Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vond nummer 103 ook zó leuk! Pony liep niet echt lekker met dressuur, maar zodra ik m'n camera op d'r had gericht, een smile waar je U tegen zegt

sasika schreef:MJ ik heb nog dressuur foto's van je!! ga ze even in een album plaatsen
Simmie schreef:Even een tip voor Amber (als ik zo vrij mag zijn). Je beugels zouden zeker 2 tot 3 gaten korter mogen tijdens een cross!
.
, maar ik mag mijn rechterknie nog niet teveel buigen sinds operatie
, en ik kan natuurlijk niet ongelijk zitten.
. Ik zag trouwens nog een ander meisje met een fjord rijden en die had echt megalange beugels, echt dressuurlengte, die was ook een paar keer haar beugels kwijt
, niet zo handig dus. Ze had bij hindernis 2, 14 (waterbak) en 15 een weigering
zonde hadden namelijk best wel mooie foto's tussen kunnen zitten... enne wat kan je trouwens lekker sago kijken
hahaha sasika schreef:nou mj kzag net de foto's de camera heeft die dag neit goed zijn best gedaan het ahd ook geregend en de lens was neit schoonzonde hadden namelijk best wel mooie foto's tussen kunnen zitten... enne wat kan je trouwens lekker sago kijken
hahaha
http://picasaweb.google.com/saskia1991/CrosOokMetAndereRuitersEnDressuur
)
Amber_ schreef:Heeft iemand misschien een duidelijke springfoto van die Fries met Kol ?
(*Dan kan ik mijn vriendin laten zien dat ook Friesen mee mogen doen!)
.
, Maar dat beestje was er ook helemala neit op getraind, zo kwam het over in igg. Puffen na hindernis 5 al.. niet normaal. En hij weigerde toch alles wel 1x
.
), maar dat zal ook wel te maken hebben gehad met die beugels, je kunt natuurlijk voor geen meter meekomen op een sprong zo. Nielsie schreef:Hoi, Ben er weer
, vriendin van mij kent die Sjmmie ? Want deze heet Sjors toch ?
, dus ik bedoel het ook niet negatief naar haar toe he
. hyppolyte schreef:Ja dat zit er wel in (hijgen en puffen deden ze allemaal), maar dat zal ook wel te maken hebben gehad met die beugels, je kunt natuurlijk voor geen meter meekomen op een sprong zo.
Vond in ieder geval wel dat ze normaal reageerde en niet haar paard helemaal lens sloeg bij elke weigering (zoals dat verwende nest met die haf).
miss_jumpy schreef:sasika schreef:nou mj kzag net de foto's de camera heeft die dag neit goed zijn best gedaan het ahd ook geregend en de lens was neit schoonzonde hadden namelijk best wel mooie foto's tussen kunnen zitten... enne wat kan je trouwens lekker sago kijken
hahaha
http://picasaweb.google.com/saskia1991/CrosOokMetAndereRuitersEnDressuur
Nou toch bedankt!
En van de sago kijken, ik weet het.... Vooral als ik zenuwachtig ben krijg ik zo'n zure uitdrukking, dan durft niemand mij meer aan te spreken denk ik![]()
Maar, jij zag zondag zelf ook wel wat bleekjes![]()
Was wel leuk he, Jobbes deed goed zijn best en ik heb jullie heel hard aangemoedigd!
iedereen kwam kijken echt super tof
"