Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Biertabje schreef:nee datum is nog niet bekend... hij moet nu eerst door zon molen met nieuwe kleine onderzoeken (voor de operatie) en dan moet ie geloof ik medicijnen innemen enz..
mijn vader is volgende week jarig, en nu heeft mijn moeder 2 daagjes geboekt ergens... gaan ze lekker met zijn 2en er even tussenuit
haalde dr met dik achterbeen van stal. Ik gok gestoten met springen. Na wat behandelingen was het wel weer mooi dun, maar ga mn wedstrijd van zondag maar even afbellen
En lekker avondje mokken op de bank kan ook leuk zijn

(best bijzonder als je ipv drie maanden twee jaar onderzoek gedaan hebt en verder alles in een keer gehaald hebt bij de eerste gelegenheid). Mijn project werd volgens hun als vrijstelling gezien en dan kreeg ik maar 17.2 ECTS(?) en mijn keuzevak waren er 5.7, dus ik haalde de verplichte 23.4 niet. Ik moest maar naar ene inge bellen, maar die was op vrijdag niet bereikbaar voor studenten. Honours programme-secretaresse met vakantie en mijn profielcoördinator van het onderzoek werkt niet op vrijdag. Op zo'n moment voel je je nogal gefrustreerd...
) met de vraag of dit vaker voorkwam en hoe dit opgelost ging worden(moest van onderwijsbureau gewoon nog een keuzevak gaan doen. Kans dat ik in mei/juni 6 weken toevallig vrij ben tijdens de keuzevakken is natuurlijk ook erg groot als co-assistent
Antwoord van ob: dan doe je het toch na je co-schappen..
)
) en dat ik gewoon de maximale stagepunten zou moeten krijgen(24.3), omdat mijn stage meer dan 12 weken geduurd had. HP wordt gezien als afgeronde stage en niet als vrijstelling. Dat had ik natuurlijk ook allang uitgelegd aan het ob, maar dat kwam niet zo door...Inge ging het iig allemaal voor me regelen maandag, dus het lijkt er op dat het goed gaat komen.
Terwijl mensen die braaf 10-12 weken een beetje meegehobbeld hebben bij een onderzoek geen enkel probleem tegenkomen...
je hoeft nu niet meer op te letten met wat je eet, die trouwjurk hoef je toch niet meer aan
Zag het helemaal voor me
ze had me eerder geholpen als ze gestopt was

(heb ook nog maar niemand uitgenodigd voor de uitreiking
)