Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik mocht direct inpakken en wegwezen.
Hopelijk heeft hij het inderdaad gesnopen nu. Ach, volgende keer beter
Dressuur liep ze veel te fel terwijl ze in het losrijden echt heel fijn liep. Punten vielen dan uiteindelijk al bij al wel mee stond weer in de eerste helft.
mijn eerste cross binnentijd
haha wat was ik blij. Toen de speaker af riep dat ik de 30ste combinatie was van de 120 die binnentijd was was ik echt super blij
uiteindelijk werd ik 15de van de 40, had ik die balk niet gehad was ik 9de geworden. maar ik was echt heel te vreden

Zag er goed uit. Helemaal terecht dat je 1ste werd. Je hebt je paard echt mooi correct over de rug. Kunnen er veel wat van leren... En wat een crazy verhaal van het fietspad. Sommige mensen hebben ze echt niet op een rijtje.
Soms heb ik wel het idee dat ze nog iets "makkelijker" over de sprong zou kunnen als je ze een tikkeltje rechter aanrijdt (bvb. De oxer als je vooraan in beeld komt), maar ik ben maar een veredelde amateur die het je niet nadoet hoor
Pony wel eventjes moeten aanpakken in t springen. Blauwe plankjes, altijd horror... desondanks wel foutloos rondje en ook de cross liep hij eigenlijk makkelijk rond. Ietsje buiten tijd maar voelde na het springen dat zijn pijp al redelijk uit was dus ook niet doorgereden. Waren er ook maar 3/40 binnen tijd in mijn reeks
Dressuur was cava. Perfect in de middenmoot. Kon zeker beter (paar grove fouten: aanspringen in middendraf etc) die mij veel punten gekost hebben. Maar ah sinds hij deze zomer naar huis gekomen is heb ik eigenlijk niet meer specifiek op dressuur getraind ook... puntje voor de komende weken 
) dus het schuine was bewust gedaan
Genesis is van nature een trage dus ik moet het wat hebben van korter draaien ed. 

dan begrijp ik je helemaal! lene schreef:haha dat het rechtstreeks op tijd was had ik dus niet doordan begrijp ik je helemaal!
Was echt klote. Laatste dag hoopte ik toch wel op een aparte barrage maar zelfs dat zat er niet in
Daar haal ik net meestal mijn goede klassementen uit. Foutloos springen kan ze als de beste
Wanneer de overstap naar 1.30?
In de piste was hij flink, naar niets kijken en mooi vlot meedenken en dubbel 0. Puber
Komende maanden enkel nog 1m20/1m25. Kampioenschappen op die hoogtes en hopelijk kan ik tegen juli of augustus een keertje het 1m30 binnen. Maar we zien wel! Zij kan dat, nu ik nog 

!!! Wat zei die man dan toen je bijna gevallen was?? Weet je wie het was?
, maar als het nodig is, is het nodig! Hopelijk heeft hij het de volgende keer meteen gesnapt.
. Denk dat er ook nauwelijks stops waren in de B, cross was ook erg kort vond ik.
.
Echt te gek voor woorden!! Dat die vent reclameert omdat je op het fietspad rijdt, ok, maar hij gaat je paard toch niet vastpakken en jou al zeker niet
Ik veronderstel dat je gewoon in een 'impuls' gereageerd hebt zoals je thuis in training zou doen? Ik had het nu ook wel handiger gevonden had je dit in een winterwerking gedaan... Denk dat je nu wel wat verliespunten gekregen hebt?
Is hij thuis in je dressuurwerk ook stout? Of enkel als hij mag springen?

Ze is weg als ze weg moet zijn, maar plooien doet ze niet zo makkelijk haha!
Maar wel fijn dat het basis goed was!
voelt goed waarschijnlijk na een tijdje out te zijn .
ze blijft alles super doen
jammer van fi en in het vervolg niet denken waarom als je nog aan het rijden bent eh :p mss had je dan maar 1 balk :p
proberen doen ze allemaal. Jammer van colo wel. Mss inderdaad dan beter in de verkoop als je nu toch weer met gemengde gevoelens zit. Wie weet wordt hij wel nog een leuk paard voor een overstap van pony naar paard voor dressuur?
doet wel deugd wss om na al die tijd nog eens te kunnen crossen en als ze dan nog eens goed lopen is het zeker fijn
goed van je dat je hem er niet door gereden hebt als je al voelde dat hij al wat op was na de jumping.
Ik vond het spring parcours niet zo gemakkelijk staan eigenlijk.