Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En ze was echt super braaf. Ze deed gewoon helemaal niks. Vond het de
Dus toen kwam mijn moeder ook nog even kijken
wel hoog zeker
Simmie schreef:Ja was echt heel gaaf!!Leuk Vief! Het gevoel, toen je er net op zat, is zeker onbeschrijfelijk! Voor je het weet galoppeer je de bak rond!

Heb het de afgelopen week heel erg druk gehad, ben maar weinig thuis geweest en als ik al thuis was moest ik leren voor m'n schoolexamens voor volgende week. Heb nu weer ff de tijd gehad om bij te lezen
En mooie foto's!
Hij had nog nooit met een ander paard in de bak gelopen. Hij vond het helemaal niet spannend en was heel braaf!

das echt super gaaf man! Zo zonder zadel dus? Belooft wat voor de toekomst als ze nu al zo ongelooflijk braaf is 
Gaat die wond ook nog makkelijk open als hij zich eraan zou stoten? 
Erg grappig.
Maar nog nooit zelf gehad

Lappie_Lap schreef:@ Karen ... hey, het ziet er op deze foto's idd al een stuk beter uit. Z'n koot lijkt zo iig wel veel meer geslonken te zijn t.o.v. de andere foto'sGaat die wond ook nog makkelijk open als hij zich eraan zou stoten?
TeZzz schreef:Vief: ik heb dat wel eens bij iemand gedaanMaar nog nooit zelf gehad
SGWOllie schreef:TeZzz schreef:Vief: ik heb dat wel eens bij iemand gedaanMaar nog nooit zelf gehad
En dat vertel je nu pas!![]()
![]()