Sannn au! Gelukkig verder wel lekker gereden!
Evelien heeft ook lekker getraind, scene moet alleen nog wennen aan koeien...
Mo is tegenwoordig actief als groom en cameravrouw
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Moeders vroeg al of het setje wel stond.
Sannnn schreef:Scene vond het water ook eng he Evelien. Kwam denk ik ook doordat die andere er eerst niet in wou of niet? Leuk ding, kan mooi draven!
Hij wil wel maar vind het nog errrg eng, komt wel goed.

Ik was heel blij met mijn Myler.
ik heb in totaal 9 filmpjes van Sannn, 6 van Sim, 1 van allebei en nog 2 van de nieuwe crack van Eef
)
Morgen vroeg eerst maar is bellen dat ze haar op komen halen....
heeel erg veel sterkte. Moedig besluit. Fijn dat je in het bos uit hebt kunnen waaien.
Toch lastig als je altijd met omheining rijd hoor! Voor mijn gevoel was proef 1 niet heel erg verkeerd en misschien op het randje van winstpunt. Proef 2 begon lekker, maar daarna werd hij sterk en klapte hij er vaak uit. Ik presteerde het ook nog om in het halthouden achterwaarts te gaan. Hoe ik dat toch deed?! Achterwaarts zit er nog niet eens goed op namelijk.
Tweede jury was een heel leuk mens en heb daar nog mee gekletst en wat tips gekregen (die verdacht veel op die van Joki leken, toevallig je juf ofzo?
) Ze vond Vies echt geweldig. Stomme beest was ook zo ontzettend braaf. Heel groot terein, mega veel wind, combinaties van het M die met veel bombarie en benen zwaaiend aan het losrijden waren en het deed hem niets! Normaal vindt hij dat spannend, maar hij gaf geen kick en vond het gras interessanter. Daar ben ik dus wel erg blij mee, punten komen vanzelf wel weer.