kim__ schreef:viefdepief schreef:Onze boekenkast storte zonet in elkaar
hoe kan dat?
Ik denk dat het te maken had met het feit dat de plank al een paar weken helemaal doorgebogen was

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kim__ schreef:viefdepief schreef:Onze boekenkast storte zonet in elkaar
hoe kan dat?
chantal_cs schreef:Gave foto's Britt!!
De moeder van Jiska beldde daar straks......... L'AMOUR is verkocht! Aan ons!*o/* *o/* *o/*
Mijn zusje is er helemaal hyper van, zo blij is ze!![]()
Kan me het helemaal voorstellen, tis ook een super gaaf beest.
Ze kan niet wachten tot dat ie komt, maar eerst even lekker op vakantie!
viefdepief schreef:@ Brittlover: Leuke foto's, wat was je nog piepklein op die eerste foto!
De hondjes zijn ook lief, wat voor ras is het??
Jiska schreef:ik vind het ook leuk hoor chantal. heb het er toch ook wel moeilijk mee. heb het beestje al zo lang!! en ben er best gehecht aan geraakt. kan me niet voorstellen dat zeniet meer bij ons in dr stalletje staat enzo. gewoon even wennen. maar ik kom haar heus nog wel tegen op de cross... en ze heeft een goed plekje bij muriël en dat scheelt ook een heleboel!
viefdepief schreef:Hihihi Brit heeft trouwens grote oren
Heb ergens een keer iets over eigenschappen van crosspaarden gelezen en daar stond ook bij dat crosspaarden grote oren haddenDus het is positief
viefdepief schreef:Hihihi Brit heeft trouwens grote oren
Heb ergens een keer iets over eigenschappen van crosspaarden gelezen en daar stond ook bij dat crosspaarden grote oren haddenDus het is positief
BrittJl0ver schreef:viefdepief schreef:Hihihi Brit heeft trouwens grote oren
jaa, tis mijn crossezeltje!![]()
(hihi maar met mn crossezel heb ik 3 van de 4 crossen die ik dit jaar heb gereden al wel mooi gewonnen
)
BrittJl0ver schreef:ik ga zo maar eens slapen, morgen springwedstrijd in de Meern, laat morgen wel weten hoe het gegaan is