psst schreef:M_J dat zou ik ook niets vinden!!! Mijn schoonouders wonen in Laren dus die zullen ook niet snel een bloemkool in m'n koelkast leggen
ghe ghe, nee, dat is wel een veilige afstand!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
psst schreef:M_J dat zou ik ook niets vinden!!! Mijn schoonouders wonen in Laren dus die zullen ook niet snel een bloemkool in m'n koelkast leggen
Even afwachten dus of er verbetering in komt? 
wil niet echt lekker met Hercu hé.... Hopelijk gaat ie wel opknappen. Is natuurlijk idd wel afwachten wat ie daarna nog zou aankunnen qua rijden.... Heeft Madelene niet toevallig nog n ander crosspaard voor je staan
hopen dat het snel beter gaat!!
Gefeliciteerd!
). Bitwise schreef:Bedankt voor all felicitaties. Ik ben nu geslaagd voor het laatste van drie examens en ben nu MCAD gecertificeerd bij Microsoft.
Hij schijnt L2 dresuur gelopen te hebben en hij is braaf maar zoals gezegd te heet voor haar. Hij staat op een pensionstal en ze hebben haast met de verkoop. Als er iemand intersse heeft, stuur maar een pb.
. Werk je eigenlijk voor een baas of ben je freelancer of id? Las gisteren trouwens dat er weer een tekort aan IT-ers dreigt, dus dan zit je wel goed met al die diploma's