Lau, zeker als je de intentie 'handel' hebt kan ik dat heel goed begrijpen Sannn staat in de file. Kun jij wel zo doorrijden?
EvelienH
Geplaatst: 12-08-11 14:45
Wij laten meestal meer foto's maken voor eventuele verkoop dan voor ons zelf. 9 van de 10 keer zeggen die foto's niets, ik denk dat als je alle paarden op topniveau op de foto zet je, je doodschrikt! Tuurlijk 3en en 4en op straalbenen is niet goed maar nu lijkt het wel of mensen alleen maar paarden kopen met 1tjes. Ik ben er nog nooit een tegengekomen met 1tjes op de straalbenen, zeker niet bij een kritsiche DA. Ik denk niet dat ik een 13 jarige zou komen, ja misschien als fokmerrie maar niet voor in de sport. Op die leeftijd beginnen juist vaak de blessures.
Ik wil ook naar Brugge! Lau, ik heb vrij voor Theux! Dus als je gaat, let me know. Theux is vast en zeker leuker dan Neede denk ik zo...
Ik denk dat er op het hoogste niveau meer kapot zijn dan je denkt.
Onze pony heeft ook een 3tje en 4tje op straalbeen. Blij dat we um destijds niet voor heel veel geld verkocht hebben. Dan was ie geheid bij de slager beland.
Nou das ook wat, de Overijsselse kampioenschappen pony's zijn vor morgen afgelast. Verplaatsen ze het naar donderdag
Vreemde dag... kunnen alle ouders vrij gaan vragen.
Er zijn ook zat paarden met 3 tjes en 4 tjes op straalbenen die nog vrolijk rondlopen en nergens last van hebben maar het risico is gewoon een stuk groter.
Voor onze pony is het hogere werk afgeraden. B en L gaat nog, bij meer bestond zelfs kans op breken van het straalbeen??? Moet ook zeggen dat de pony bij mijn nichtje destijds ook steeds kreupel was. Liep toen M2 en Mspr.... dus nu is ie grasmaaier en rijd een meisje van mijn rijvereniging er recreatief op (ook wedstrijdjes).
Lekker voor die ouders zeg, Mandy. Ik ga misschien vrijdag nog wel even kijken in Balkbrug.
kimdepim
Geplaatst: 12-08-11 16:10
Nou hier gaat het Friese Kampioenschap tot nu toe gewoon door morgen . Wat ik er van gehoord heb waren de banen gister al niet goed. Laat staan morgen als er vandaag nog een hele brut pony's over geweest is. Ik zou springen en dressuur, vaders gaat langs om te kijken hoe het is. Zoals het nu lijkt ga ik me afmelden wil geen ongelukken. Daarnaast ken ik Sofie en die wordt ontzettend voorzichtig met springen en dressuur in de drek is al helemaal niks waard .
Geen enkel terrein is goed te houden met dit weer, of het moet heel goed gedraineerd zijn. K vraag me ook af hoe het volgende week gaat, want tot dinsdag zou het iig blijven regenen. En in die 2 of 3 dagen droogt het echt niet hard
jipje_niekje
Geplaatst: 12-08-11 16:14
Bij de Gelderse kampioensschappen schijnt het terrein ook niet al te best te zijn.... Ben heel benieuwd wat ik daar morgen aan tref Ik hoop dat het mee valt, want Anoes gaat niet blij worden van een drek bodem. Mag wel als eerste starten, dus dat scheelt weer wat
Ik had het inderdaad gezien Danielle Clubgenootje wat er vanmorgen is geweest zei al dat de dressuur drama was, de springring schijnt nog wel mee te vallen, maar voordat de verenigingskampioenschappen beginnen is het B en het L er al overheen geweest, dus daar zal het ook niet beter van worden
Ik vrees dat je pech hebt Benthe als ik dat topic van Brummen zo lees? K weet niet hoe groot het terrein is, maar waarsch blijf je slechte stukken houden.
Ik ga zondag met schimpie naar Bunschoten, lekker op zand
jipje_niekje
Geplaatst: 12-08-11 16:40
Slechte stukken zullen er inderdaad bij zijn en die zullen er meer zijn als de goeie stukken vrees ik We zullen het zien, maar baal wel dat ik niet Jipje heb opgegeven
Maar ook zandbanen kunnen niet al het water verdragen als er heel veel valt, Maar je kan het iig niet kapot rijden
Ik mag maandag en dinsdag dressuren in het M1 met beide (dinsdag Zetje niet). Donderdag L springen met Zetje en zaterdag de regio. Drukke week, want moet ook mega veel helpen op ons concours.
Ik moet zeggen dat die prijs me nog niet zo extreem als laag was opgevallen. Jammer dat overal de ringen het niet houden maar ja niet zo verbazingwekkend
Ferrose liep heerlijk vandaag. Kon alles van gister weer zo oefenen. Alleen is het zo jammer dat ik Ferrose niet op het randje van perfect heet kan houden. Ze is niet heet genoeg en opeens veel te heet. Maar in tegenstelling tot een jaar geleden kan ik nu al zo een driekwart van te heet omzetten in werk. Dus ik krijg dan nog maar eenkwart rotzooi om mijn oren (appuyementen die ik niet vraag enzo )
MargreetW
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-11 17:50
't Is alweer een tijdje geleden, dus ik mag nu wel weer even spammen, toch? Sem en Paul: genietend in de Griekse zon en vandaag weer allemaal heelhuids thuis.
Edit: Roos: ik neem het volgende week zaterdag mee, komt helemaal goed.
Bij ons valt het wel mee met het weer, terreinen zijn ook goed te doen. Gelukkig.
Margreet, weer een leuke foto! Joki, fijn dat Ferrose vandaag zo goed liep.
Scene staat weer in Meerle, hij was zich wel erg druk aan het maken die 10 minuutjes op de VW. Vanmiddag stond hij rustig op de wei dus dat zal wel goed komen.