Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Loetie84 schreef:Zo, hooooi! Ik ben er ook weer... 'Gelukkig' wel alle bestelronden gemistBen financieel nog niet toe aan een nieuwe set, al kriebelt geel wel een klein beetje. Eerst nieuwe crossbeschermers, das belangrijker. Van mn Dalmars krijgt mn beessie telkens wondjes
Ga nu dan maar voor Styles. Kentucky wordt me nog net even iets te gek, al vind ik ze wel errug mooi
florence123 schreef:je kan voor de tendon grip gaan van kentucky?
is tegen wondjes enzo... ik heb ze en ben er erg tevreden over
Loetie84 schreef:florence123 schreef:je kan voor de tendon grip gaan van kentucky?
is tegen wondjes enzo... ik heb ze en ben er erg tevreden over
Heb ik inderdaad ook ja. Gebruikte het eerst alleen voor, maar heb het nu toch ook voor achter nodig. Vind het omdoen echt een drama en kan dat bijna niet zelf, zeker niet als de stiften er al in zitten of ik tegen het eind van de beslagronde aan zit. Die van mij heeft van die olifantenpoten! Het werkt inderdaad wel hoor!
De 'oude' set Dalmars gaat naar t paard van mn man, dus echt zonde is het ook niet van de Dalmars...
tanee_blaze schreef:Ik heb een beetje gekeken.
Engelse maat 8 is als ik het goed heb nederlandse maat 34.
Het randje van het dekje is echt felroze!
Loetie84 schreef:Roxxiejj schreef:Lijkt me qua bescherming wel goed klinken, maar het ademt niet echt, of wel?
Nee idd, en ik heb altijd geleerd dat je dat niet direct op de huid van het paard mag aanbrengen!. Ik gebruik dat spul juist over de beschermer om de tendon grip op zijn plaats te houden.