@ rowo die ken ik niet. Dan had ik een ander in mijn hoofd
kimdepim
Geplaatst: 31-01-11 23:04
Ik ben helemaal gesloopt . Ben die schooldagen niet meer gewend . Had van half 2 tot 5 les. Daarna meteen doorgegaan naar de binnenbak en beide paarden gereden. Gaat nu maar een lekker slaapje doen . Morgen weer een dag.
Ik ga ook nog even voeren en slapen denk ik. Morgen weer een lang studiedagje voor de boeg. kan nu toch niet rijden, dus ook geen excuus om niet te studeren
rowo
Geplaatst: 31-01-11 23:06
caro29 schreef:
@ rowo die ken ik niet. Dan had ik een ander in mijn hoofd
Hij komt ook hier uit de buurt. Zat bij mij in de klas en bij Laura en Jeroen dus bij JONGkwpn.
Wat een kletskousen zeg Weule steekt veren in zijn eigen r**t Eef heeft een krijsende pup die niet van 's nachts slapen houdt! Vief wil een meeting in de achterhoek. Billy kan het niet meer bijbenen. Mistid wil de hort op met Beau en Lau met Chall! Rowo slaapt liever in de trailer dan dat ze BoBt Bam is aan 't oefenen voor de hogeschooldressuur! Chaam heeft een enorme wachtlijst Gelukkig zit ik er wel bij!
Ik was vandaag superrelaxed met rijden wat de huppelles ten goede kwam Jammergenoeg was de andere combi niet zo makkelijk en heb dus alleen gehuppeld. Bram vond ons een ideale examencombinatie, dus dan moeten we ook maar het examen rijden Morgenochtend naar de kaakchirurg en tandarts
brommers kiek'n is iets uit twente en ja, billy, salland is zeg maar de voorstad van twente, dus hoort er wel een beetje bij , de achterhoek is de periferie, de achterstandswijken zeg maar...
@ mootje: sterkte bij de kaakchirurg.... en 'jammer'?? van je huppelles