Succie balen van je paard man!!! hoop dat hij goed geneest!
PB balen van je oog!
Marloes gaaf dat je Z mag! en jij ook balen van je oog
Ik ga richting bed, morgen weer werken laaste ochtend, en dan lekker naar de crossles morgen avond
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
en 190+1e prijs
mooi als paarden zo oud mogen worden

Nu weer een nieuwe poging gedaan tot opgeven voor een BB-parcours, 18 juli in Dalerveen. Maar eerst zaterdag naar de zadelmaker met twee zadels voor dr, hoop echt dat ze nog opgevuld kunnen worden, een nieuw zadel zit ik eigenlijk niet op te wachten

), maar ze is nog nooit op concours geweest. Daarom eerst maar BB, dan kan ze eerst rustig wennen aan de omgeving en alle nieuwe indrukken. Zodra dat goed gaat en ze niet meer zo onder de indruk is van een concoursterrein kan ze wel een B-parcours in.
, ik heb heerlijk uitgeslapen.. ga vanavond weer de nachtdienst in.
, dus ik kon lekker blijven liggen
. 
met dvd
enneee koeien op het strand?
Zeekoe

Fijn dat je hierdoor nog even kon blijven liggen.
!
een prachtige sjaal uit de uitverkoop en nog een klein tasje.
) dus ben benieuwd of dat gaat lukken vanavond met inpakken!
, ik had vorig jaar 19,8 kilo mee en de max is 20, dus ik hoefde nog net niks bij te betalen
, vriendin daarentegen had 34 kilo
, dus die moest wel het een en ander bij betalen. Voor Maleisië maakt het aantal kilo's gelukkig niet uit. De helft kwam overigens ongebruikt uit de koffer bij haar..
. Zij had allereerst ook wel echt een zware koffer, maar ze kreeg hem ook niet normaal dicht, dus er zaten allemaal spullen in die hardstikke onnodig waren
.
. Kon er ook leuk stappen. De zee is mooi helder blauw. Er waren in het diepe (toen we met de boot op pad waren) wel kwallen, maar die prikten niet. De Bulgaren die gingen er ook mee overgooien
.
..
haha.
. Ik heb net eindelijk tijd gehad om mijn koffer uit te pakken
. Gelukkig had ik de kleren die in de was moesten er al wel uitgehaald.
. Ze zei al: Joost mag eerst wel een beetje opruimen en alles op z'n plaats zetten. Zo kan ik er niet aan beginnen.
) en de douche en WC's. GOh zegt ze, die zijn de afgelope week ok niet schoongemaakt
. Lekkere bende dus.
.
!! Namen?