zowel bij de paarden die alles braaf deden als de paarden die het minder braaf deden kregen evenveel aandacht, dus daar zou ik het echt niet om laten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zowel bij de paarden die alles braaf deden als de paarden die het minder braaf deden kregen evenveel aandacht, dus daar zou ik het echt niet om laten
LuffB schreef:Hmm, dan zal het niet zo ''toen je dit net organiseerde'' zijnBen ong twee jaar geleden geweest. Ik denk dat ik me maar eens ga laten verrassen:)
Tammy_ schreef:de instructeur die wij hadden in mei was ik razend enthousiast over. man wist ontzettend veel te vertellen, zag alles en had echt goede aanwijzingen waar je wat mee konzowel bij de paarden die alles braaf deden als de paarden die het minder braaf deden kregen evenveel aandacht, dus daar zou ik het echt niet om laten

), ik heb een Welsh van 1.15 die erg graag springt en ook best goed kan springen. En zijn berijdster ook. Zij zou erg graag een keer een crosstraining willen rijden en nu ik zwanger ben en met mijn paard toch niet kan rijden heb ik wel tijd om haar es te rijden. Zijn de trainingen in Moordrecht ook iets voor kleinere ponies? Misschien dat anders de 1e datum in juli iets zou kunnen zijn. Ik ben begin augustus uitgerekend, maar dat zou toch moeten kunnen...ik hoef tenslotte alleen maar chauffeur en fotograaf te spelen
En anders moet haar vader maar rijden, komt vast helemaal goed!
Hopen dat ook je lesklantje kan!!
en doet ook mee, hij kan ook niet al te hoog springen maar het is gewoon zo leuk voor de afwisseling
Die is niet te stuiten..wat natuurlijk ook komt door een onwijs fanatieke ruiter
Ik ben ZO benieuwd hoe het zal gaan!
En ben intussen ook enthousiast over trec geworden. Zoveel leuks te doen heh...maar wil wil volgend jaar wel erg graag weer starten hoor! Pharo vindt het ook geweldig! Maar ik weet niet of verzorgstertje dan inmiddels niet veel te groot is voor Rapi. Dus vandaar dat ik nu maar eerst een cross training wilde regelen voor haar.