[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 18:25

BvW: Beterschap :(:)
Bianca: :9 !
Joki: Niet te veel foccussen op het springen, gewoon lekker rijden!
Jitske: Hij is officieel van mijn moeder, heb hem eerlijk ingepikt :o .
Noor: Dat heeft hij zelf al meer dan eens gevraagd, maar Bam gaat niet zomaar weg, het is zo'n fijn meedenkend en meewerkend paard, hij zal nooit wereldkampioen worden maar hij wil wel alles voor je doen en is een onwijs fijn leerpaard (ook woorden van mijn instructeur gisteren), en ik wil graag nog heel veel leren samen met mijn gekke Bam :).
(Moet er wel bij zeggen dat als er echt een heel hoog bod komt dat mijn moeder daar dan misschien ineens anders over denkt, zij is en blijft de eigenaar ;) )

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 18:28

Mootje

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 18:30

Ik heb er vorige keer wel een prijs bij zien staan geloof ik: als ik het mij goed herriner 11. Ach, ik wil toch geen paard meer :+
Hoe gaat het met jouw huis?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 18:46

Mootje schreef:
Hoe gaat het met jouw huis?

het staat te koop, maar ja....kan die kopers niet aan de haren naar binnen trekken helaas... :D afwachten maar, maar ga ervan uit dat het wel 1 of 2 jaar kan gaan duren

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 18:59

@ mootje: fijn dier!!! ik heb zowel vader (veron) als moedersvader (goodtimes) gereden... beide waren niet de grootste, super fijn te rijden, maar wel iets karakters... Veron is helaas later verongelukt...

wij hebben het bord 'te koop' weer weg gehaald, zit alleen nog in de stille verkoop, dus mocht er nog iemand komen....

nog 1,5 week en dan is de verlengde termijn van 6 weken voor onze vergunningsaanvraag voorbij... spannend!!!!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 19:28

@ Mootje wat een gaaf dier! Lijkt super fijn!
@ Jeroen hopelijk ook geen gezeur in die laatste 1,5 week.
@ Bianca ons huis heeft 2.5 jaar te koop gestaan dacht ik. Is verkocht in Nov. vorig jaar en even later weer te koop gezet... mensen waren er in een paar weekjes vanaf. Vroegen ook veel minder maar toch.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 19:33

Hebben jullie hiervoor een koophuis gehad, marijke? Dat is echt lang :oo
Bianca, ik hoop echt voor je dat je huis snel verkocht wordt !

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 19:34

Jeps toen Geert en ik zijn gaan samen wonen hebben we direct een huis gekocht. Toen wij er net 8 weken in zaten, zei Geert zn broer doodleuk te gaan emigreren en konden wij dus in hun huis bij op de boerderij komen wonen.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-11 19:34

jitske.. oh ol had ook echt schik. toch wel even lekker zo scheuren.
verder veel over huizen
Uhm die eet-meeting ga ik even over denken het is namelijk ook wel weer een heel eind.

Net met bay naar oefenparcours geweest en hij was lief :D hij sprong zo super eerste parcours 60/70 gehouden en 2e parcours gewoon B dus 1m. Net zo simpel overal overheen niks geen stop/balk.
op naar zondag

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 20:04

Boerderij van mijn ouders staat al sinds mei 2008 te koop. Al zo'n 30 kijkers gehad waarvan 3 echt serieuze. Dit jaar helaas maar 1 kijker. Ik ben van mening dat de makelaar niet zo goed selecteert. Als de koper nzijn huis nog niet heeft verkocht heeft het naar mijn mening weinig zin om naar dit huis te gaan kijken. Onze buren hebben wel gezegd interesse te hebben in de grond mochten de nieuwe bewoners het teveel vinden.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 20:37

Bvw: balen van je blaasontsteking. Ik heb het ook al een heel aantal keer gehad. Echt niet tof :\ ..

Yes, nog een half dagje en dan weer naar Friesland. Dan eerst Sofietje lekker trainen en dan op verjaardags visite bij een vriend. Op naar een gezellig weekendje :).

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 21:18

EB klopt dat ik me niet teveel moet focussen maar ik wil graag nog even met een positieve ervaring het parcours in gaan. Vandaag ging ze met veel instelling (als springpaard) er heen maar snapte de opdracht niet en ging toen toch weer staan. Als ik dus morgen even een paar huppeltjes meepak en daar haar instelling enorm mee kan belonen, scheelt dat normaal behoorlijk want dan snapt Ferrose wat er gevraagd wordt.

Jitske gewoon zwaaien hoor als je me ziet (aanspreken mag ook) want zonder paard herken ik je niet :o (eigenlijk bijna niemand :o :o )

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 21:23

Zo ruk als de dressuur gisteren en eergisteren ging, zo goed ging ons 1e L parcoursje! Was echt heerlijk rijden, B parcours ging k*t, dus ik dacht nog laat ik maar geen L doen. Totdat instructeur zei doe het maar eens, het zal je verbazen. Nou dan kan ik er pas veel fijner aanrijden en gaat hij pas echt springen. Hij let dan tenminste op, gaat veel beter springen als er wat meer staat. Waren in het B en L foutloos, helaas was het oefenparcours. :P Hij heeft dus alles van gisteren en eergisteren vandaag weer goed gemaakt. ;) Binnenkort die L in denk ik dus maar. :)

Jeetje bvw die blaastonsteking duurt nu wel heel lang.
Ik hoop ook dat je huis snel verkocht wordt Bianca.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 21:25

Super dat je L zo goed ging San en inderdaad dan maar binnenkort eens voor het echie

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 21:27

Moet nog 1 wp in de B voordat ik L kan, als de KNHS mijn stand tenminste eens fatsoenlijk bijwerkt. Mis nog steeds paar winstpunten. Maar goed, maandje eerder of later maakt dan ook niet uit. :)
Jij succes zaterdag he!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 21:28

onvoorstelbaar, hebben jullie het voorpagina nieuws gelezen, over het 17jarige meisje wat vanavond is verongelukt met paardrijden. Het is de laatste tijd elke keer raak.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 21:29

Mootje, broertje???
Sannnn, goed gedaan! Je kan voor het echie.
Zag een gezellig topic langskomen, ga even kijken :D

Jer was weer niet te rijden, moest weer ontzettend plassen en wel 3 keer... Hij krijgt nu homeopathische druppels omdat hij binnenkort geënt moet worden en hij daar altijd erg ziek van wordt. DA hoopt dat dit door die druppels minder wordt (anders kan ik Barchem ook wel op mijn buik schrijven vrees ik), maar zal morgen eens horen of het plassen daarvan komt.. Hier word ik ook niet vrolijk van.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 21:37

Leuk paard Mootje. Wel erg veel geld voor wat ie kan/gedaan heeft.
Ging de wedstrijd niet door vandaag dan Sannnn, dat het oefen was? Zou toch wedstrijd zijn? Supertof dat je Lrondje zo fijn ging!
Wat balen van Jer Noor. Heeft ie dat wel vaker gehad?
Fijn van Bay's parcoursen itsme!

Verder weet ik het niet meer.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 21:38

Nou, hij gaat wel altijd plassen na het rijden. Maar dat is redelijk normaal lijkt me. Maar zondag al tijdens het rijden en erna. En vandaag dus 3 keer na het rijden... Maar die druppels heeft hij nog niet eerder gehad, dus daarom leg ik de link.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 21:40

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 21:40

Noop, wedstrijd ging niet door omdat ze pas net nieuwe eb en vloed bodem hebben. Ze wouden eerst kijken hoe die zich hield, vandaar het oefenparcours. :)

Dat is balen van Jer Noor, hoop dat het meevalt. Moet hij perse voor Barchem geënt worden? Anders daar even mee wachten tot na Barchem?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 21:41

Zou goed kunnen dat het daardoor komt.

Trouwens, inderdaad vreselijk nieuws van dat 17 jarige meisje.....

*edit* Oh vandaar Sannnn. Is de bodem fijn?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 21:45

Ja, was stuk fijner. Alleen was hij nu iets te droog. Maar dat zeiden ze zelf ook al, hij word zo weer onder water gezet. Maar is echt fijne bodem om op te springen!

Gatver zeg.. Wat een vreselijk nieuws van dat meisje. Het is wel raar zeg de laatste tijd.

Haha, check mijn kop hier. Had een iets te enthousiast paard.
http://www.nl2011.prokoni.de/main.php?g ... alNumber=1
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 06-10-11 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 21:45

Nope, moet echt voor Barchem helaas.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 21:46

Zei je toevallig hooo, San ;)

Waar was je heen eigenlijk.