[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 14:56

Haha :P ..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 14:58

Ik zal in mijn topic wel een foto van het inrijden laten zien met zo'n kleine pownie erbij!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 15:26

Ben benieuwd mo :)
wl balen van je dip!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 16:42

Ik ben weer terug van UZB. Deze baan is nog stukken beter dan waar ik op had gesolliciteerd. Dit is de senior functie en past helemaal in mijn straatje. Project van iig 2 jaar met grote kans dat werkgever je al na 6 maanden overneemt van het UZB. Half mei wordt ik voorgesteld en eind mei zijn de gesprekken. weer bij de overheid en startsalaris het het salaris waar ik bij mijn vorige baas ook oveheid ben geeindigd. Dit noemen zij helaas direct. Ik hoop zo dat dit hem wordt. Fingers crossed. UZB vertelde dat ik perfect in hun plaatje pas.

@ benthe sterkte. Het zit jou ook niet mee.

Nu even eten en dan weer 2 uur lesgeven

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 17:00

Top Caroline! Ach, waar werk je nou beter dan bij de overheid?! ;)

Benthe: sterkte, had er overheen gelezen..

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 17:09

@ noor dat dacht ik ook :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 17:24

Ik ben weer flink onder handen genomen bij de sportmasseuse := Mijn moeder moet me voorlopig ook iedere dag ff insmeren met van dat brandspul, want anders blijft het niets. Morgen is mijn moeder jarig, dus ik heb vast een kwarktaart gemaakt :D

Denk niet echt dat het zo werkt Lotte := Maar dat merk je vanzelf ;)
Ik zal voor je duimen Caroline!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 20:15

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 20:25

Caroline, Gefeliciteerd met dit goede nieuws! Nu hopen dat de volgende gesprekken ook zo goed gaan :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 21:03

Ga zo reageren MO :)

SNoek lekker dan :+ dat hard lopen :P

ZO heb weer gespeelt in de speeltuin van voorhout, was echt weer genieten :)
Jackson is officeel geen luiaard meer :P

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 21:55

Avond :wave:
Ik zou zaterdag springwedstrijd hebben op de club, maar heb me toch maar afgemeld. Het rijden gaat nog steeds niet echt geweldig ;( Baal er wel van, want ze heeft ondertussen al 2 maanden niet meer gesprongen. En ze ging het net allemaal wat makkelijker doen.

Caroline: Dan was je vlak bij mijn huis :P Maar super nieuws dus!! Hopelijk heb je de baan :)
Mo: Ik zal zo even kijken
Benthe: Oei, klinkt pijnlijk. Hopen dat het mee blijkt te vallen en je snel weer opknapt :(:)
Corien: Lekker getraind dus

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 22:40

@Caroline: Wat fijn dat het gesprek in ieder geval goed ging! Hopelijk ga je er nu uiteindelijk ook echt een baan aan over houden!
@Anthea: Balen dat het nog steeds niet wil met je stuitje...
@Snoekiej: Je moeder is de komende tijd dus flink de pineut om je te masseren?? :P Wel balen van je spierpijn! Bij de TREC wedstrijd van 2 weken geleden heb ik ook een waardebon gekregen voor een sportmassage, ben benieuwd... Alvast gefeliciteerd met je moeders verjaardag!
@Corien: Jackson ging dus weer lekker?
@Mo: Ziet er goed uit hoor je rondje met Corion! Hij lijkt niet erg naar de omgeving te kijken zo!
@WL: Je auto-rij-dipje gaat vast wel weer goed komen de volgende keer! Gewoon lekker blijven oefenen! Wo en jij zijn dus ook niet zo van het 'in de bak rijden' :P Met Nika ging ik ook eigenlijk 5 dagen in de week naar buiten en 1 dagje in de week bij ons in de bak, om te springen :P , die hield daar ook niet zo erg van. In de zomer in het weiland vond ze het altijd al een stuk minder erg, haha.
@Jetske: Mooie foto's zeg!

Ik heb vandaag weer een interview gehouden voor mijn onderzoek. In eerste instantie was die meneer weinig spraakzaam, maar toen hij eenmaal door kreeg dat ik de nodige voorbereiding had gedaan werd hij wel erg spraakzaam en heb ik er ruim 2.5 uur gezeten :o Erg leerzaam, alleen wel erg jammer dat ik nu die 2.5 uur compleet moet gaan uitschrijven :( anders mag ik het niet als onderzoeksmethode gebruiken....
Mijn been is flink stijf, dik, blauw en doet flink zeer.... Moest vanmiddag ook nog naar de fysio met mijn hand en heb hem ook ff naar mijn been laten kijken, dat had ik goed voor mekaar gekregen :o Moest toch wel blijven bewegen van hem, want alle spieren hebben flinke klappen gehad. Jipje die heeft gelukkig nergens last van.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 00:12

Snoekiej schreef:
Denk niet echt dat het zo werkt Lotte := Maar dat merk je vanzelf ;)

Shanouk, ik heb contact gehad met Wendy, zij staat bij mij stal en organiseert dit concours, ik heb verteld dat het afhangt van Wolin en ik het niet wist.. mocht het zo zijn dat ik mee wil doen, zet zij mij erbij.. dus ja.. ik denk dus wel dat het meevalt :) . Ik maak me er niet druk om, we zien het wel.

@Benthe: Haha, Nika is ook niet zo van de bak :P .. Vandaag in de bak wat rondgehobbelt en Wo was ontzettend gespannen.. Buiten liep ze weer volgens het boekje!! 8-) Het moet weer wennen, al denk ik dat Wolin gewoon nooit een fijn paard is om in de bak te trainen, behalve als je dit inderdaad 1x in de week doet.. En wat goed dat je die man toch aan het praten kreeg :D !!
@Caroline: Fijn dat het gesprek goed ging!! Nu duimen!! :D
@Mo: Ik ga even je topic bekijken ;) ..

Wootje dus even gereden.. pfff.. verzamelen doet ze zodanig met twee hoeven in haar neus, wel wordt ze er echt gigantisch heet van..!! Ze doet het nogal makkelijk en ze begint het ook erg leuk te vinden 8-) .. (ze kan niet voor niks zo makkelijk op de achterbenen := )

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 00:30

Goedenavond.

Jetske: Leuke foto's, vooral die eerste vind ik mooi, hij trekt alleen zo'n scheef hoofd daar :=.
Caroline: Wat fijn dat je in aanmerking komt voor een functie die goed bij je past, ik duim voor je.
Shanouk: Fijn dat je lekker onder handen bent genomen, kan je wel rijden met die spierpijn?
Mo: Leuk parcours, zo te zien kan je puppy wel wat hoger dan dat :D.
Corien: Fijn dat je zo lekker getraind hebt.
Anthea: Balen zeg :(:) .
Jn: 2,5 uur gesprek uitwerken is wel heel veel, sterkte met uitwerken.
WL: Fijn dat je makkelijk kan beslissen of je wel of niet mee kan doen, maar 1x per week in de bak rijden vind ik echt knap, ik zou toch echt niet zonder mijn bakkies kunnen :+ .

Vandaag springles gehad, ging lekker oud en vertrouwd :) , we hebben een beetje laag controle en bochtenwerk geoefend, want Bam gaat de komende week meer dan genoeg springen.

Morgen is het zover, we gaan gezellig met een aantal mensen van stal een weekendje naar Leersum, lekker buitenrijden :) (weersvoorspelling vergeten we maar even :=). Ik ben wel de puppy van de groep, ben de enige onder de 18, maar ja dat heb ik op stal ook altijd.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 08:00

Goede morgen!

Benthe de fysio was dus niet echt blij met je been :P Jeetje 2,5 uur das best lang ja :=
Anthea balen zeg dat je niet mee kan rijden :(
Evie lekker les je dus :) leker weekendje weg! MOet zaterdag tegen sander :P
Carolien hoop dat die baan wat voor je is :)

WL is dat wendy solleveld? kan je mij mischien julie wedstrijd dagen geven dan? :o

Zo je kan idd wel zeggen dat het weer even lekker was, meneer was echt fris en een stuiterbal :D

Nu richting werk -O-

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 08:46

Goedemorgen!

WL: spannend, dat zou dan dus de eerste keer starten in lange tijd zijn? Heb je al wel met Wolin gestart?
Evie: lekker zo'n weekendje weg. Hopelijk valt het toch nog mee met het weer.
Benthe: balen, dat is een flinke klus!!
Anthea: vervelend dat je stuitje nog niet beter voelt.

Gisteravond gelest met Jer. Ging op zich wel, maar hij moet echt eens gaan leren om al die voorwaartse drang om te zetten naar meer dragen. Man.. dat paard blijft maar gaan! Helaas deed hij nu ook opeens zijn mond weer een paar keer open terwijl de stangteugel helemaal in een boog hangt.. Nou ja, het blijft dus nog even puzzelen. Wissels begint hij wel door te krijgen dus dat is weer een plus :) Verhaal blijft gewoon dat hij alle oefeningen zonder problemen doorloopt, alleen steeds het tempo overneemt en het er niet mee eens is als ik dan een keer doorpak. Maar goed, kost wat tijd maar dan heb je ook wat (hoop ik) :).

Zit toch weer op mijn werk, dus ga snel aan de slag dan kan ik over een paar uurtjes wel weer zu hause heb ik besloten ;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 08:59

Goeiemorgen!
Ik had gisteravond gewoon ontzettende koppijn en was behoorlijk misselijk door de massage := Gelukkig gaat het nu weer, maar wat je met zo'n massage allemaal niet kan doen zeg! En ik ben alleen maar heel oppervlakkig gemasseerd, omdat het allemaal nog zo strak is.
Vandaag is mijn moeder jarig :D

Leuk dat je crosstraining zo goed ging Corien!
Balen dat je je moest afmelden Anthea
Benthe, mijn moeder moet me wel iedere dag even insmeren met heel branderig spul, maar niet echt masseren gelukkig. Dat kan ze ook niet :P Sterkte met je been :(:)
Veel plezier Evie! Ik kan gelukkig wel rijden, maar gisteren deed ik wel iets rustiger aan.
Leuk paard Noor := Vorstin heeft dat ook een beetje als ze eenmaal op gang is.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 09:10

Snoekiej, Balen dat je zo beroerd was van de massage! Wanneer is die wedstrijd waar jij en WL het over hebben?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 09:31

Hallo mensen!
Ik ben er ook even weer, heb helaas geen idee wat er hier allemaal is gebeurd vanwege stage (die trouwens slaapverwekkend saai is...)
Heb even jullie advies nodig, hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Heb bij Wiso namelijk een gewone gecombineerde neusriem, maar nu blijkt dat ze daarmee moeilijker ademt door de sperriem.
Die heb ik er nu afgehaald maar dan doet ze soms haar mond open. En dat mag absoluut niet bij de dressuur!
Heeft iemand advies over welke neusriem ik zou kunnen proberen? Wiso heeft een hele dikke luchtpijpen in haar neus waardoor ze met een sperriem moeilijk ademt. Een lage neusriem is dus geen optie!

Zal nu even snel bijlezen :o

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 09:39

bvw een mexicaanse neusriem? Alhoewel dat natuurlijk wel straffer in werkt.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 09:41

zat ik idd ook al aan te denken. Moet maar even een keer een lenen, dan kan ik kijken of dat wil

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 09:47

Mexicaanse vind ik voor de dressuur ook niet echt mooi. En wou nou als je gewoon de sperriem wat losser doet? Zo strak dat ie zijn mond niet open doet, maar wel kan ademen?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 09:50

Mooi of niet, dat is in dit geval dan niet het belangrijkst. Functionaliteit gaat boven mooi.
Of een flair nasal strip gebruiken. Geen idee of dat mag met dressuur, zal wel niet.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 09:51

bvw, en zo'n Rambo competition hoofdstel? Wel meteen een hele aanschaf als je niemand kent die dit hoofdstel heeft. De sperriem iets losser werkt niet?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 09:57

sperriem losser werkt helaas niet, ze doet dan haar mond op en ze heeft nog druk op haar luchtpijp...

had afgelopen weekend op beide coupons ook staan: sperriem om!
Ik ga toch liever voor de zuurstof ;)

Mandy, gefeliciteerd met jullie prachtige zoon van Van Gogh!
Shanouk, gefeliciteerd met je moeder! Mijn papa is vandaag ook jarig, helaas hebben wij geen kwaktaart...