Dankjewel! Is het trouwens goed te doen om daar je eerste cross te rijden?
mireilledons
Geplaatst: 30-12-10 18:10
Na heel wat puzzelen i.v.m. waterpoloverplichtingen en verjaardagen gezins- en familieleden kom ik tot het volgende lijstje:
13 maart oefencross Baarle Nassau april-juni '11 trainingen HC De Schalm Renswoude en bij Alice Naber 7 mei Castenray 4/5 juni Oudkarspel of Nistelrode 18 juni Leidschendam 24 juni Maarsbergen 20 augustus Wieringerwerf 9/10 september Texel of Gorssel 24 september Lisse 15 oktober Princenhage 6 november Bathmen
Ben inmiddels B+5 dresuur en b+1 springen. Hopelijk winstpuntje indoor springen erbij en dresuur L1 geklasseerd bij slot indoorseizoen. Laat het B-debuut in de SGW maar komen!
Weet nog niet of ik weekeind 4 juni naar Oudkarspel of Nistelrode ga. Tips/suggesties zijn meer dan welkom. Keuze tussen Texel en Gorssel maak ik op basis van financiën..
Fijne jaarwisseling gewenst en natuurlijk een plezierig SWG seizoen voor jullie allemaal!
@ mireilledons, die trainingen die jij bij HC de Schalm gaat volgen, is dat die reeks trainingen die dit jaar ook waren? Weet jij hoe je je daarvoor kan opgeven/aanmelden?
Yep @hetismij, dat is idd dezelfde serie trainingen. Heb nog geen reactie gekregen op aanmeldingsformulier dat ik via www.hcdeschalm.nl heb ingevuld. Had al eerder per email 'gehoord' dat er ook in 2011 trainingen gegeven worden op maandag en dinsdag.
Oke ik heb nu maar even een mailtje naar hun gestuurd, voor de rest staat er op de site alleen info over 2010 dus heb maar gevraagd hoe het dan in 2011 zit
Arielle: Chaam is heel best te doen als eerste cross.
Leliaardje
Geplaatst: 30-12-10 23:03
Oh, al opgeven voor wedstrijden: wij kunnen al weken niet rijden vanwege de sneeuw en ijstoestanden. Ik kan me er nu nog niet echt toe zetten hoor om al naar crosswedstrijden te gaan kijken .
Wij kunnen ook al weken niet rijden hier, maar deze lijst met crosswedstrijden was wel motivatie om gisteren toch even de bak te strooien en een beetje te kunnen longeren
EvelienH
Geplaatst: 31-12-10 00:13
Meerleseweg Dan kan ik er net zo goed even langs rijden, kom er elke dag langs.
bianca1980
Geplaatst: 31-12-10 00:22
EvelienH schreef:
Meerleseweg Dan kan ik er net zo goed even langs rijden, kom er elke dag langs.
hahaha als je voor de postbode bent is jou coupon als eerste..
Ik doe hem zo op de post. Heb mijn lijstje met wedstrijden al iets aangepast zal hem vanmiddag evne opnieuw plaatsen (die ander was toch iets over enthousiast )
Moet vandaag ook even coupons klaarleggen, maar ik weet nog niet welke paarden ik start en in welke klasse.......lastig
Arielle_
Geplaatst: 31-12-10 11:53
_lautje_ schreef:
Arielle: Chaam is heel best te doen als eerste cross.
Oke, top, dankjewel! Dan gaat mijn coupon ook zo op de post.
Sannnn
Geplaatst: 31-12-10 14:36
Zo, heb net mijn coupon voor Chaam op de post gedaan. Moest helemaal naar het postkantoor toe omdat alle brievenbussen bij ons hier afgesloten zijn i.v.m. het vuurwerk. Hoop dus wel dat we erbij zitten.