Oh thanks Kelan! Ik zal meteen even de facebook pagina volgen, hopelijk ontgaat me de inschrijfdatum niet!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 08-08-18 16:28
Mijn man heeft voor het eerst gecrosst met Hocus. Dat ging heel goed. Hij pakte zo fijn aan!
_Elke
Geplaatst: 09-08-18 10:45
SusanH schreef:
Mijn man heeft voor het eerst gecrosst met Hocus. Dat ging heel goed. Hij pakte zo fijn aan!
Wat leuk!! Dat is gaaf dattie het zo snel zo fijn doet!
Jij zelf ook plannen met Hocus?
FCSA
Geplaatst: 09-08-18 10:46
Fijn Susan!
Iedereen een succesvol cross-najaar gewenst
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 09-08-18 11:51
Ja Elke dressuur starten en af en toe lekker naar buiten crossen doe ik niet meer.
Joki
Geplaatst: 09-08-18 19:01
Ik heb 16 augustus om 19 uur crossles in renswoude. Ik train normaal het liefst in een groepje van 3 maar mijn groepsgenoten kunnen niet. Toevallig hier 1 of 2 mensen die mee willen doen?
Momenteel is de nations cup eventing bezig in haras du pin. Weet iemand waar ik startlijsten of live uitslagen kan vinden? Ik vind het altijd leuk om een beetje te volgen. Via fb zag ik al een live stream voorbij komen maar heb nergens de uitslagen of lijsten kunnen vinden. Weet iemand van jullie dit?
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 11-08-18 13:49
Niet gewoon via de website zelf als je googelt op de naam van de wedstrijd? Zo doe ik het altijd.
MS_eventing
Geplaatst: 11-08-18 14:45
SusanH schreef:
Niet gewoon via de website zelf als je googelt op de naam van de wedstrijd? Zo doe ik het altijd.
Nee helemaal niks! Heel raar. Ik zoek het inderdaad ook altijd zo. Alleen iets van vorig jaar gevonden.
Edit: Gevonden
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 11-08-18 21:50
Mooi!
Hocus heeft zichzelf stuk gemaakt ws getrapt naar een vlieg en zijn been aan de binnenkant opgehaald. Nu hechtingen en een drain en een paar dagen niet de wei in. Ook niet rijden anders kunnen de hechtingen eruit gaan. Toch maar weer zijn vliegendeken op.
Oh oh, dat begint al goed?! Hopelijk geneest het netjes!
Op fb hebben de Malsnaruiters gepost dat maandag inderdaad de inschrijving voor SGW Beesd open gaat via MijnKNHS. Klopt het dat de wedstrijd daar niet op staat? Van de week kon ik hem namelijk nog vinden, maar sinds gisteren niet meer...
Oh ik ben weer lekker bezig. Als ik zoek op plaatsnaam 'Beesd', komt ie er niet bij te staan. Maar als ik bij omschrijving 'Marienwaerdt' intyp, dan wel Dankje in ieder geval! Kan ik me mooi morgenvroeg inschrijven