Ook maar even snel kijken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
viefdepief schreef:Staan echt zulke rare reacties tussen..
Echt allemaal van die aanstel dressuurmutsen die hun paardjes waarschijnlijk nog niet eens op de wei durven te zetten..
Simmie schreef:viefdepief schreef:Staan echt zulke rare reacties tussen..
Echt allemaal van die aanstel dressuurmutsen die hun paardjes waarschijnlijk nog niet eens op de wei durven te zetten..
Ik denk toch dat het voornamelijk reacties zijn van mensen die niet weten waar ze het over hebben; de dingen alleen van horen zeggen en van de televisie weten. De media hebben er ook een handje van om de "negatieve dingen" er uit te laten springen.
Kan me de reacties aan de ene kant dan ook wel voorstellen, maar ik ben wel van mening; oordeel niet voor je het zelf hebt meegemaakt.
En ook denk ik dat die mensen het zelf reuze eng vinden en dan maar gaan roepen dat het zo gevaarlijk en zielig is voor de paarden.......
patsmu schreef:Kijk eens allemaal op startlijsten en dan bij stelling gaat over sgw dat het afgeschaft moet worden want het is zeilig voor de paarden...Mijn nichtje yvon heeft al namens mij en haar zelf gereageerd.