Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
peanutbutter schreef:Ben je nog nooit lid geweest van een vereniging dan Ingrid?
want als je dan wil springen en crossen moet je nnog wel eerst je punt halen in de dressuur.
Ingridje16 schreef:Manege lessen vind ik echt niks, geef mij maar lekker prive les.
Voor de gezelligheid rij ik geen les, de gezelligheid is er op stal wel.
Als ik aan het lessen ben hoef ik niet allemaal van die giegel miepen om me heen, maar wil ik gewoon serieus aan het werk.
Maar dat is mijn mening
miss_jumpy schreef:Ingridje16 schreef:Manege lessen vind ik echt niks, geef mij maar lekker prive les.
Voor de gezelligheid rij ik geen les, de gezelligheid is er op stal wel.
Als ik aan het lessen ben hoef ik niet allemaal van die giegel miepen om me heen, maar wil ik gewoon serieus aan het werk.
Maar dat is mijn mening
Die wil ik ook niet om me heen maar met 3-4 andere gemotiveerde ruiters les van een goede springinstructeur noem ik toch zeker wel nuttig. Dus misschien moet je niet gelijk alle groepslessen over 1 kam scheren
Shanna_W schreef:Gisteren waren we bijvoorbeeld maar met drie, het was echt fijnik spring liever in groep eigenlijk dan alleen, dan kan je ook eens naar de anderen kijken en meeluisteren naar de oplossingen bij hun problemen