Ik zit al heel de dag te niksen.. Straks even richting Hypoplaza sjezen voor nieuwe vliegendeken en stijgbeugels...
Zit me mentaal voor te bereiden op mijn nachtdienst
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-09 17:06
Goeiemiddag! Vandaag weer springles gehad bij Jeroen. Het ging heel fijn! Ik voelde Vorstin echt met heel veel kracht springen, zo heb ik dat nog nooit gevoeld
Fijn dat Twizz fijn ging Andrea Leuke foto's Kim En lief veulie en katje!
kimdepim
Geplaatst: 09-07-09 17:42
Katje word Biggie genoemd door m'n Broer . Dus ik heb er maar Billie van gemaakt.
Het veulen heet elinegonda geloof ik. Ons andere veulen heet erienagonda ofzo. Ik weet het eigenlijk niet eens prezies .
onze springles vanavond gaat niet door, mijn instructeur belde dat hij het niet ging halen blijkbaar was hij weer eens onze les vergeten en was hij met zijn vrouw ergens naartoe gegaan
Wat een namen Kim De merries heten ook met -Gonda?
Terug van CSI.... geen druppel regen gehad, terwijl hier in Haaksbergen het echt onwijs veel geregend heeft. Anyway, Zoë sprong weer fijn maar had helaas een fout. Zetje was frisjes en slecht te regelen. 2 balken het resultaat. Toch mag ik met beide finale rijden zaterdag, heb gekozen voor Zetje. Dat wordt zaterdag dus geen VIP zitten, maar zelf rijden
Gefeliciteerd Mandy! Was het dan een vierjarigen rubriek met punten oid? Normaal gesproken kan je met 2 balken geen finale rijden toch of er moet wel heel slecht zijn gesprongen?
Nee was gewoon B, maar blijkbaar mogen de (beste) 4 fouters ook nog finale rijden. Bij mij was er blijkbaar ook 1 balk gerekend Anders weet ik het ook niet.
34KG!!!!! Ik heb met 13kg 6 weken kunnen doen en vond dat ik al veel mee had. Ik ben vandaag even bij mn schoonmoeder geweest en die had weer heerlijke Turkse hapjes gemaakt.
viefdepief
Geplaatst: 09-07-09 23:32
Dat is wel heel erg netjes zeg PB Ik sleep al een liters zonnenbrand en shampoo's enzo mee Eigenlijk wil ik ook nog graag een pot pindakaas mee maar daar is geen plek meer voor...
Ik was vandaag met Yoeri in de B foutloos, 53 stijl, 1e. In de L met Yoer foutloos, barrage ook en supersnel , 1e. Met Kino Z en ZZ was samengevoegd, Z foutloos en barrage weer supersnel maar 1 balkje, 1e. ZZ 2 balkjes, kwam grooooooooooot in op een krappe oxer stijl dubbel, en toen op de 2e een balk en was een lijntje en die ook een paaltje.
WolinLotte
Geplaatst: 10-07-09 00:11
Hahahaha pindakaas Vief . PB, ja kan je nagaan en het was nog geen eens Afrika waar we heen gingen . Op de kamer was het ook wel vol van haar spullen en eerst ruimde schoonmaakster haar koffer steeds op (alle kleren lagen op een hoop er in, ding woog een ton en kon niet dicht, maar na twee dagen was ze hier ook mee opgehouden, wel zo verstandig denk ik. Voor haar rug was het niet goed geweest in ieder geval ..
Zit nu in de nacht.. En het is wel heel erg rustig!! Dus ik ga wat schoolwerk doen en wat lezen en wat Ds-en .. Maar wat niet is, kan nog komen natuurlijk.
Wootje stond om half 10 al bij het hek al op de klok te wijzen.. Die wilde maar wat graag naar binnen, ze was dan ook wel lekker joepie . Ben nog even naar Hypoplaza gesjeest voor 'goedkleurige' stijgbeugels, vind dit wel mooi staan bij mijn donkerbruine zadels, maar die hadden ze helaas niet. Heb nu mooi de tijd om die even te bestellen .
Was het nog druk geworden Lotte? Mandy: Kijk, jij snapt het Alvast succes voor de finale Mirthe: Gefeliciteerd met je prijs. BB: Succes voor je tentamen
Mogguh! Niet bijgelezen, dus toch een redelijke heftige oogontsteking en flink beroerd door alle medicijnen. Ook gister nog eens verstandskies getrokken. Dus al met al niet echt blij Gister en ook vandaag nog ziek thuis, lekker in bed..
Olympische eventing ruiter uit de US die naar NL komt voor clinics op 2, 3 en 4 augustus.
viefdepief
Geplaatst: 10-07-09 09:13
Knuffel voor jou
Ik ga de regen maar eens trotseren. Wat een weer Woll ook nog even een knuffel geven want vanmiddag al richting Dusseldorf Airport Ben benieuwd of ze zich wat weet te gedragen in de 2 weken dat ik weg ben.. Ben er bang voor, Ze wordt meestal een beetje baldadig als ze te weinig aandacht krijgt