Dan hoef ik niet te spieken, wilde het net op gaan zoeken. Ze maakt in ieder geval hele mooie foto's moet ik zeggen . Volgens mij denk ik dat de inschrijving voor de volgende jumpcross goed gaat lopen. a.s. Zondag is dochtertje aan de beurt met dressuur wedstrijd rijden.
Lieve_Duc
Geplaatst: 10-10-11 22:10
RM_ schreef:
Ik zal het hier zetten als ze erop staan! Welke paard reed jij?
Haha ik wist niet dat ik zo serieus kon kijken! Ik vond het echt super vet om te doen, me pony was het er af en toe minder mee eens (zoals iedereen aan de kant wel heeft gemerkt) hij heeft flink wat gebokt enz, de mensen die achter mij aan liepen (met parcours verkennen) waren nog sneller dan mij en mijn arabiertje maar toch vond ikhet een super ervaring en heb ik nog spierpijn!
ik was 5de van de 5 maar wat maakt het ook uit. Ik heb lol gehad en kom volgende keer zeker weer:D
moonwolf
Geplaatst: 10-10-11 22:17
Haha, ik ben gelukkig niet de enigee met spieerpijn. Ik vroeg me al af waar dat vandaan kwam Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's van RM
RustyK
Geplaatst: 10-10-11 22:21
Heb ook mijn fotos online gezet, voor een kleine vergoeding van 1 euro per foto kan je het orginele bestand krijgen of 5 euro voor alle fotos die ik heb van een deelnemer. Ik heb niet zo veel verschillende deelnemers op de foto staan, maar er zitten zeker mooie fotos tussen (trots voor eerst met nieuwe lens ) Alleen stukje 30/40 en begin 50/60 https://picasaweb.google.com/1046309958 ... directlink
ja klopt, ik was net klaar, alleen ik was me aan t concentreren op die haren
en ik moest papa even vies aankijken want die stond dr ook. haha grapje, hijs wel lief. soms
RustyK
Geplaatst: 10-10-11 22:38
Pssst @love shyboy, ik kan hem nog verwijderen nu je hem al gezien hebt . (maar hij is toch ook wel mooi!)
licorne
Geplaatst: 10-10-11 22:39
Su-per! We staan er een paar keer keileuk op! Hebbe hebbe hebbe, voor die 5 euro wil ik ze wel allemaal!
arizonagreen
Geplaatst: 10-10-11 22:42
RustyK schreef:
Pssst @love shyboy, ik kan hem nog verwijderen nu je hem al gezien hebt . (maar hij is toch ook wel mooi!)
haha laat maar staan hoor!
Ik schaam me nergens voor, mn pony kijkt dr veel te knap op om hem te verwijderen!
Ilse_123
Geplaatst: 10-10-11 22:43
aaaaaahhh yes, zeker goed gelukt met een nieuwe lens , ik zie nu pas dat mijn hoofdstel heeeel erg scheef zat.. arm peerd ik sta er geloof ik 3x op, is 3 euro voor alleen die 3 dan ook goed? ik kijk trouwens wel super charmant ^^.
RustyK
Geplaatst: 10-10-11 22:45
Komt voor elkaar! Op die eerste close up, zeg je net tegen je paard zie je wel het is wel leuk. Dat vond ik geweldig!
@love shyboy, dat vond ik ook! Echt een leuk ding. @ilse, ja hoor prima. Graag even beschrijven wie je bent in een pb of zo. Nu ga ik echt naar bed, trusten
licorne
Geplaatst: 10-10-11 22:57
Oooh dat zei ik ja, ze vond het met losrijden zooooo spannend allemaal en eenmaal vertrokken gingen die oren erop, oooh, wacht even, dit valt best mee! En toen TROK ze me toch lekker aan, ik was zo trots op d'r!
MarChak
Geplaatst: 10-10-11 23:00
Leuke foto's Marja! Vooral die laatste paar, ik was zo blij, zo trots op m'n knollie en mezelf dat we de klus hadden geklaard, en zo'n lol gehad! Ik wil ze wel allemaal hebben van m'n dochter en ik! Laat maar even via PB weten hoe en wat!
RM_
Geplaatst: 10-10-11 23:01
Lieve; ik vond jou pony wel heel gaaf hoor! love_shyboy; Ik heb van jou ook nog een leuke dat je haar in je gezicht zit, dacht nog; zal ze daar geen last van hebben
De foto's staan niet helemaal op volgorde dus kijk nog even als ze er allemaal op staan Ze zijn voor 2 euro per stuk te bestellen, hiervoor krijg je de foto op origineel formaat, zonder logo. Alleen foto's met logo mogen op internet gezet worden. Eventuele draadjes ed kan ik nog wegwerken!
moonwolf
Geplaatst: 10-10-11 23:46
Ik sta nergens op een foto De deelnemers voor en na mij wel