minnie_muis schreef:Nou wat een mooi en snel span! Hij racetje bij ons door de hindernis! Knap hoor!
welke hindernis zat je ? ik ben zaterdag na de cross nog wel even mee geweest parcours verkennen.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
minnie_muis schreef:Nou wat een mooi en snel span! Hij racetje bij ons door de hindernis! Knap hoor!
kimdepim schreef:Ik heb zow springles..
heb net getennist.. moet nu snel eten en dan om 7 uur op de pony zitten haha
viefdepief schreef:kimdepim schreef:Ik heb zow springles..
heb net getennist.. moet nu snel eten en dan om 7 uur op de pony zitten haha
Nou snel achter bokt vandaan
BrittJl0ver schreef:BrittJl0ver schreef:
Nou snel achter bokt vandaan
volgens mij heeft ze geluisterd
patsmu schreef:Kijk eens allemaal op startlijsten en dan bij stelling gaat over sgw dat het afgeschaft moet worden want het is zeilig voor de paarden...Mijn nichtje yvon heeft al namens mij en haar zelf gereageerd.
patsmu schreef:Kijk eens allemaal op startlijsten en dan bij stelling gaat over sgw dat het afgeschaft moet worden want het is zeilig voor de paarden...Mijn nichtje yvon heeft al namens mij en haar zelf gereageerd.
Citaat:- labsie (19-10-2005 22:39)
ik vind dat ze het moeten afschaffen of wat angela ook zegt gewoon losse hindernissen en niet van die linke.
je pony of paard kan raar ten val vallen en kans op gebroken been krijgen of wat dan ook of ze worden gewoon kreupel ma kunnen ze daarna nog altijd last van krijgen.
ik ben er altijd tegen geweest ma ja mensen die het leuk vinden en hun pony te verknallen die moeten het ma doen.