[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 10:29

Goedemorgen

Balen Mirthe. Ik hoopte dat het over was. Heb gisteren bijna de hele middag geslapen omdat ik zo moe was. Eenmaal in bed werd het weer lekker druk in mijn hoofd. Heb iig tot half 2 wakker gelegen.

Iedereen veel plezier in BN. Ik ga even aan de studie.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 10:34

:(:) Benthe, sterkte

Afbeelding
:D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 11:17

Benthe sterkte...

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 14:24

JN sterkte
Bianca heeft een lekkere relaxdag gehad
Mistid leuke foto

Ik ben net terug uit BN (zal straks nog even een topic maken met de filmpjes) en het ging echt super. Ferrose heeft precies 1x geweigerd, bijzonder onnodig ze sprintte alvast weg naar de denkbeeldige finishlijn en toen stond er nog 1 hindernis. Daarna sprong ze alles inclusief alles wat wit was :+ en bleef een hele tijd ook fijn te rijden. Ik mocht ook echt wat dingen springen dat ik dacht van wow mag ik dat ook en heb dus ook veel gedaan wat ik nog niet eerder gedaan had, superstoer. Aan het einde werd ze uit overenthiousiasme erg drammerig en dan trekt ze de teugels uit mijn handen. Dat is nog niet het ergste maar ze gedraagt zich dan ook als een kip zonder kop en vliegt overal bijna tegen aan of in (en volgens mij loopt ze er ook gewoon tegenaan of in als ik haar niet heel lomp wegtrek) maar goed dat zijn dan de nieuwe details om aan te werken. Maar ook met losse(re) teugels blijft ze keurig springen waar ze voorgezet wordt dus dat is echt een enorme verbetering. Dus ik ben helemaal blij!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 14:28

JN: maakt niet uit hoe oud, de beslissing is altijd zwaar. Sterkte.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 15:50

@ bvw, mistid en andere noordelingen. Ik ga proberen of ik donderdag 5 mei kan trainen in Loningen-ehren als jullie mee willen dan geef ik als ik bel wel door dat er meerdere komen. Ik ben daar meestal eind vd morgen. Heb nog niet gebeld dus weet niet of het terrein bezet is. Pb maar als je ook wil. Het is net voor Cloppenburg

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 16:06

Zo, ik heb mijn eerste dagje paarden zonder eigen paard overleefd in Baarle Nassau. Heb filmpjes van Eef, TG, San en Sim gemaakt :) Youtube is erg traag maar de account is: MsMarjolein1984.
Ik heb What en Scene voor het eerst mogen aanschouwen. Superleuke paarden allebei!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 16:07

Jn :(:) sterkte!
Mirthe gefeliciteerd! Had je ererondje nog gezien! :D
Joki nou super!

Nou gisteravond waren wij op verjaardag en mijn vader was thuis gebleven want Aline had koliek. Om 22 uur zijn ze naar de kliniek gegaan en ze staat er nu nog. Lijkt wel wat beter, maar nog niet goed.... Dus afwachten.

Vanochtend een rondje B en L gedaan. In de B foutloos maar niet fijn. Hij vond de schaduw van de vlaggen erg apart en de bloembakken etc. L begon opzich wel fijn maar uiteindelijk een weigering en de laatste 3 een balk, had geen ritme meer. Maar de dubbel die hij zo moeilijk vind zijn we wel heelhuids door gekomen. Dus beide weer wat geleerd vandaag. Daarna nog even met C gesprongen, die ging wel fijn. :)

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 16:12

Gefeliciteerd Mirthe!
bente: Sterkte :(:)
Joki, mooi dat je fijn getraind hebt!
Margriet: Jammer dat het niet zo fijn ging met W. Wel mooi van C :)

Ik heb even een vraagje: Kan je 'veilig' starten bij een vereniging die zijn statuten (nog) niet op orde heeft? Of worden dan evt winstpunten niet geregistreerd (in dat geval ga ik me ook niet inschrijven uiteraarden ga ik ergens anders heen dat weekend := ).

Paarden zijn hier vandaag voor het eerst weer lekker het land op geweest. Vonden ze weer fijn :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 16:41

Joki wat fijn :D
Caro, lijkt me erg leuk om daar heen te gaan! Moet nog wel kijken of ik dat rond kan krijgen met vervoer ed, en als ik in Exloo ga springen wordt het 'm sws niet.
Margriet, ik heb jou helemaal niet gezien! Ereronde liep hij sneller als z'n parcours :+ . Jammer van het einde van je L rondje!

Beau deed het vandaag heel braaf. Ze is totaal niet kijkerig maar sloot zich weer af voor mijn been. Handrem staat er op en is er niet af te krijgen. Was eigenlijk gewoon hilarisch _O- . 1e parcours een balk op de eerste van de dubbel, zat toen nog zo weinig gang in dat ik hem niet meer over de 2e heb gereden, ze wilde wel maar ik heb niet zo'n zin in gebroken benen. Had maar 3 tijdfouten :+ . 2e parcours foutloos, maar 2 tijdfouten... 4e prijs :) . Zal nu ook achter lessen aan gaan, binnenkort maar eens even met de instructeur waar ik heen wil om de tafel.

Ul ging heel fijn, was super te rijden. 1e parcours een balk op 6 maar omdat het 2-fasen was heb ik dus geen winst... 2e parcours was ook voor winst en die liep hij foutloos. Daarna heeft een vriendin die op zoek is naar een nieuwe pony of een paard er nog even op gereden en wat sprongetjes in de binnenbak gedaan. Dat ging super! Meisje helemaal enthousiast, die wilde hem voor haar verjaardag morgen :+ . Haar moeder heeft foto's en filmpjes van haar gemaakt.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 17:09

na het verslag van Margriet en mirthe nu die van mij ;)

Wiso 2xL, ze liep heel fijn maar wil niet om mijn binnenbeen buigen en daar baal ik wel van. Ze had in de 2e fase een balkje maar sprong wel een oxer super schuin dus wel trots! Tweede parcours helaas ook één balkje.
Frits 2xM, liep ook heel fijn! Moet alleen zorgen dat mijn ritme constant is. Frits had in de tweede fase helaas 1 balkje. Tweede parcours tikte hij er jammer genoeg drie balkjes af. Als het goed is had iemand fimpje gemaakt van frits, dus ben wel benieuwd hoe het lijkt.

ga nu "even" bijlezen

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 17:26

wajooo sarah leeft weer naar een zware werk dag (die gelukkig door tegenvallende drukte niet tot 0.00 duurde) en vervolgens ben ik nog flink wezen stappen in emmen :Y)
Caro: klinkt goed zal even kijken of ik vervoer kan regelen!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 17:30

Annetje ik heb het masker wel onder het deken maar de flap van het masker zakt naar voren en zit er dus een naakt stuk. Ze kan het masker ook nooit zelf afkrijgen, Wiso heeft zulke dikke kaken dat maar XL eigenlijk te klein is maar groter bestaat niet. Met heel veel geworstel krijg ik het masker pas om bij Wiso!
Bianca dat klinkt als een heerlijke relaxte koninginnedag!
Kim al bijna vrij? Werkse in elk geval nog
JN wat kl*te, heel veel sterkte :(:)
Mendy veel plezier!
Caro weer k*t geslapen... Ik kan overdag niet, dus helaas voor mij geen training ;(
Mirthe leuke foto van Beau!
Joki heeft lekker getraind! Ben benieuwd naar je topic
Jee margriet wat klote van Aline! Hopelijk gaat het nu weer beter.
Jetske ik heb geen idee

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 17:33

Ah jeetje Benthe, wat naar. Sterkte, altijd een kkut beslissing. :(:)
Fijn dat het goed ging in BN Joki!
Gefeliciteerd met je prijs Mirthe.
Leuk dat je er was Mootje! Ben benieuwd naar de filmpjes, vond je het wel leuk zo zonder paard? :) Nog bedankt voor je hulp met het afzadelen!
Jammer dat W niet fijn ging Margriet, C gelukkig wel.
Ook goed gevoel aan je cc overgehouden dus BVW.
Mooi dat je nog leeft Sarah! :P

Ben ook weer terug uit BN. Ging best fijn, al had What me op het water even tuk. Nu ook een pijnlijke en wat dikkere kin. :') Ik vind over boompje en dan erin springen veel makkelijker dan er in lopen. Bij die 1e rij ik meer. Moet mezelf dus even een schop onder mijn hol geven dat ik wel blijf rijden. Gewaarschuwd mens telt voor 2. Nu op naar Castenray, heb er echt zin in. :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 17:41

Sannn, Vond het eigenlijk best leuk om te kijken en een beetje te helpen met op- en afzadelen en losgebroken paard pakken :)
Filmpjes van Eef en Karen zijn bijna geupload. Men, wat gaat dat langzaam! Ga vanaaf jullie filmpjes uploaden. Whatje is leuk <3

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 17:50

Goedemiddag.
Joki: Fijn gereden en veel geleerd zo te lezen.
Jn: sterkte :(:) .
Margriet: Hopelijk gaat het weer beter met de merrie?
Jetske: Ik heb helaas geen idee.
Mistid: Zo te lezen heb je een leuk baasje voor Ul gevonden :) .
Bvw: Goed gesprongen, jammer van de balkjes in het laatste parcours.
Sann: Fijn dat je zo lekker getraind hebt, dat te weinig rijden op simpele sprongetjes klinkt heel herkenbaar.
Mootje: Jij hebt je ook goed vermaakt in BN :) .

Terwijl iedereen in BN zat zijn Corien en ik naar Ede geweest om te trainen, heerlijk getraind :) .
Op het begin bij Tim ging het eerst even niet zo lekker, maar uiteindelijk wel steeds fijner.
Daarna door naar Martin, op en afsprongen geoefend bij de kuil, was nog nooit op dat deel van het terrein geweest maar wat een mooie hindernissen, tot mijn eigen verbazing ging dit juist wel meteen heel fijn, en met de aanwijzingen van Martin gewoon helemaal super. Ook op de waterbak wat leuke lijntjes gereden inclusief die dikke boom bij de eerste waterbak.
Maar ben nog het meest blij met hoe het bij de kuil ging, zo'n fijn ritme en balans :D .
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 01-05-11 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 18:06

Mistid, Klinkt alsof Ul zijn nieuwe baasje gevonden heeft :D
EB, Fijn dat het trainen in Ede zo goed ging. Zijn er foto's / film gemaakt?

Ik wacht nog even een upload van teegee af en dan ga ik richting vriendje. Dat was gisteren het plan, maar dat liep allemaal even anders :+

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 18:10

Mijn moeder heeft gefilmd en Corien en ik zijn ook nog geïnterviewd door Rabosport, of ze nog wat van het crossen hebben gefilmd weet ik eigenlijk niet.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 18:26

Benthe, sterkte.
Mistid gefeliciteerd met je 4e prijs.
Caro, vervelend dat je zo slecht slaapt!
EB heeft de Leemkuul in Ede gedaan, die is gaaf! Weet nog wel dat ik mijn allereerste cross reed in Ede en toen zat de Leemkuul zelfs in de B! Zag er toen erg tegenop, maar mijn volbloed vloog naar boven of het niets was (ja, zij kende dat al :+ ).
bvw had fijne springrondjes!
Dit is wat ik zo gauw even onthouden heb. Sorry als ik iemand gemist heb. :o

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 18:29

@ mistid is er Exloo dan? Dan denk ik dat het op gras is want op het zand kan het nog niet.

Laat per pb maar even weten of je ook wil. Ga maandag of dinsdag bellen (mijn vader bedoel ik daarmee mijn duits is niet zo toppie nog hahaha)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 18:35

Sim: Ah, leemkuul heet dat dus :D , toen we er naar toe stapten was het ook wel een heel machtig gezicht, gelukkig was hij wel heel fijn te rijden.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 18:39

JN, sterkte!
Mirthe, het is goed gegaan zo te zien. :D
Joki, fijn dat Ferosse het zo goed deed!
Mo, oehoeee filmpjes!
Margriet, jammer dat het niet helemaal fijn ging.
Mirthe, fijn dat Ul het zo goed deed. Komt vast helemaal goed met Beau
Sann, What is leuk! Traumeel op je kin doet wonderen. :D
Eef: Bam doet het echt super de laatste tijd he!

Heerlijk getraind, Caap was bloedfanatiek en deed erg goed zijn best en Scene was erg onder de indruk van de koeien. :+
Verder was hij braaf maar hij snapt nog niet zo goed wat hij met die gekke hindernissen aan moet, echt nog een baby. Water is ook nog erg eng.
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 01-05-11 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 18:44

Youtube is langzaam he. Dank je Mo, ben zelf ook helemaal weg van hem. <3
Scene vond het water ook eng he Evelien. Kwam denk ik ook doordat die andere er eerst niet in wou of niet? Leuk ding, kan mooi draven! Heb er idd Traumeel opgesmeerd. What kwam toen die omhoog kwam tegen m'n kin aan. Auu.
Fijn dat je lekker getraind hebt in Ede Evie!
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 01-05-11 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 18:46

Goede avond dames!!

Ik heb even niet veel tijd om te reageren pc is nog steeds stuk en zit nu ff snel bij me zusje! morgen post ik weer mee met me telefoon!

Heb de Q-day over leeft vrijdag op het drop en in noordwijk, zaterdag in leiden geweest en in noordwijk was vannacht om half 2 thuis en om 6.45 ging het wekkertje weer!

Zag vervelend nieuws bij benthe :(:) sterkte!
mooie verslagjes van BN

Heb ook erg fijn getraint jackson moest plassen voor de les en na de les :+ erg garmant _O- hij kant het maar kwijt zijn :)
Heb idd ook veel combinatie's gesprongen meneer vond 2 smalletjes erg spannend voor de rest alles super gedaan en tim en martin waren volgens mij wel tevreden!
Ik zeg dat is voor herhaling vatbaar! :D

Ik ga snel richting huis eten en slapen := morgen weer werken

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 18:46

Hubbie is de foto's aan het uploaden San. Ik stuur je straks wel een linkje.
Mo, ik kan je niet vinden op joetjoep onder MsMarjolein1984 :o