[SGW] crosstrainingen Moordrecht 2012, nieuwe data op p. 31

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tammy_

Re: crosstrainingen Moordrecht 2012, nieuwe data op p. 19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 21:33

de instructeur die wij hadden in mei was ik razend enthousiast over. man wist ontzettend veel te vertellen, zag alles en had echt goede aanwijzingen waar je wat mee kon :j zowel bij de paarden die alles braaf deden als de paarden die het minder braaf deden kregen evenveel aandacht, dus daar zou ik het echt niet om laten :)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-12 10:29

LuffB schreef:
Hmm, dan zal het niet zo ''toen je dit net organiseerde'' zijn :P Ben ong twee jaar geleden geweest. Ik denk dat ik me maar eens ga laten verrassen:)

toen hadden we nog de oude instructeur en die liet je inderdaad wat meer aan je lot over

Tammy_ schreef:
de instructeur die wij hadden in mei was ik razend enthousiast over. man wist ontzettend veel te vertellen, zag alles en had echt goede aanwijzingen waar je wat mee kon :j zowel bij de paarden die alles braaf deden als de paarden die het minder braaf deden kregen evenveel aandacht, dus daar zou ik het echt niet om laten :)

dat is de nieuwe instructeur, Richard, die begeleid je helemaal tot en met na de hindernis :j

dus LuffB ik zou je inderdaad gewoon laten verrassen en als er wat is gewoon tegen de instructeur zeggen dan kan er wat aan gedaan worden ;)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 11:59

Ik kom waarschijnlijk morgen langs voor foto's (evt afhankelijk van het weer).
Mochten er geinteresseerden zijn hoor ik hetgraag, dan kan ik rekening houden met de tijden dat ik er ben.
Foto's zijn achteraf na te bestellen ;)

Iedereen veel plezier!

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-12 12:08

Goof schreef:
Ik kom waarschijnlijk morgen langs voor foto's (evt afhankelijk van het weer).
Mochten er geinteresseerden zijn hoor ik hetgraag, dan kan ik rekening houden met de tijden dat ik er ben.
Foto's zijn achteraf na te bestellen ;)

Iedereen veel plezier!

denk dat je in het verkeerde topic zit :j

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 14:07

Want? Er is toch een crosstraining morgen in Moordrecht?

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-12 17:10

ik zou zeggen; check pagina 19 van DIT topic ;)

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 17:29

Hee hoi, ik meld me ook even...wat ik me afvroeg (en als ik een bepaalde pagina moet hebben roep maar, dan blader ik daarheen ;)), ik heb een Welsh van 1.15 die erg graag springt en ook best goed kan springen. En zijn berijdster ook. Zij zou erg graag een keer een crosstraining willen rijden en nu ik zwanger ben en met mijn paard toch niet kan rijden heb ik wel tijd om haar es te rijden. Zijn de trainingen in Moordrecht ook iets voor kleinere ponies? Misschien dat anders de 1e datum in juli iets zou kunnen zijn. Ik ben begin augustus uitgerekend, maar dat zou toch moeten kunnen...ik hoef tenslotte alleen maar chauffeur en fotograaf te spelen ;)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-12 19:20

de trainingen zijn voor iedereen en iedere combinatie geschikt. zo af en toe zit er ook een speciaal A/B ponygroepje aangezien (mijn) shetlanders over het algemeen niet zo hoog kunnen springen en om eventueel de overige deelnemers niet tot hinder te zijn - uiteraard is het ook uber cute om te zien, al die kleine pony's :j

in juli komen wij ook weer met 3 puppy's waarvan hoogst waaschijnlijk ook de shet van 90cm bij zit.

ik zou dus zeggen: geef je gewoon op en dan kwa niveau - puppy. er hebben vaker kleine(re) pony's mee gedaan dus je bent niet de enige ;)

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 10:08

Ooooh, leuk leuk leuk! Hoe kan ik opgeven, moet ik dat dan hier melden of iemand privé laten weten?? Ik ga het even overleggen, dan de eerste datum in juli zou wel moeten lukken :) En anders moet haar vader maar rijden, komt vast helemaal goed!

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 11:09

Mailtje gestuurd :)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-12 14:35

hartstikke leuk en gaat helemaal goedkomen.

ik moet ook nog even de data die ik kan aan de meisjes doorgeven dan kunnen zij ook weer kijken wie wanneer mee kan en denk dat super shet Dinky Toy ook weer meekomt *\o/*

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-12 17:15

zoals het er nu uit ziet komen de meiden in juli ook mee en dan is er dus een A/B ponygroepje, dus als er nog meer liefhebbers zijn .......

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 20:28

Haha, wat leuk! Dat maakt het nog leuker voor haar denk ik!

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-12 21:03

Anne Marijn is er in ieder geval op 8 juli bij op super shet Dinky Toy :+

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-12 21:39

heb vandaag weer een klantje geprobeerd te overtuigen met haar A pony, ze wil heel graag meedoen *\o/*

nu hopen dat ze kan :j

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 22:24

Oh wat tof, ik ga het doorgeven :) Hopen dat ook je lesklantje kan!!

floorpenp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 17:26

Ik heb me opgegeven voor 14 juli ;) Heb er zin in !

Wat wordt er zoal gesprongen bij de ponygroepjes ?
Misschien nog wat voor onze shetjes van 85 cm, maar zij kunnen niet erg hoog springen en er is al een tijdje niet meer mee gesprongen .

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-12 19:02

Floor onze shet is slechts 90cm ^) en doet ook mee, hij kan ook niet al te hoog springen maar het is gewoon zo leuk voor de afwisseling :j

ze springen naar hun kunnen en er zijn wel wat kleine boomstammetjes, waterbak is natuurlijk ook hartstikke leuk en kunnen ze ook best wel wat kanten bij op, net zoals de droge bak.

let wel: de 1e keer zijn pony en ruiter wel snel moe, maar is meer van de indrukken - de 2e keer gaat altijd een stuk beter :))

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 19:19

Nou dat zou voor die van mij niet zo erg zijn, een beetje snel moe worden...mijn hemel...ik zeg het je, die pony kan als enige bij ons op stal zo een endurance uitlopen op dit moment denk ik :) Die is niet te stuiten..wat natuurlijk ook komt door een onwijs fanatieke ruiter :) Ik ben ZO benieuwd hoe het zal gaan!

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-12 19:38

over welke pony heb je het? is die al eens meegeweest of gaat hij binnenkort meekomen?

waarom start je hem niet in de endurance? is ook erg leuk en verslavend :j

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 22:36

Nee, niet eerder meegeweest. Dit is de pony die ik van de week heb ingeschreven voor 8 juli, Rapidash met Senna. Nog nooit meegeweest, nog nooit cross gedaan. Ook nog nooit endurance. Ik zou dat heel erg graag samen met zijn Senna en mijn eigen paard doen, maar ik ben zwanger, dus dat gaat niet spijtig genoeg. Meisje is pas 11 ook.

En dat endurance verslavend is, dat weet ik wel ja....haha. Heb het al een paar jaar niet gedaan, want we zijn aan het knoeien geweest met een achterknie die op slot schoot. Zal altijd een zwak punt blijven, maar het gaat nu wel goed. Alleen ik kan nu dus zelf niet ;) En ben intussen ook enthousiast over trec geworden. Zoveel leuks te doen heh...maar wil wil volgend jaar wel erg graag weer starten hoor! Pharo vindt het ook geweldig! Maar ik weet niet of verzorgstertje dan inmiddels niet veel te groot is voor Rapi. Dus vandaar dat ik nu maar eerst een cross training wilde regelen voor haar.

Maargoed, ik dwaal nu af...haha. Sorry.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-12 14:35

leuk nog iemand vinden die ook zoveel verschillende dingen doet en dat maakt het juist zo leuk.

Anne Marijn is ook 11 jaar en rijd dan met mij of stalruiter mee, die van jou kan bij genoeg ruiters (bij mij) ook bij ons aanhaken hoor :j

gefeliciteerd met je zwangerschap en wanneer ben je uitgerekend?

floorpenp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 15:08

Okeee, misschien dat zo'n klein ponygroepje wel heel leuk voor ze is! Is kijken wanneer ze kan rijden.
Ik denk inderdaad wel dat het vermoeiend zal worden, maar ach .. als ze het maar leuk vinden! ;)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-12 15:50

en of ze het leuk gaan vinden, waterbak is altijd een groot feest *\o/*

voor ons altijd zo leuk om die kleintjes op die kleintjes te zien scheuren over het terrein, de een nog eigenwijzer dan de ander :+ :P

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 16:08

Misschien heb ik er overheen gelezen maar gaan er aanstaande zondag nog bokkers crossen?