[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 22:15

_Sim_ schreef:
muts_marijke schreef:
Kom je morgen nog effe langs in Putten sim of red je het dan niet om op tijd in BN te zijn?
Moet je morgen zelf trainen?

Ga het niet redden helaas Marijke. Ik vertrek zelf tussen half en kwart voor tien. Moet Sannnn nog langshalen en dan samen richting BN.

Das jammer! Waarschijnlijk trainen we daar niet nog een keer. Dit was ook een nood locatie. Ga jij morgen ook trainen? Wil namelijk wel een keer een les helemaal zien van Rob.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 22:16

muts_marijke schreef:
stom he, ik zocht het altijd zo op maar dit is veeeel makkelijker. Dank u dames!

graag gedaan :j

ik heb zin in morgen, lekker spelen in BN :j

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 22:17

muts_marijke schreef:
Das jammer! Waarschijnlijk trainen we daar niet nog een keer. Dit was ook een nood locatie. Ga jij morgen ook trainen? Wil namelijk wel een keer een les helemaal zien van Rob.

Ja, ik ga morgen ook trainen.
14 mei is er weer een training van Rob in Renswoude. Misschien kun je daar komen kijken.

muts_marijke

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 22:18

Dan wordt Geert niet blij... die is de 15e jarig en ik heb alles verzet na de 14e omdat wij de 15e zelf cross les hebben in Hernen dacht ik. Ik mag de 14e taart bakken en hapjes maken :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 22:20

Lielle schreef:
Adelinde heeft de wereldbeker gewonnen +:)+

Super! *\o/*

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 22:28

muts_marijke schreef:
Dan wordt Geert niet blij... die is de 15e jarig en ik heb alles verzet na de 14e omdat wij de 15e zelf cross les hebben in Hernen dacht ik. Ik mag de 14e taart bakken en hapjes maken :D

Jammert, nou ja, wat in het vat zit verzuurt niet.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 22:31

Annetje schreef:
Joki, de pagony's vind ik echt niets. Die stof is binnen no time kapot bij VIes. Ook trekt het ding naar achteren. Ik heb hem ook, maar gebruik hem niet. Misschien zou ik wel de buikflap kunnen gebruiken en gewoon onder de rambo kunnen doen? Ik weet alleen niet of dat wel blijft zitten zonder die lussen bovenop de rug...
Apart trouwens dat toch zoveel paarden eczeem hebben. Bianca van welk merk heb jij de deken dan?

ik heb ook de pagony. Zit inderdaad niet helemaal perfect maar bij wiso kan je er donder op zeggen dat ook de rambo het niet langer dan een jaar volhoudt! Heb de rambo bij wiso nooit gepast, dus hoe die zit weet ik niet. Vind bij de pagony wel jammer dat de aansluiting deken/masker bij wiso altijd open valt en aan het eind van het seizoen is het haar daar dus ook weg ;(

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 22:44

Is het stuk stof wat aan het masker zit dan nog te kort BVW? Of trekt de deken zo ver terug? (gebruik hem zelf niet en wil natuurlijk wel weten hoe de deken zit)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 22:45

Komt vast helemaal goed Sim. Vind het altijd leuk om lekker te kijken! Zie ik je in Castenray nog voorbij crossen?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 23:03

Ik heb Beautje helemaal klaar staan voor morgen. Staart is helemaal schoon en weer mooi grijs en paardje ruikt weer fris en fruitig. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen, want er staat echt net niks als het op de hoogte aankomt. Ze hebben vandaag het parcours alvast op BB hoogte gezet en toen was ik er nog. Zie wel hoe het loopt morgen :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 23:10

Gewoon lekker rondhobbelen. Leert beau veel van. Ben benieuwd wanneer ik hem in real life zie..

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 23:13

muts_marijke schreef:
Is het stuk stof wat aan het masker zit dan nog te kort BVW? Of trekt de deken zo ver terug? (gebruik hem zelf niet en wil natuurlijk wel weten hoe de deken zit)

hals (van het deken) maak ik vast aan het masker en dan valt de hals net achter de oren. Het masker heeft zo'n extra flap die nog een deel van de hals mee neemt, maar uiteraard valt dat terug omdat paard met de kop aan de grond staat te eten. Aan het masker zitten ook allemaal klipjes en elastieken bandjes maar daar heb ik nog nooit iets zinnig bij kunnen verzinnen. Dus wie het weet mag het zeggen!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 23:17

Avond!

Super service van MM las ik al. :)
Ik heb ook pagony, heb er geen problemen mee gehad tot nu toe.
Succes morgen met Beau Mirthe.
Schattige foto’s Tientjeh!
Super van Adelinde zeg.

Amsterdam was echt te druk.. Pfft. Morgen naar BN! Vero is hengstig, geweldig om die 2 nu samen te zien. What heeft niet door dat hij daar onder wat mist. :))
Tot morgen in BN voor degene die gaan. :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 23:24

muts_marijke schreef:
Komt vast helemaal goed Sim. Vind het altijd leuk om lekker te kijken! Zie ik je in Castenray nog voorbij crossen?

Ik ben er zaterdag maar rijd zelf niet, jullie zondag zeker?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 23:34

bvw schreef:
muts_marijke schreef:

hals (van het deken) maak ik vast aan het masker en dan valt de hals net achter de oren. Het masker heeft zo'n extra flap die nog een deel van de hals mee neemt, maar uiteraard valt dat terug omdat paard met de kop aan de grond staat te eten. Aan het masker zitten ook allemaal klipjes en elastieken bandjes maar daar heb ik nog nooit iets zinnig bij kunnen verzinnen. Dus wie het weet mag het zeggen!

:D Jij doet het ook verkeerd joh! De hoofdkap moet ONDER de hals! Dus de hals komt eroverheen en dan kan het onmogelijk luchtgaten geven. Knap dat jouw paard de hoofdkap op houdt als je hem over de hals doet. Vies heeft een hekel aan het ding en heeft 'm binnen no time af, zelfs met alle clipjes vast en gewoon een halster eroverheen.
Pagony deken heeft Vies 2 dagen opgehad, maar het zit verschrikkelijk bij hem. Binnen twee passen schuift het een centimeter of 20 naar achteren toe (achter de schoft) schuurt daarmee de schouders omdat de deken daarop hangt en de hals is de kort. Bij de kont is het dan te lang en dan schijt hij heel de deken onder.
Ik heb een blauwe gehad, maar die kon ik ook elke dag opnieuw naaien. Die ruinen stoeien echt te erg en de deken had het zwaar te verduren. Enkel de hals houden ze wel heel en de Rambo tot nu toe ook.

Sorry, verder niet echt iets te antwoorden op alle berichten :o Vies staat weer schoon buiten en vond het maar stom dat ik hem ging wassen. Voor straf moest ik daarna heel hard werken en wilde hij met het rijden lekker niet met dat neusje op de loodlijn. Leukste was natuurlijk om in de middendraf de onderhals erop te zetten en dan stiekem met de neus in de spanten aan te galloperen. :roll: Achja...

Slaap lekker!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 00:33

Allemaal leuke koninginnedag gehad.. :D Ik heb met mijn gat de hele dag in de sauna gelegen in Emst, veluwse bron, heerlijk relaxed.... :z morgen werken......dus slaap lekker allen en veel plezier in BN !!!!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 07:54

Goeiemorgen :D
Wat is het hier nog rustig!

Caro, ik heb het van je over genomen. Pas na 4 uur in slaap gevallen en om kwart over 6 er weer uit :O hele nacht liggen piekeren ofzo

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 08:03

bianca1980 schreef:
Allemaal leuke koninginnedag gehad.. :D Ik heb met mijn gat de hele dag in de sauna gelegen in Emst, veluwse bron, heerlijk relaxed.... :z morgen werken......dus slaap lekker allen en veel plezier in BN !!!!

Lekker daar he?
Heb je ook lekker aan dat strandje gelegen op die ligbedden?

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 08:28

Heerlijk Bianca! Ik ben er een keer een weekend geweest, prachtig daar.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 08:43

Goeiemorgen :wave:

Na een geweldige koninginnedag in Groningen moet er weer getraind worden ;).. Dus dat ga ik nu even doen. Moet vanmiddag werken :).
Ben blij dat ik een weekje 'vrij' ben.

Bianca: klinkt goed ;).
Succes vandaag Mirthe.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 09:12

Na weer een nacht in de weer te zijn geweest met onze ouwe lieve Jos, heb ik vanmorgen bij zonsopkomst besloten dat het genoeg voor haar was.... Ze was gewoon op en ze is dan ook heel rustig op mijn schoot naar de groene weides gegaan ;( ;( Ik weet in ieder geval zeker dat ze de laatste 13 jaar van haar leven ze het goed heeft gehad en dat stelt me wel wat gerust. Al blijft het gewoon een Kalote beslissing.....

Voor iedereen die gaat trainen, heel veel plezier en geniet er van! Evenals de cc gangers natuurlijk!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 09:21

benthe heel veel sterkte :(:)

kheb tassen al in auto staan. zo ol alvast poetsen (hoef ik dat daar lekker niet te doen) en konijnenhok nog even schoonmaken en dan vertrekken. wil 10.15 gaan.

Iedereen die naar BN gaat of CC heeft veel plezier/succes

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 09:42

Jn, sterkte!
Mendy, succes op ponykamp!
Kim, train en werk ze vandaag :)
Mirthe, succes met beau vandaag!
Mm, veel plezier in putten!

Nog even ontbijten en dan naar BN om te supporteren

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-11 10:16

bianca1980 schreef:

Letterlijk en figuurlijk met je gat in de zon ;)

Iedereen veel plezier met crossen vandaag!

En goedemorgen!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 10:25

_Sim_ schreef:
bianca1980 schreef:

Lekker daar he?
Heb je ook lekker aan dat strandje gelegen op die ligbedden?

:j heerlijk was alles, tweemaal opgieting gedaan, boekies gelezen, op de weidjes gelegen en tussendoor lekker badje en wat eten...ik heb me prinsheerlijk vermaakt.

JN @ altijd vervelend zo'n keus.

iedereen veel plezier in BN !!! ben benieuwd naar ieders reactie. Ik ga in augustus het weekend naar EK Luhmuhlen, al even inkomen voor de OS 2012. :D .