[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 09:30

manic schreef:
Alleen daarvoor zou ik al een keertje willen gaan kijken

je weet hoe laat je op stal moet zijn zondag

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 09:30

Nou dan zie ik jullie dan wel!
Ik ga maar weer eens naar school.. Ik word echt heel moe van al dat autorijden maargoed..
Nog een paar weken knallen..
*zucht*

Veel plezier allemaal! (Bruine benen krijgen he!)

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 09:34

Bruine benen.. hoor ik daar wat???
Ik zal komend weekend wel weer véél de rijbroek aan hebben, dan zullen ze wel niet echt bruinen denk ik..

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 09:39

Talida schreef:
je weet hoe laat je op stal moet zijn zondag

Moet zondag weer een rondje rodeoen, uhm, dressuren in Mijdrecht

Beetje druk weekje deze week qua wedstrijden...

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 09:41

ach. blijf je in het ritme zullen we maar zeggen. gaan ergens in augustus weer geloof

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 09:45

Onide schreef:
Nou dan zie ik jullie dan wel!
Ik ga maar weer eens naar school.. Ik word echt heel moe van al dat autorijden maargoed..
Nog een paar weken knallen..
*zucht*

Veel plezier allemaal! (Bruine benen krijgen he!)

start jij zaterdag nog in Venhuizen?

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 09:59

ik heb aankomend weekend helemaal niks
even een pauze tussen door, vindt ik ook wel lekker
de week daarop 17 juni mag ik weer dressuren en springen

floor01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 10:10

Hej dat zwemmen lijkt mij ook wel gaaf! Alleen ligt Renswoude een beetje ver weg voor mij..

MJ: het vandervalk waar we gaan is volgens mij gewoon in Wassenaar..is niet ver van Duindigt vandaan... slechts een paarhonderd meter... (meen ik van vorig jaar)

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 10:15

ik heb morgen selectie voor de kampioenschappen... en zaterdag misschien met de indoctro HC rondje rijden

werd ik vanmorgen wakker...zie ik de auto van mijn pa nog staan, denk die blijft thuis, was gister niet lekker... maja de sleutels waren weg, telefoon lag er, mijn vader was ook weg. telefoonboek lag open. ik snapte er niks van...dan maak ik me meteen weer bezorgd, maja ik kon niemand bellen.
na een uurtje kwamen ze thuis, waren ze naar het ziekenhuis geweest ging toch niet zo goed.ze wisten niet precies wat hij had, allemaal onderzoek gehad, op de foto geweest, maar het zal wel een vorm van koliek zijn geweest, dat heeft hij wel vaker, maar nog nooit zo erg. hij had ook te veel witte bloed lichaampjes, dus hij moet morgen weer terug

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 10:19

dat zwemmen lijkt mij ook vet gaaf
ik wil dat ook echt een keer doen

bt: dat is erg vervelend zeg, hoop dat het niet iets ergs is

MJ_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 10:23

floor01 schreef:
Hej dat zwemmen lijkt mij ook wel gaaf! Alleen ligt Renswoude een beetje ver weg voor mij..

MJ: het vandervalk waar we gaan is volgens mij gewoon in Wassenaar..is niet ver van Duindigt vandaan... slechts een paarhonderd meter... (meen ik van vorig jaar)

oh, logisch, je gaat natuurlijk naar de Bijhorst, die is inderdaad vlak bij duindigt. Ach, blond he

Maar wel goed geregeld dan!!

MJ_

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 10:24

Oh BT, dat is geen leuk verhaal. Ik hoop ook dat het wel meevalt.

floor01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 10:29

miss_jumpy schreef:
floor01 schreef:

oh, logisch, je gaat natuurlijk naar de Bijhorst, die is inderdaad vlak bij duindigt. Ach, blond he

Maar wel goed geregeld dan!!

Jahaaa!
Het was ook meer dat degene met wie ik meega zelf een campin heeft (was al punt 1 om niet op een camping te staan!) en ik slaap nogal onrustig en snurk nogal, dus die wil niet kort in de buurt van mij liggen!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 10:50

miss_jumpy schreef:
GvdT schreef:
MJ ik ga ook naar Vlietland, als het mee of tegen zit, het is maar net hoe je het bekijkt laatste keer L
Ga ik de week daarna lekker met "mijn eigen"cross over.

Had je Pleun nog gesproken over het tijdstip van de val les?
Wordt wsl 29 graden, hoop dat ze daar ook zuurstof hebben

RK weet je al hoe laat jij mag?

ja, maar jij MOET naar Vlietland, anders ga ik elke crossles heel erg aan je kop zeuren

Ja, ik ga nu om 14.00 uur vallen, jij ook? Kan ik eerst even met Os zwemmen, daar wordt het tenminste wel goed weer voor

Ga ik denk ik ook doen.
Als je een echt zwempaard wil lenen mag je wel op Rabette.

Mijn couppons voor Vlietland heb ik al lang opgestuurd. Toen het vraagprogramma op de site stond, dus ik ben op tijd

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 10:54

Ik had dus een straftraining in de planning omdat ze gisteren zo strontvervelend was. Maar nu was mevrouw hartstikke braaf, iets te braaf.

En nu ga ik me douchen en shoppen in Enschede!!

Vieva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 11:58

@Renskek: ik houdt het liever nog even geheim, want anders krijg je weer van die roddels, ik maak het bekend als we echt gaan kijken! en kopen!

Sjaan: aah dat lijkt me ook zo gaaf, nu nog even wachten tot na 8 aug, en dan heb ik me eigenpaarD!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 12:11

oh lekker shoppen andrea. ik was net ff in de stad, moest naar de apotheek voor mijn vader...jeetje zeg, heb wel een half uur moeten wachten zo druk dat het daar was!

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 12:19

Leuk al die foto's!! Het diepste wat ik ooit ben geweest is met biko en dat ging gewoon hard erdoor heen tot aan mn knietjes denk ik..

Veel plezier andrea!! Ik ga vrijdag naar enschede shoppen!!

Vanavond weer trainen bij de handbal..Ik wou als het goed blijft gaan een keer nieuwe handbalschoenen..heb al een paar op het oog..zal er zo eens een plaatje neerzetten..

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 12:23

GvdT schreef:
Mijn couppons voor Vlietland heb ik al lang opgestuurd. Toen het vraagprogramma op de site stond, dus ik ben op tijd

moet je dan op zaterdag of zondag? Als ik nu zaterdag kom kijken, zal ik dan zondag nog wel durven?

Pinacolada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 12:34

Zoo..ben er ook weer eens. Lekker weer zeg, ze hebben het echt over tropische temperaturen dit weekend!

Moest vanmorgen naar mijn afstudeerbedrijf in Meppel, dus was een vroegertje vandaag. Nu net thuis ff pizza eten en dan 3 uur weer naar Leeuwarden. Wij zijn verplicht 2 open dagen mee te lopen, nooit gedaan..maar vandaag is er een paar uurtjes open dag en morgen weer..dus tsja..moet maar al kan ik niet zeggen dat ik er zin in heb.

Heb gister mn vriend paardrijles gegeven . Vond ie best leuk, paardje ook braaf en na paar rondjes ging lichtrijden best goed. Al vroeg ie na tijdj of ie er wel weer afmocht want hij had een zere kont..haha

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 12:42

Talida schreef:
GvdT schreef:

moet je dan op zaterdag of zondag? Als ik nu zaterdag kom kijken, zal ik dan zondag nog wel durven?

Ik vind het meestal een voordeel... je loopt dan de cross en dan staat alles nog hoger.. en als je dan ziet waar jij overheen moete de volgende dag heb je echt zoiets van oooooooooow maar dta kan ik ook wel !

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 12:48

BT: Hopelijk valt het allemaal een beetje mee!

Wat leuk al die waterfoto's! Maar ik zal wel bang zijn, dat mijn paard niet kan zwemmen.

Vief: Haha, les van Loes?

PC: Wel stoer van hem dat hij op het paard klom

Gisteren sinds lange tijd weer een vriend aan de telefoon gehad, had hem heel lang niet gesproken. Was heel gezellig. We hingen om half 2 pas op, dus ik had vanochtend de eerste twee uur maar vrij genomen .

Ik weet dus absoluut niet wat ik wil gaan doen na mijn VWO. ik wil graag iets met paarden, maar mijn ouders zijn het er niet helemaal mee eens. Nu dacht ik: Na mijn VWO 1 jaar volledig werken op een stal, en dan kijken of ik het nog steeds super vind, en dan een keuze maken. Is dit slim, of juist niet? Ik heb het er ook nog niet met mijn ouders over gehad.

Pinacolada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 12:56

Heb je nu examen gedaan en moet je dus snel een keuze maken?

Opzich wel slim..maar kun je jezelf er na een jaar aan toe zetten om weer naar school te gaan?

Ik wist ook niet wat ik wilde doen..toen kwam iemand met dit aanzetten en ben ik maar meegegaan..domme reden maar goed. Tis gewoon moeilijk.

Ben nu bijna klaar met hbo..en nu zit ik weer wat ik moet. Universiteit is niks voor mij, maar fulltime werken heb ik ook niet zo'n zin in. Wil wel deeltijd doorleren..maar wat..alles wat er in deeltijd is is niet leuk of giga ver weg.

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 12:58

Ik dacht aan deze:
Afbeelding

Controle Kageswl Dames handbalschoen.

Bovenkant van Polyurethan-Kage. PU-structuur in de neus van de schoen. Zeer slijtvast door nieuwe technology. Veters op meerdere wijzen te vlechten. Two-tone-Mesh Midsole Kage geschuimde Phylon tussenzool. Minder verhoogde staande positie. Perfecte schokdemping, mede door schokdempende EVA zool. Versterkte hiel. Buitenzool antislip.

Maten 3,5 – 12, 13 Kleur Oranje/antraciet

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 13:04

PC: Nee, ik zit nuy in 5 VWO.