Hahaha dat vind ik nu ook. Heel veel mensen vinden Rim te gespierd en kunnen zich niet voorstellen dat ik dat naast sexy vooral een hoog knuffel gehalte vindt hebben. Maar goed ik ken ook vrouwen die bang zijn voor hem. Hij heeft wel een iets grote mond maar ik ben op m'n eerste date gewoon bij hem in de auto getapt zonder hem te kennen en bang zijn was het laatste wat in mij opkwam. Vond het gelijk een knuffelbeer
Ja hij en Miek waren goed bevriend en we hadden met Miek en haar toedertijd lover ergens afgesproken om te eten. Maar rim vond die buurt niet veilig genoeg om mij alleen te laten ronddolen op zoek naar het restaurant. Miek en haar lover kwamen natuurlijk veels te laat dus wij zaten daar al eventjes met z'n tweeën Maar had zelfs nog geen foto van m gezien en 1smsje gekregen 10min voor we hadden afgesproken.
Annetje
Geplaatst: 01-02-12 12:13
Mistid super van je mondeling! Sterkte snoek! Moo hoeveel kilo wil jij wel niet kwijt als je zo hard gaat?
Ik weet niet welke capmaat ik heb. Ik heb al tijden zo'n verstelbaar ding.
Bezoek tandarts zit er al weer op en ookal boodschappen gedaan, Het is hier vreselijk koud. Niet mijn tijd van het jaar. Vanmiddag nog een intake voor hopelijk een leuke vacature. Ik was door een uzk benaderd dud wie weet. Van cap heb ik maatje 55 of 56. Sgw Westerbork (L) en Norg (M) opgegeven. Of ik kan crossen dit jaar weet ik nog niet maar kan altijd weer tijdig afmelden
AntheaV
Geplaatst: 01-02-12 13:00
Ik twijfel of ik WB op ga geven.
Caro: Veel succes vanmiddag!
_lautje_
Geplaatst: 01-02-12 13:06
_Sim_ schreef:
_lautje_ schreef:
Hahaha, zo noemt hij zichzelf altijd Wel mooi heb een foto van ons en daar zie je dat zijn bovenarm groter en breder is dan mijn hoofd
Snoekiej
Geplaatst: 01-02-12 13:08
Goeiemorgen Ik mag vandaag lekker de hele dag leren, want morgen heb ik tentamen, Penitentair recht (geen penitrair )! Ik ben al weer een week snotverkouden en heb steeds keelpijn, dus ik zit fulltime aan de dropjes. Verder eet ik wel relatief gezond, maar ik durf niet op de weegschaal en vergeet het ook steeds
Goed bezig met afvallen Mootje, Sim & Tientjeh! Getver, wat eng van die vrouw Noor Druk dagje vandaag weer Margreet! Rijd en werk ze San! Lau
_Noor
Geplaatst: 01-02-12 13:16
Succes met je tentamen Snoek!
Ghehehe, foute foto Lau Mijn vriendje is een potig 'kaboutertje': we zijn (ongeveer) even groot. (misschien daarom driftkikkertje? Overcompensatie? )
Noor, Driftkikker zit volgens mij in de familie Jullie kunnen iig allebei erg droog uit de hoek komen! Caro, Succes met je intake!
daNiielle_
Geplaatst: 01-02-12 13:20
Zijn schouder is echt breder! Succes morgen Shanouk
Wij gaan eerst wat trainen en dan de sgw van Markelo in mei. Die is niet zo moeilijk, dus gewoon als 'tussendoortje'. Aan de ene kant vind ik het nu al jammer dat ik de eerste paar sgw's ga missen door mijn dressuur plan.
TeeGee
Geplaatst: 01-02-12 13:46
Leuke foto Lau!
Ik heb een leuk paard gezien:
Jammer dat ie nog maar 3 is, ik zou er nu liever 1 hebben die al wat kan.
Voor de afvallers; Let niet op maatstaven! Ik ben volgens mijn BMI veel te zwaar. 1.68 en 71 kilo. Maar zit onwijs lekker in mijn vel en weet dat ik niet te zwaar ben. Vet percentage in je lijf is veel belangrijker dan je gewicht!