Succes Rowo en Zetje !!!!!
Wat ontzettend balen dat je les met die andere gister niet goed ging. Zo'n gevoel kan echt zo lang nog meegedragen worden, tot de keer dat het wel weer een keertje wil 
@ Marieke_xXx .... dat heb ik dus ook! Ik zie op een gegeven moment (om de één of andere vage reden) de afstanden niet meer, dan vergeet ik voornml. been te geven, komen ze er te dicht onder en moet het met een vage sprong met 4 benen tegelijk over de hindernis. Meestal doen ze dat wel, maar echt lekker voor het vertrouwen is dat idd niet!
@ Jetske .. gelukkig is Bambi weer bijna startklaar 
@ Vief ... dooie fiets is niet echt handig nee
@ Hilde ...
@ Nat ... vet schattig!
Die opmerking die de meeste kleine kinderen soms ook hebben
@ Snoekiej ... mooie tekeningen idd!
Gister met de Lap gereden ... ging ook niet helemaal super. Moet weer ff een andere aanpak bedenken, want zo komen we niet echt verder (qua rust en lang/laag lopen/nagevelijkheid). Komt gedeeltelijk ook omdat ze veel afwisseling nodig heeft en dat kan momenteel veel moeilijker. Afwisseling als in 't bos in en springen, maar 't is gewoon donker als ik doordeweeks thuiskom .. en int weekend was het de laatste tijd gewoon te druk
Vant weekend dan maar de ene dag springen en de andere het bos in, loopt ze volgende week mss weer wat beter in de bak.