mooie foto's weer Lelie, easter is echt een plaatje! Hoe groot is die? SM, knap hoor dat dameszadelrijden en dat op een vreemd paard. NL doet het dus goed in Braham. Knap dat ze de knop blijkbaar goed om kunnen zetten na die ellende van gisteren daar. Wie had het nou over die kunstof beugels? Ik heb ze ook met een flexibele voetsteun, scheelt enorm in pijn aan mijn reuma-lijfje na het crossen. Voel me nu 75 ipv 95 na een sgw.
Net galopttraining gedaan met The Edge samen met chelsea op Mo Diëgo. Die pony is zo cool! Ze gaan zondag voor het eers BB crossen in vlietlanden. Als ze de zenuwen de baas blijft, kan ze echt wel ver komen. die pony is bloedsnel (Edge stond er versteld van ) en springt alles. Hij kan wel eens neuroten, dus ze moet het gas erop durven houden, dan moet het lukken. Ik ben er nu al zenuwachtig voor. Edge was op het akkerpad direct weer even in de ikshowgraagmijnbuik-modus, niet grappig. Daarna was hij gelukkig erg braaf. Ook langs de weg geen gedonder vandaag, wat een zaligheid zeg, een paard waarop je een buitenrit kunt maken. Nu Joey ophalen bij Walibi Flevo. Gisteravond 11 uur nog telefoon van de scouting, ze zaten met de handen in het haar. Arie wilden hem even aan de lijn om te polsen of hij een nachtje nog aankon. Ze zouden terugbellen als ze hem gevonden hadden. Afijn een half uur later belde hij terug, ik sliep al maar Arie zat niet echt ontspannen op de bank natuurlijk. Hij kreeg hem wel weer bij zijn positieven maar of hij scouting na dit weekend nog steeds zo leuk vind...ik betwijfel het. Arme kerel, het valt ook niet mee om "anders dan anderen " te zijn.
Texelse, dat is het leuke van dit soort evenementen. Drie schermen gelijk open en alles volgen. Ga ik straks in londen ook doen, twitter account doet het al.
@ Leli goeie dag dus voor jou pony's en ruiters! Top gefeliciteerd!!! @ Sim moggel! En werkse vandaag. Hoop voor je dat je het bos nog kunt halen @ Watapatja succes met je L debuut! @ Vief veel plezier!! @ F_E wat sneu voor Joey, misschien een idee om bij een volgend kamp mee te gaan als begeleiding? @ Mendy leuke foto's
Alice uitgesloten. Het lijkt te gaan tussen Merel, Tim, Raf, Elaine en Andrew. Spannend!
viefdepief
Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-12 14:34
Pffffft... Zo spannend! Elaine staat al vast als je het mij vraagt, die heeft zo gewoon echt goed gereden dit seizoen en daarnaast ook Rabobank talent, dus die gaat sowieso wel
Ik deed me net toch zo iets doms: Ik had een volle emmer met sop laten vallen over mijn bank, parket en muren heen Gelukkig had ik net schone handdoeken gevouwen, dus die kon ik meteen weer gebruiken! Zucht, op die manier is een liter of 8 aan water best veel.
Lielle, de razende bokt reporter . Leuk zo! En best knappe resultaten er bij zeg!! SM: goed gedaan! Itsme: leuk de foto's, maar niet echt goede kwaliteit foto's. Sorry .
Henny: Mark en Easter rijden bij de pony's. Easter is 1.45 m. (weet niet meer wie dat vroeg).
Vandaag hebben we nog twee crosslessen gehad in Ermelo: was weer leuk. Mooie grote waterbak . Hebben ze heerlijk doorheen gespatterd, en eentje op het randje er in, maar ze viel net buiten het water. Wel hard, dat was sneu . Maar alles is heel gebleven. Daarna zijn ze nog een spelletjes zeskamp gaan doen, maar ik ben naar huis gegaan. Ben kapot .
Er was nog een hengst van me gisteren: Ben Hur. Heb alleen geen foto's van hem. Reed met springen in het 60 cm parcoursje mee: al zeker een jaar niet gesprongen volgens mij, vorige week keertje geoefend met andere ruiter en gisteren foutloos rond met 80 stijlpunten en ook 1e. Hoogte stelt niets voor, maar het is natuurlijk wel leuk. Met z'n eigen amazone reden ze twee Z1 proeven: beide proeven winst, maar net 2e van de 2 .
Pffff, ben echt gaar.
daNiielle_
Geplaatst: 10-06-12 15:08
Wat een weertje!!
SM echt leuk dat je daar aan mee doet, ik weet niet hoe het werkt met de punten maar klinkt in elk geval alsof het super is gegaan! Watapatja heel veel succes met je L debuut! Henny gaaf dat je daar mag trainen. FE wat sneu voor Joey, ik dacht juist dat hij het zo leuk vond. Mendy leuke foto's en goed gesprongen. Mo niet zo'n slimme actie.
Hier ook weer een leuke dag gehad. Perfect was super chagerijnig, en echt heel erg hengstig. Sporen af, geduld mee, en doen alsof er niks is. Inspringen ging heel fijn, en het parcours ook weer foutloos rond. Stond een springkussen achter de sprong, schrok ze enorm van. Dus in eerste instantie stopte ze voor 4, dus ik wilde opnieuw aanrijden maar zei toen ze nog stil stond 'toe maar', springt ze zo uit stilstand. Bedankt paardje
Voor de selectieproef in de dressuur nog 185 punten, maar daarna was het kwartje echt op! Met inrijden nog wel een paar keer handstand, zo chagerijnig was ze. Als troost staat ze nu met een grote bak slobber op stal.
Laatst bijgewerkt door daNiielle_ op 10-06-12 15:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Danielle netjes van je springparcours en gefeliciteerd met je wp in de dressuur Lielle oefent voor haar rol als reporter Fe jammer dat joey het de laatste avond toch wat moeilijk had op kamp Itsme netjes van je parcoursen