrukwekkend Noor. :D
Snoek, wat enorm balen van Vorstin!
Lau, fijn dat Hetje het goed deed ondanks de prut cross.

bvw schreef:
Ga later alles wel even bekijken maar capri is echt gaaaaaf!

Thanks, hij is ook echt super leuk! <3
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 01-05-11 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 21:53

Pfff, dat is wel ongelofelijk balen zeg Lau! Kan me voorstellen dat je echt onwijs baalde!
Was wel balen idd Eef, maar ik heb er wel veel van geleerd hoor, en het einde ging alweer veel fijner. Wat hebben jullie een leuk vrachtwagentje trouwens, hebbe hebbe :D

Heb net al Mootje's filmpjes bekeken, Rob weet het wel te varieren zeg! Behalve de lijntjes bij het water en bij de bult zie ik echt niet 1 lijntje voorbijkomen die ik ook heb gereden! Wij zijn heel veel achter rond en op de bult bezig geweest, en op het eind nog een paar lijntjes op het zand. Heb de krassen trouwens op mijn cap staan van het heksenoog :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 21:55

jemig Lau het is niet alleen balen maar ook ronduit slecht dat er zoiets wordt "gebouwd". Is toch levensgevaarlijk en vragen om ongelukken :(

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 22:13

LAU @ wat erg voor zo'n rit... :(:) maar gelukkig liep hij tot 10 wel braaf en met vertrouwen..

Heb net even wat filmpjes gekeken van BN van een aantal van jullie, ziet er super leuk uit en gezellig en paarden die het errrruugg leuk vonden.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 22:22

@ Noor wow wat een actie. Gio bokt nu wel in het land maar verder nog niet. Je kan hem nu overal aanraken en als je door je knieen gaat krijg je heel veel aandacht van hem. Dan word je geheel besnuffeld. Benen aanraken vindt hij ook prima. Hij wordt met de dag leuker <3 Leuk van de nieuwe aanwinst
@ Lau jeetje wat waardeloos. Was dit de 1e keer dat zij een cross organiseerde? Ik zoek vaak eerst op internet of ik wat van vorige crossen kan vinden die er gebouwd zijn als ik ergens heen ga waar ik nog nooit ben geweest. Het zegt niet alles maar je heb wel een idee.
@ Mistid er is aankomende week geen cc in exloo.
@ lielle gaaf van Mary King. Is 1 van mijn favoriete eventingruiters.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 22:22

_lautje_ schreef:
Waren met Hetje naar Scheldewindeke gegaan.

Nooit van gehoord. Waar is dat?
Iig erg zonde van je tijd en moeite er helemaal heen te gaan.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 22:27

Jeetje, dat is wel heel zuur Laura. Waar ligt dat dan? Nog nooit van gehoord.
Jammer van Vorstin Snoek dat ze zo trekt constant.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 22:27

ligt in belgie (als ik het goed heb)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 22:32

Wat balen Lau van zo'n cross, klinkt erg onverantwoord....
San, ik was vandaag niet bij het Boshuis :o Ben bij ons in de buurt bij de schaapskooi geweest en een klein meertje. Boshuis wat jij bedoelt zal ik vanaf hier met de trailer heen moeten helaas. Toen ik nog in Garderen woonde kon dat gewoon onder het zadel :D
Snoekiej, lastig dat Vorstin zo blijft trekken, al komt het me wel erg bekend voor :o Maar gelukkig heb je aan het eind toch nog wel wat fijne lijntjes kunnen rijden zo te lezen!
Noor heeft een flinke bijleesactie gehouden :oo En ik ben erg benieuwd naar foto's van Jer, Nudine en KJ bij elkaar!

Ik ga zo toch maar eens proberen wat slaap in te halen. Morgen gaat de nieuwe afdeling op mijn werk open waarvoor ik eigenlijk ben aangenomen, is dus wel handig als ik een beetje fit ben :o

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 22:49

@ Jn succes morgen

Ik ga naar mijn bedje. Ben benieuwd wanneer ik in slaap val. Morgen weer dagje helpdesk (heb ik nu 2x per week) dus kan lekker meelezen en kletsen denk ik..
Weltrusten allemaal :evaw:

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 22:59

weltrusten JN en Caro!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 23:02

Ik sluit me even aan bij de super-bijleesactie van Noor.
Noor en Margreet leuk altijd zo een pup
Anne was tevreden met haar punten. Ik heb geen dressuurjuf. Ik les bij 2 GP-dressuurruiters, waarvan er 1 ook GP-jury was (is te oud geworden om nog zo hoog te mogen jureren). Bordjes rijden vind ik afschuwelijk dus normaal ga ik alleen naar concoursen waarvan ik zeker weet dat ze hele ringen hebben.
Jn heeft haar zinnen kunnen verzetten
Vorstin was lastig op crosstraining
Lau heeft een K U T cross een stukje gereden en is daar heel lang voor onderweg geweest. Dat is echt kak.

Het beloofde topic van Ferrose in BN: [SGW-ITP] Ferrose @ crosstraining Baarle Nassau

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 23:53

Goedenavond!
Noor en margreet: Leuk een nieuwe pup, foto's!
Sann: mooie foto van What :~ .
Annetje: Fijn dat je ook nog commentaar en tips kreeg van die jury.
Noor: Fijn dat Jer en KJ elkaar spelenderwijs leren kennen :D .
Snoekiej: Jammer dat Vorstin zo vervelend was maar fijn dat je haar uiteindelijk toch beter aan het lopen kreeg.
Lau: Balen van die cross zeg, gelukkig wel 10 hindernissen fijn gesprongen.
Evelien: Zo te zien had Caap er erg veel zin in!
Jn en Caro: Welterusten :z .
Joki: Mooi topic, jullie hebben samen veel geleerd zo te zien.

Hier twee filmpjes van "de leemkuul" :
Corien en Jackilas: http://vimeo.com/23124943
Ik en Bam: http://vimeo.com/23124781

En van de waterbak, met een schandalig lage waterstand:
http://vimeo.com/23126933

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 07:13

Goedemorgen!
Noor, wat een giga bijleesactie :D
Corien en Eef lekker getraind!
Snoek werd gek van het hangen. Wel ervaring maar dan met halstertouw van singel naar engelse neusriem. Instructeur doet het met alle jonge paarden ( alleen dressuurmatig). Ik heb ook wel gesprongen met de twee ogen van de martingaal aan de neusriem.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 08:14

Goedenmorgen!

Men, wat heb ik een weekend gehad zeg!!! Druk en super gezellig, had niet beter gekund. Maar moet wel ff bijlezen straks!! Nu de paarden doen, en dan vanmiddag nog geen idee!!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 08:15

Fijn Sanurie, zo'n hele vrije middag voor je!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 08:22

Margriet, ik dacht met Texel culinair dat Noortje bedoelde dat we een dag extra gingen en dan lekker gingen eten }:0
Maar wat vind jij een rekelijk termijn om slaapgelegenheid te regelen, want als er alleen al voor Texel culinair 30.000 man/vrouw naar Texel komen?
En dan nog al die bokkers erbij?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 08:29

Goede morgen!!

Bin laden is dood!! Hoop dat er nu minder aanslagen worden gepleegd!

Evie ga snel ff kijken :)
Mooi verslag van Noor :j Leuk dat julie een pup er bij krijgen!!
Lau balen zeg!
Zag erg veel fijne filmpjes voor bij komen!! Mooi lady's
Benthe Fijn dat je even je zinnen kon verzetten :)
Mo daar kan je trots op zijn :)
Ben weer aan het werk maar lijkt wel of ik met een hamer geslagen ben :+

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 08:31

CoriienRN schreef:
Goede morgen!!
Bin laden is dood!! Hoop dat er nu minder aanslagen worden gepleegd!

Nou Corien, ik ben juist bang dat het nu (hopelijk een tijdje) veel en veel erger gaat worden als vergelding.
'k Zie net een foto van hem op tv, zullen ze daar dus echt niet blij mee zijn.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 08:33

Margreet das idd zekeR zo laten we het niet hopen!

Evie kan je ze niet op YouTube zetten? Kan ze nu niet zien :(