En balen zeg BerdientJ, dat is echt jammer..
Heb hele mooie foto's van Catweazle en Vivaldi gemaakt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Aan de foto's te zien wordt het een echte dressuurtopper

het was echt heel erg leuk. vorstin is een waar buitenritpaard en crosspaard, op buitenrit kon ik gewoon aan een lang teugeltje rijden en boswachtershekjes enz waren ook heel leuk
ik ben echt heel erg moe en ik denk niet dat ik al die 20 pagina's door ga werken.. heeft jenga nog leuke samenvattingen gemaakt?
niets onthouden:P 
. Wil je niet weten..
Best wel een eindje, en dan met drank op
.
) en gingen we naar de auto cross. (En toen mochten wij mooi gratis, omdat die trekkers de auto's weg moeten slepen etc). Ik dacht echt van: omg
wat moet ik hier op de trekker (zat naast iemand trouwens
). Maar was wel super grappig
. Haha echt lol gehad.. Na een tijdje gingen ik en vriendin gewoon wat rondlopen en wat drinken enzo. Was heel leuk
. Ben net thuis. En best dood
. Toen ik vanochtend wakker werd was de drank van die nacht nog niet uit mn bloed
en meteen om 10 uur gingen we weer verder
. haha 

, ingepakt.. Volgens mij heb ik een vloek rond me hangen ofzo. Allebei de Ukkies aan het zelfde been in het verband 

Echt heel raar. 

Lag er gister om half 5 in en om 7 uur ging de wekker weer. Gelukkig was ik niet slecht, want k had behoorlijk gedronken. Het was gezellilg!
Ik wist dat ik geen kans maakte. Was nog 7e (vd 12 ofzo gok ik) met 185 en 176. Hij was moe, hij moest ook nog viertal lopen. Daarmee waren we wel 1e, maar het ging zoo slecht!
Morgen Sara zetten want mijn moeder wordt woensdag 50

Alweer een beetje bijgekomen? 
Jeetje dat is wel echt schrikken zeg..