Ik kwam net nog luchtwegcompositum tegen van de Groene Os, wat kan helpen bij het voorkomen van een longbloeding, misschien wat voor T??? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heerlijk zo dichtbij

Ik heb nog gym beta met zeven vakken gedaan: Nederland, Engels, Latijn, Wiskunde B, scheikunde, geschiedenis en economie 1. Daarna bestuurlijke informatiekunde gestudeerd en bedrijfseconomie, beide aan de KUB (nu UvT) en een blauwe maandag Lerarenopleiding (geen goed idee). En daarmee heb ik informatica gegeven op een middelbare school, op een ambassade gewerkt als consulair medewerker, een aantal IT rollen gehad, en toen via wat HR achtige zaken in het kwaliteitsmanagement terecht gekomen. Ik wist ook niet wat ik wilde na mijn eindexamen maar ben toch wel lekker terecht gekomen

jipje_niekje schreef:Daarna net als Mandy 2 jaar dier en veehouderij gedaan en toen maar overgegaan naar Facility Management (HBO)

TeeGee schreef:Roos, 21 november hebben ze weer geloof ik?

dressuur is al niet onze hobby en dan rijd ik liever niet met slecht weer buiten los........