Had Jeroen al drie maanden niet op een paard gezeten Jij had zeker alles ingepikt Gaaf dat hij nu al los gereden heeft met Dinola!
caro29
Geplaatst: 10-03-12 18:50
Mijn schimmel staat niet blootvoets. In de winter mag van mij de ijzers achter er wel af maar dat wil mijn vader niet omdat zij ook buiten loopt met vorst en hij is bang dat het afgaat breken. Ik heb vanmorgen lekker gedressuurd. Dieseltje moest wel even opwarmen en was het niet altijd met mij eens maar uiteindelijk los in het lijf en lekker aan het proesten. Vooral dat laatste al even niet meer gehoord. Ik hoop eind van de week naar springles te gaan en het weekend daarop crosstrainen in Duitsland als het terrein open is maar dat denk ik wel. Als er iemand zin heeft om mee te gaan pb maar. Ik ga naar Loningen-Ehren Ik heb ook weer CC opgegeven
@ Evelien gaaf dat Scene zo lekker aanpakt. @ Dienke gaaf dat het zo goed ging met Dinola en Jeroen. Heeft hij ook weer een paard @ FE geniet ervan
Laatst bijgewerkt door caro29 op 10-03-12 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Goed van jeroen. Het vervelend zijn is gewoon hyper dienke
muts_marijke
Geplaatst: 10-03-12 18:53
Hellow
@ Danielle de mensen die ik de kleuren heb verteld zeggen dat het voor beide kan. Ik ga wel een foto plaatsen van de slaapkamer als de beeb er is @ Beli dat zijn best zware weken aankomende maand. Je bent wel een bikkel dus. @ Mirthe ik vind het goed van je mams dat je niet 3.5km alleen mag fietsen (sorrie) @ Evelien ziet er goed uit! Netjes hoor van jou en Caap! @ Annetje wat super leuk dat jullie dat gedaan hebben voor je vriendin @ Moootje woon jij zoooo hoog??? Ik had bij jou een degelijk huis verwacht met tuin enzo Ik had het topic gisteren al gezien... zucht.. sommige mensen hebben echt niks beters te doen @ Sim fijn dat je training zo lekker ging.
De slaapkamer is echt mooi geworden. Ze hebben de hoek afgetimmerd en das zo mooi nu! Heb echt een grote ''zolder''- rommelhoek en niemand ziet wat er achter allemaal ligt. Is afgesloten met een deur. Rommelhoek is denk ik zo'n 6m lang en 3m breed, en dan blijft er van de slaapkamer nog zo'n 4m daarnaast over. En zo'n 6m breed. Belachelijk groot dus nog, en hebben net besloten mocht er een 2e kindje komen dat dit overgebleven stuk nog makkelijk gehalveerd kan worden voor nog een kinderkamer.. ik is happy
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 10-03-12 18:57, in het totaal 2 keer bewerkt
Mootje
Geplaatst: 10-03-12 18:54
Ik woon in een penthouse Ik woon op de vijfde verdieping! Helaas kon ik geen huis-huis betalen toen ik net afgestudeerd was. Ik zit nu wel naar huizen te kijken, maar dat gaat een berg geld kosten en dat geef ik op het moment liever uit aan andere dingen! Sim, Hier is trouwens alles zeiknat. Heeft hubbie nog gefilmd of foto's gemaakt?
dat had ik nooit goed begrepen Mooo. Stom he, bij iedereen heb je zo'n idee van een huis of uiterlijk. Nu weet ik jou uiterlijk natuurlijk maar ik had bij jou huis echt een huis-huis verwacht
Leliaardje
Geplaatst: 10-03-12 19:00
FE: geniet er van! Sim heeft genoten. Giga heeft rondom ijzers, bevalt me uitstekend. Ze heeft zulke mooie voeten gekregen sinds ze op ijzers staat. Easter heeft t/m het M springen zonder ijzers gereden, maar we merkten daarna wel toen hij met ijzers reed, dat dat toch wel zekerder was. Ben Hur moest meteen op ijzers: die heeft zo'n kracht in zijn beweging, dat lukte echt niet zonder ijzers.
Mijn rug schreeuwt om de hete zalf .
Sim
Geplaatst: 10-03-12 19:11
Mootje schreef:
Sim, Hier is trouwens alles zeiknat. Heeft hubbie nog gefilmd of foto's gemaakt?
Gaaf dienke dat het zo goed ging Ben je van de zomer ook weer bij de instructieweken aanwezig? Ik ga dit jaar niet als begeleidster maar week 3 lekker zelf een weekje
haha ik snap helemaal hoe je je voelt jeroen! Ook echt super dat het zo fijn ging!
Beat liep vandaag ook echt fantastisch weer voor het eerst crosshindernissen gesprongen sinds november en ze sprong zo fijn.
Ben benieuwd naar je filmpje sim! Mo en Noor gaan beide op vakantie deze week, ben jaloers haha! Eef: ziet er goed uit de filmpjes!
gr_roos
Geplaatst: 10-03-12 19:57
FE, heftig nieuws van je schoonvader, hopelijk kan je nog wel van je weekendje weg genieten.
Weule loopt een beetje naast zijn schoenen.
Noor, Shanouk, Mootje alvast fijne vakantie.
Sim, lekker dat je weer getraind hebt.
Ik lees moeizaam bij, maakte een verkeerde beweging om mijn telefoon te pakken en toen klapte mijn telefoon op de plavuizen, uiteraard met het glas, dus zit nu even zonder telefoon met internet. Na een dag alleen maar achter de computer gezeten te hebben, heb ik 's avonds niet altijd zin om nog achter de pc te kruipen
Is er hier toevallig iemand die in Elspeet of directe omgeving woont. Ik heb hoefschoenen voor mijn merrie op MP gezien en ik ben altijd een beetje bang om geld aan onbekende over te maken. Dan maak ik het geld liever aan een bokker over als die ze voor me op kan halen en versturen. Heb al wel op de naam gegoogled en het schijnt wel een goede dressuurruiter te zijn.
viefdepief
Geplaatst: 10-03-12 20:26
Sim: Fijn dat het zo lekker ging! Ben benieuwd naar je filmpje Caro: Mooi dat het rijden zo fijn ging Marijke: Fijn dat het zo mooi is geworden, ben heel benieuwd naar je kamertje Weule: Roos: Ik hoop dat je iemand vind in de buurt. Zelf echt geen moeite met dingen online kopen. Heb alleen op ebay al 262 keer feedback gekregen op iets wat ik gekocht heb
Ik had al zeg ik het zelf een heerlijke maaltijdsalade gemaakt Morgen met een stalgenootje afgesproken om samen wat hindernissen op te bouwen, dus lekker even wat springen
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 10-03-12 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik koop eigenlijk alleen nog maar broeken van een bepaald merk waarvan ik mijn maat weet en op marktplaats speur naar mensen die hem in de verkeerde maat gekocht hebben omdat ik echt geen 150 euro voor een broek wil betalen, maar het wel echt fijne broeken vind
Welk merk Vief? Ik ben al uit twee broeken gescheurd van de H&M terwijl ze echt niet te klein waren. Ik heb nu met name jurkjes en een paar broeken van Esprit en 1 van C&A.
Mijn duurste broek die ik op het moment heb is geloof ik een 25 euro. Heb er nu ik aan het afvallen ben, helemaal niet veel geld voor over. En anders ook een max van 50 euro.