rowo schreef: Eentje loopt m2 en doet ze automatisch inh et parcour, als ik het wil met dressuurrijden doet ie het niet. Maar in de proef wil ie wel eens uit de contra springen. Die ander is door een springruiter de wissels geleerd, dus ze sprong altijd uit de contra. Nu gelukkig niet meer. Ik leer ze dus maar niet standaard aan
Zijn je eenvoudige wissels wel bevestigd met je m2 paard? Anders is het heel moeilijk om een goede (dressuur) wissel te maken.
Als je ze het goed aanleert halen ze dat echt niet door elkaar hoor, alleen een kwestie van duidelijk onderscheid maken en niet aan de contra beginnen voor je paard er aan toe is..
lielle schreef: volgens mij is dat hetzelfde.
Leuk kerstcadeau!.
Dank je, dan ga ik dat opgeven. Ja ik ben er echt superblij mee!! Ze willen graag dat ik ook op wedstrijd kan als Frank moet werken. Mijn vader vertrouw ik niet meer met de trailer (rijdt een beetje als een oud mannetje) mijn moeder is daar nooit aan begonnen en ik rijd soms wel met de trailer maar mag het dus nog niet.... Er zit één maar aan, alle kosten boven de 500 euro zijn voor mezelf. Maar daar kan ik wel mee leven