't Is al tweede opinie. Maar heb wel al 2 namen van dokters van AZ Maria Middelares voor moest het nodig zijn. Al hoop ik niet eigenlijk. Ondertussen al genoeg naar 't ziekenhuis geweest en hoop al lichtjes dat 26 mei de laatste keer is.
Oh leuk! Ga ik doorgeven aan de club, is een keer leuke afwisseling
florence123
Geplaatst: 03-05-16 16:14
Ik zou ookwel eens willen gaan! Ter voorbereiding van Merksplas. Het crossterrein bij K.C heeft Ferro al vaak gezien.
Hier kan ik niet genieten van het mooie weer, tenzij vanachter mijn bureau
@Hanne: niet opgeven he, alles wat je terug kan is al een overwinning. En als je al kan rijden is dat ookal veel.
madelene
Geplaatst: 03-05-16 18:08
winnie...nou weet ik het wie jij bent...mijn vriendin en ik zeiden nog tegen mekaar dat wij jullie zo fijn vonden gaan. (eigenlijk zeiden we tegen mekaar om precies te zijn...potdomme die gaat goed dat is een fikse concurrent)
Veel plezier in Castenray Winnie! Wij zijn er op internationale geweest, goed kijken voor je gaat verkennen. Toen wij gingen verkennen hing het witte plaatje midden in de boomstam. Toen we achteraf nog eens gingen verkennen was dat plaatje weg, dus dachten dat dit aangepast was en hij de hele boom mocht springen, maar toen dirk moest rijden hing het plaatje terug, dirk sprong aan de verkeerde kant van het plaatje en uitgesloten... Als je begrijpt wat ik bedoel :p
winnie10
Geplaatst: 05-05-16 09:03
Ja ik versta je! Ik zal er goed op letten iemand die de M daar al eens gereden heeft? Goede ervaringen?
Mehhhh, waarom staan interessante paarden zo ver... 'k Wou dat 'k rijbewijs had! Stomme blessure. 'k Heb eentje op het oog in limburg in Rotem. Is dat ergens dicht bij iemand? (20 minuten van Opglabbeek)
Niet te oud paard (ik kijk nu ook rond voor max. 10 jaar ongeveer), mag pit hebben (qua vlotheid enzo) maar moet wel braaf zijn in omgang. Want mijn blessure zal nooit volledig weg gaan. En echt bruuske bewegingen (zoals bvb wegspringen voor paard die probeert te stampen bvb) kan en mag ik beter niet doen. Geen bang paard ook, want wandelen wil ik wel doen. Niveau moet echt niet hoog zijn, heb geen ambities om 1m20 ofzo te springen. Een allrounder is ideaal. Shuddy was ook zo eentje die vanalles en nog wat kon.
Anoniem
Geplaatst: 06-05-16 00:49
Ik zal bij ons op de club ook eens luisteren Hanne, ik weet dat er een paar eentje te koop hebben, denk ook cross. Meeste gaan weg Door tijdgebrek denk ik.
Oei oei oei oei, cross stil gelegd... Dr is iets gebeurd met nummer 91, paard en die persoon bleef liggen. Maar beeld is veranderd dan, en 'k zie nu dat ze 92 gestopt hebben...
winnie10
Geplaatst: 07-05-16 18:59
Tof he om live te kijken! Ik heb deze ochtend ook gekeken en heb 2 vallen gezien. Die schuine spring over die gracht leek me echt ontzettend moeilijk! De val van E. Ki.ng was echt zo jammer!!! Weet je al iets meer van nr 91?
Nee... En bij die sprong ik deed soms mn handen voor mijn ogen, grellige sprong. jammer genoeg Lara niet kunnen zien rijden! 'k Weet dat ze enkel tijdsfouten heeft. Is ze overal vlot kunnen doorgaan zonder alternatieven?
winnie10
Geplaatst: 07-05-16 19:55
De sprongen die ik gezien heb gingen allemaal wel vlot. Behalve die ene enge had ze ook een rare sprong op.
Daaphh
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-16 20:15
Ik heb ook stukjes van de cross gezien! Dat zijn toch soms kastelen he!
L.ara was goed! J.ung, my god wat een ruiter seg! Ik hoop dat hem nog eens wint!
Ben vandaag de hele dag op de cross in To geren gaan helpen, het ziet er goed uit! Alles begint mooi vorm te krijgen. Af en toe de nodige pauze voor badminton te volgen