[SGW] Voorbespreking SGW Maarsbergen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 21:29

Maar al die kleine wijzigingen zijn voor het secretariaat waarschijnlijk meer werk dan wij denken. Het secretariaat van MB is altijd heel meewerkend en welwillend. Als het simpel aan te passen was zouden ze dat heus wel doen.

muts_marijke

Re: Voorbespreking SGW Maarsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 21:33

dat geloof ik, maar heeft niet elk secretariaat dat? En het is toch de bedoeling dat het mogelijk is om gewoon te kunnen rijden? Nu zitten Lau en Max allebei dat het gewoon onmogelijk is. En Sue heeft 2 paarden, moet toch weinig uitmaken wie er eerst moet? Maar het scheelt wel enorm in het welzijn van het paard.

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 21:36

Voor mij wordt het om 4.30 uur van stal weg als ik alles op tijd wil redden.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 21:38

@Sim: precies, iedere kleine wijziging grijpt toch altijd pittig in omdat alles met elkaar samen hangt en in elkaar grijpt. Lijkt heel eenvoudig, maar valt best wel tegen. Ook al wil je iedereen graag terwille zijn, soms kan het niet anders.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 21:39

Is ook wel zo Marijke, maar ik denk toch dat het meer inhoudt als simpel naampje wisselen op,de startlijsten. Begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat iedereen kan starten maar ik heb ook begrip voor het secretariaat.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 21:41

en begrijp mij ook alsjeblieft niet verkeerd!!!!! Ik bedoel het ook goed, maar ik denk/dacht dat het ff ruilen niet zo moeilijk was/is :)

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 21:42

Nouja hij overleeft het vast wel hoor. haha. Normaal geven we het altijd even aan op het inschrijfformulier, maar dat is er nu bij-in geschoten. Maar we redden het zo ook wel, ik ga er niet te moeilijk om doen. :)

Wijzigingen kosten inderdaad wat werk, maar de startlijst is ook wel vrij laat online gekomen. Daar kunnen wij als deelnemers ook niets aan doen. De reden waarom is ook wel te begrijpen. Dit is alleen de eerste keer dat ik meemaak dat er direct een definitieve startlijst online komt en zelfs kleine wijzigingen niet meer mogelijk zijn.

Gezien de reactie in de mail begrijp ik dat ze ook echt helemaal niets meer willen wijzigen.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 21:42

Ik denk dat het niet alleen de startlijst wijzigen is maar ook dressuurprotocollen en andere lijsten?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 21:49

@Sue: volgende keer bij opgave misschien aangeven welk paard je het liefst eerst wil starten? of is daar je probleem niet mee opgelost?
Hier hebben we vooraf aangegeven wat het probleem is, en met welk tijdschema het opgelost zou zijn, en daar is perfect rekening mee gehouden.

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 21:50

Klopt, normaal gesproken gebeurt dat ook altijd hoor.
Alleen is dat er deze keer bij-in geschoten. :)
Eigen schuld dus. :D :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 21:53

Nou ik baal wel echt heel erg. Heb me expres opgeven voor de vrijdag met het B paard en de zaterdag met het L paard. Stond in 1e instantie ook goed op de lijst maar last minute is mijn L paard naar de vrijdag gezet. Ik heb geen groom en onmogelijke tijden voor mij alleen. Verder had ik alles geregeld voor de zaterdag. Familie zou komen kijken en geregeld dat mijn vader mee kon. Het is immers toch weer de 1e keer na een jaar blessureleed..

Snap heel goed dat het veel werk is en heb ook respect voor war ze doen. Maar momenteel baal ik heel erg dat het starten met What waar ik zo'n poos naar toe gewerkt heb waarschijnlijk niet door gaat.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 29-05-13 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 21:59

Ik weet uit ervaring wat een ontzettende klus het is om de startlijsten voor elkaar te krijgen. Ik weet echter ook dat het niet handig is om meteen een definitieve versie te publiceren, je weet gewoon zeker dat er nog wijzigingen komen. Nu gaan er waarschijnlijk gaten vallen in het programma.
Heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met de drukte rond de internationale wedstrijd, maar daar zou de nationale wedstrijd niet onder mogen 'lijden'. Dus wellicht dan een tip voor de volgende keer :)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 22:06

Is ook zo Noor. Ik weet zelf ook hoeveel werk het is, maar ik vind het nu niet eerlijk dat ze me van dag veranderd hebben heel last minute.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 06:29

Oei Sannn, dat is idd niet handig om dat te wijzigen. Maar als je je voor de zaterdag opgeeft kunnen ze je toch niet op de vrijdag plaatsen? Dat vind ik wel heel bijzonder.

En tip voor iedereen: geef wensen zoveel mogelijk vooraf door, dat is makkelijker dan achteraf aanpassen.

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 06:57

Inderdaad texelse! Daar heb ik dit keer ook weer van geleerd. Straks worden we als inbrekers aan gezien morgen, om de tijd die wij weggaan.

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 06:59

San wat ontzettend jammer. Hopelijk kunnen ze je alsnog wel plaatsen op de zaterdag.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 07:00

Daar dacht ik indd ook al aan Sim! De hindernisjury's moeten het natuurlijk ook weten.
Ik snap alleen echt niet waarom er dan meteen een definitieve lijst is gekomen. Misschien ga ik vanavond heel laat nog maar naar MB om te verkennen..... Moet toch iets. Doe ik dat niet is het zeker geen MB voor ons.

Dat is ook wel echt enorm balen Sann!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 07:00

Merel_Claire schreef:
Inderdaad texelse! Daar heb ik dit keer ook weer van geleerd. Straks worden we als inbrekers aan gezien morgen, om de tijd die wij weggaan.

Hier hetzelfde!!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 07:08

Er staat nu op startlijsten dat de definitieve lijst op donderdag komt voor vrijdag en vrijdag voor zaterdag
Waarschijnlijk toch door de vele verzoeken...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 07:09

Dat zag ik ook, maar misschien zijn alleen afmeldingen verwerkt en mensen van de wachtlijst toegevoegd.

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 07:10

Ik hoop dat ze niet te veel gaan veranderen.
Om op vrijdag nog de hele planning om te gooien vind ik ook niet echt fijn.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 07:12

Marjan1984 schreef:
Ik hoop dat ze niet te veel gaan veranderen.
Om op vrijdag nog de hele planning om te gooien vind ik ook niet echt fijn.

Eens Marjan! wij nemen echt persoonlijk contact op met de deelnemers als er in de laatste dagen nog iets wijzigt, en verder is het in die dagen alleen afmeldingen noteren en gaten vullen, maar niet meer schuiven zonder overleg

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 07:14

Ik kan helaas vandaag niet richting Maarsbergen.
Denk dat ik maar na GTST naar bed ga :-)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 07:15

Ik kreeg trouwens nog een aparte mail waarin aangegeven staat dat de cross vandaag pas om 16 uur vrjgegeven wordt voor verkenning. Denk dat ze niet willen dat er eerder al mensen op het landgoed gaan hobbelen.

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 07:15

Wat vervelend voor de mensen die ongelukkige tijden hebben. :(:)
Ik weet uit ervaring dat last minute wijzigingen veel werk opleveren maar de startlijst was ook erg laat.

Weet iemand welke dressuurproef in de B gereden moet worden? 5 of 6?

Edit. Al gevonden, heb de wedstrijdkalender van de KNHS gewoon nog niet in mijn systeem zitten, daar staat het vp natuurlijk ook. :o