Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Benthe, sterkte
en bleef een hele tijd ook fijn te rijden. Ik mocht ook echt wat dingen springen dat ik dacht van wow mag ik dat ook en heb dus ook veel gedaan wat ik nog niet eerder gedaan had, superstoer. Aan het einde werd ze uit overenthiousiasme erg drammerig en dan trekt ze de teugels uit mijn handen. Dat is nog niet het ergste maar ze gedraagt zich dan ook als een kip zonder kop en vliegt overal bijna tegen aan of in (en volgens mij loopt ze er ook gewoon tegenaan of in als ik haar niet heel lomp wegtrek) maar goed dat zijn dan de nieuwe details om aan te werken. Maar ook met losse(re) teugels blijft ze keurig springen waar ze voorgezet wordt dus dat is echt een enorme verbetering. Dus ik ben helemaal blij! 
Youtube is erg traag maar de account is: MsMarjolein1984.
sterkte!

).
. Jammer van het einde van je L rondje!
. 1e parcours een balk op de eerste van de dubbel, zat toen nog zo weinig gang in dat ik hem niet meer over de 2e heb gereden, ze wilde wel maar ik heb niet zo'n zin in gebroken benen. Had maar 3 tijdfouten
. 2e parcours foutloos, maar 2 tijdfouten... 4e prijs
. Zal nu ook achter lessen aan gaan, binnenkort maar eens even met de instructeur waar ik heen wil om de tafel.
. Haar moeder heeft foto's en filmpjes van haar gemaakt. 

Nog bedankt voor je hulp met het afzadelen!
Ik vind over boompje en dan erin springen veel makkelijker dan er in lopen. Bij die 1e rij ik meer. Moet mezelf dus even een schop onder mijn hol geven dat ik wel blijf rijden. Gewaarschuwd mens telt voor 2. Nu op naar Castenray, heb er echt zin in.

.
.
.
.
. 
).

sterkte!
erg garmant
hij kant het maar kwijt zijn 

morgen weer werken