goedemorgen.
ben weer even boven water. Crematie dinsdag was mooi, helaas moeten we morgen weer naar een crematie, van iemand uit dezelfde 'omgeving'
Verder druk met sinterklaas, vrijwel alle cadeautjes zijn nu wel geregeld, en een gedicht is af. De andere 21 moeten nog
+ de surprises, inpakken etc.
Verder had ik eea onthouden waar ik nog op wilde reageren.
@bianca, ik bedoel niet dat je over een periode van twee maanden en twee wedstrijden moet kijken. Dan zegt het me nog niets, kan net zo goed zijn dat die hoge scores onterecht waren. Ik bedoel een periode van een aantal maanden met een redelijk aantal wedstrijden bij verschillende juryleden en locaties. Als ik in de winter 10 keer tussen de 180 en 190 rijd, 1 keer 200 en 1 keer 160 haal, denk ik dat die 180/190 een reële afspiegeling is van mijn niveau.
@sannn, wb doorzitten. Veel juryleden zien het niet eens, ook niet als je het op alle onderdelen doet (heb er ervaring mee, maar dan juist met lichtrijden). En het is dus niet -2 maar een punt lager voor het onderdeel. Dus als het wijken voor een 7 gaat maar je blijft lichtrijden, hoor je een 6 te krijgen. Uitsluiting kan dus ook niet, maar er zijn wel juryleden die hun eigen regels hanteren.
@henny, wat een k*e nieuws zeg! Wb slijmbeurs vs hoefkatrolontsteking, dit is de de tekst uit het ORUN handboek:
Citaat:
Hoefkatrolontsteking
Bij deze aandoening is de hoefkatrol aangetast. Door de pijn treedt kreupelheid op. De hoefkatrol bestaat uit het straalbeentje, het hoefgewricht, de diepe buigpees en de omliggende gebieden die allemaal gelegen zijn in de achterste hoefhelft (zie afbeelding 34).
Deze aandoening wordt ook wel 'hoefkatrol' genoemd maar dat is onjuist: elk normaal paard heeft vier hoefkatrollen (een in elke hoef), maar niet elk paard heeft hoefkatrolontsteking.
Lau gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst en Rowo met de nieuwe baan.
Noor, sterkte met de keuken, het ziet er iig gaaf uit!
En de nieuwe blog is idd online, dank voor de complimenten. Ik vind het ook een mooie oefening om wat losser te schrijven, dus dank voor je compliment snoek!
wb wordfeud. Il heet Raimaer (lielle) (dus incl het stukje tussen haakjes). Heb nu Noor, lau, weule en itsme uit dit topic meen ik. En ik word op het moment door Corien van het bord geveegd
Laatst bijgewerkt door Lielle op 01-12-11 10:22, in het totaal 1 keer bewerkt