Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), dus ik kan zowel de technische kan als de gezondheid kant op.
).

Toen bleven rechten en psychologie over. Ik heb toen voor psychologie gekozen, omdat rechten me te droog leek. Het bevalt me nog steeds erg goed
Wil wel graag richting de rechtspsychologie, dus zo komt er ook nog wat terug van mijn 2e studiekeus.
Exacte vakken zijn niets voor mij. Ik had NL, Engels, Duits, Frans ,Latijn, Wiskunde A1,2, Biologie, Geschiedenis en CKV.
!
.
Kan aan het halster wel eens proberen, heb het nu alleen nog maar met hoofdstel gedaan. 

kom ik met me vmbo 

Alleen een beetje te laat nu. Wilde misschien nog managment, economie en recht gaan doen in de avond. Alleen we moeten nu eerst zien hoe het komt met het andere huis. 
Uiteindelijk ook in alle vakken examen gedaan. Daarna net als Mandy 2 jaar dier en veehouderij gedaan en toen maar overgegaan naar Facility Management (HBO) 
Ik heb hem gister heel even uit zn stal gehad maar ik heb hem er snel weer ingeduwd. Wat een joekel!! Vriendje heeft zaterdag een hele tijd met hem gestapt, paard stond zo ineens 3 meter verder. Sprong met 4 benen in de lucht. Vandaag maar even DA bellen over hoe nu verder.