Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rowo schreef:@ vief: sommige paarden ookMaar goed dat je hem ff flink aan het werk hebt gezet.
@ Anja: Misschien heb je het wel verteld, maar waarom ga je weg uit dat huis? En is het buitenaf of lijkt dat zo?
_Anja schreef:rowo schreef:@ vief: sommige paarden ookMaar goed dat je hem ff flink aan het werk hebt gezet.
@ Anja: Misschien heb je het wel verteld, maar waarom ga je weg uit dat huis? En is het buitenaf of lijkt dat zo?
Mijn ouders zijn in oktober(jeetje klinkt nu al ver weg ma voelt niet zo) uit elkaar gegaan..en nu konden we dit huis niet houden..
Het lijkt buitenaf maar dat is het niet..zitten vlakbij het dorp gewoon en hebben alleen achter ons een stuk boer/natuurgebied..
En we hebben nog geen foto's van ons nieuwe huis..Als we in februari de sleutel krijgen dan ga ik foto's maken en mogen jullie helpen kleuren uitzoeken enzo![]()
BuenaVista schreef:Rowo: Als Pitspoezen!!!!!! Alleen niet de ordinaire versie!!
BuenaVista schreef:Leuke jurk Vief!! Staat je goed! Ik ga zo ff na een vriendin. Komen we met z'n allen (nou jah, bijna allen) bij een om de carnavals pakjes te bestuderen wie al af zijn!! Wordt wel erg leuk!!
miss_jumpy schreef:ahhhh vief, volgens mij staan alle kleren leuk als jij ze aan hebt!
Ziet er echt feestelijk uit!
Mij zou zo'n jurk beslist niet staan![]()
miss_jumpy schreef:BuenaVista schreef:Leuke jurk Vief!! Staat je goed! Ik ga zo ff na een vriendin. Komen we met z'n allen (nou jah, bijna allen) bij een om de carnavals pakjes te bestuderen wie al af zijn!! Wordt wel erg leuk!!
wij maken die pakken altijd pas 1 week van te voren maar die zien er dan ook nooit uit![]()
zet je even een foto op bokt
floor01 schreef:Van mij mag je komen!!! Ik laat je wel wat weten en dan ben je er gewoon op uitnodiging van mij