manic schreef:Alleen daarvoor zou ik al een keertje willen gaan kijken
je weet hoe laat je op stal moet zijn zondag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manic schreef:Alleen daarvoor zou ik al een keertje willen gaan kijken
Talida schreef:je weet hoe laat je op stal moet zijn zondag
Onide schreef:Nou dan zie ik jullie dan wel!
Ik ga maar weer eens naar school.. Ik word echt heel moe van al dat autorijden maargoed..
Nog een paar weken knallen..
*zucht*
Veel plezier allemaal! (Bruine benen krijgen he!)
floor01 schreef:Hej dat zwemmen lijkt mij ook wel gaaf! Alleen ligt Renswoude een beetje ver weg voor mij..
MJ: het vandervalk waar we gaan is volgens mij gewoon in Wassenaar..is niet ver van Duindigt vandaan... slechts een paarhonderd meter... (meen ik van vorig jaar)
miss_jumpy schreef:floor01 schreef:Hej dat zwemmen lijkt mij ook wel gaaf! Alleen ligt Renswoude een beetje ver weg voor mij..
MJ: het vandervalk waar we gaan is volgens mij gewoon in Wassenaar..is niet ver van Duindigt vandaan... slechts een paarhonderd meter... (meen ik van vorig jaar)
oh, logisch, je gaat natuurlijk naar de Bijhorst, die is inderdaad vlak bij duindigt. Ach, blond he![]()
Maar wel goed geregeld dan!!
miss_jumpy schreef:GvdT schreef:MJ ik ga ook naar Vlietland, als het mee of tegen zit, het is maar net hoe je het bekijktlaatste keer L
Ga ik de week daarna lekker met "mijn eigen"cross over.
Had je Pleun nog gesproken over het tijdstip van de val les?
Wordt wsl 29 graden, hoop dat ze daar ook zuurstof hebben![]()
![]()
RK weet je al hoe laat jij mag?
ja, maar jij MOET naar Vlietland, anders ga ik elke crossles heel erg aan je kop zeuren![]()
Ja, ik ga nu om 14.00 uur vallen, jij ook? Kan ik eerst even met Os zwemmen, daar wordt het tenminste wel goed weer voor
GvdT schreef:Mijn couppons voor Vlietland heb ik al lang opgestuurd. Toen het vraagprogramma op de site stond, dus ik ben op tijd
Talida schreef:GvdT schreef:Mijn couppons voor Vlietland heb ik al lang opgestuurd. Toen het vraagprogramma op de site stond, dus ik ben op tijd
moet je dan op zaterdag of zondag? Als ik nu zaterdag kom kijken, zal ik dan zondag nog wel durven?