.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mijn moeder moet me voorlopig ook iedere dag ff insmeren met van dat brandspul, want anders blijft het niets. Morgen is mijn moeder jarig, dus ik heb vast een kwarktaart gemaakt 
Maar dat merk je vanzelf 
dat hard lopen 

Baal er wel van, want ze heeft ondertussen al 2 maanden niet meer gesprongen. En ze ging het net allemaal wat makkelijker doen.
Maar super nieuws dus!! Hopelijk heb je de baan 
Wel balen van je spierpijn! Bij de TREC wedstrijd van 2 weken geleden heb ik ook een waardebon gekregen voor een sportmassage, ben benieuwd... Alvast gefeliciteerd met je moeders verjaardag!
Met Nika ging ik ook eigenlijk 5 dagen in de week naar buiten en 1 dagje in de week bij ons in de bak, om te springen
, die hield daar ook niet zo erg van. In de zomer in het weiland vond ze het altijd al een stuk minder erg, haha.
Erg leerzaam, alleen wel erg jammer dat ik nu die 2.5 uur compleet moet gaan uitschrijven
anders mag ik het niet als onderzoeksmethode gebruiken....
Moest toch wel blijven bewegen van hem, want alle spieren hebben flinke klappen gehad. Jipje die heeft gelukkig nergens last van. Snoekiej schreef:Denk niet echt dat het zo werkt LotteMaar dat merk je vanzelf
. Ik maak me er niet druk om, we zien het wel.
.. Vandaag in de bak wat rondgehobbelt en Wo was ontzettend gespannen.. Buiten liep ze weer volgens het boekje!!
Het moet weer wennen, al denk ik dat Wolin gewoon nooit een fijn paard is om in de bak te trainen, behalve als je dit inderdaad 1x in de week doet.. En wat goed dat je die man toch aan het praten kreeg
!! 
..
.. (ze kan niet voor niks zo makkelijk op de achterbenen
)
.
.
.
.
, we hebben een beetje laag controle en bochtenwerk geoefend, want Bam gaat de komende week meer dan genoeg springen.
(weersvoorspelling vergeten we maar even
). Ik ben wel de puppy van de groep, ben de enige onder de 18, maar ja dat heb ik op stal ook altijd.
Jeetje 2,5 uur das best lang ja 

leker weekendje weg! MOet zaterdag tegen sander 

Verhaal blijft gewoon dat hij alle oefeningen zonder problemen doorloopt, alleen steeds het tempo overneemt en het er niet mee eens is als ik dan een keer doorpak. Maar goed, kost wat tijd maar dan heb je ook wat (hoop ik)
.
Gelukkig gaat het nu weer, maar wat je met zo'n massage allemaal niet kan doen zeg! En ik ben alleen maar heel oppervlakkig gemasseerd, omdat het allemaal nog zo strak is.
Sterkte met je been 
Vorstin heeft dat ook een beetje als ze eenmaal op gang is.